-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труби сталеві (діаметр від 1020 до 1420 мм))
Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2022-12-14-005952-a згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Критерій оцінки – ціна 100%.
Торги не відбулися
1 717 372 499.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 17 173 724.99 UAH
мін. крок: 1% або 17 173 724.99 UAH
Номер:
437aa63ca798417291212f8804b7b08b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-20-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.03.2023 00:00
Період моніторингу:
20.03.2023 17:07 - 11.04.2023 01:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.03.2023 № 78
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10 UA-2022-12-28-012087-a 28.12.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 квітня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та особливостям, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель товариства з обмеженою відповідальністю «Оператор газотранспортної системи України» (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 28.12.2022 № 22-1347 (зі змінами), пояснення Замовника, надані 28.03.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
12.04.2023 16:38 - 18.04.2023 00:00
Дата публікації висновку:
12.04.2023 16:38
Запити/Пояснення
Номер:
4463ac925b574209a0c6d4ed09251f53
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
23.03.2023 10:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.03.2023 01:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі труб сталевих (діаметр від 1020 до 1420 мм)) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-28-012087-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та розрахунки із підтвердними документами щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Надати інформацію із її документальним підтвердженням щодо розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції.
Наголошуємо, що відповідно до частини сімнадцятої статті 8 Закону обмін інформацією між органом державного фінансового контролю та замовником, встановлений цією статтею, здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Пунктом 7 частини першої статті 1 Закону визначено, що електронна система закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах», що забезпечує проведення закупівель, створення, розміщення, оприлюднення, обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
5ba0f23b3f094d458e0b1435bd8a6a86
Назва:
Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труби сталеві (діаметр від 1020 до 1420 мм))
Дата опублікування:
28.03.2023 16:19
Опис:
Пояснення
на запит Державної аудиторської служби України від 23.03.2023 по процедурі закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-12-28-012087-a
Щодо вказаного запиту надаємо такі пояснення:
1. Щодо першого питання, технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані на підставі виробничих програм, дефектних актів та відповідно до вимог:
• НПАОП 60.3-1.01 «Правила безпечної експлуатації магістральних газопроводів»;
• СНиП 2.05.06-85 «Магистральные трубопроводы»;
• ДСТУ 8818 «Прокат листовий. Методи ультразвукового контролю»;
• ДСТУ EN ISO 10893-9 (EN ISO 10893-9, IDT; ISO 10893-9, IDT) «Неруйнівний контроль сталевих труб. Частина 9. Автоматизований ультразвуковий контроль для виявлення дефектів розшарування в смуговому/листовому металі, що використовується для виготовлення зварних сталевих труб»;
• ДСТУ EN 10160 (EN 10160) (за класами S1 та E1) «Контроль ультразвуковий сталевих виробів плоскої форми завтовшки 6 мм або більше (метод відбиття);
• ДСТУ EN ISO 10893-8 (EN ISO 10893-8, IDT; ISO 10893-8, IDT) (за рівнем приймання U2) «Неруйнівний контроль сталевих труб. Частина 8. Автоматизований ультразвуковий контроль сталевих безшовних і зварних труб для виявлення дефектів розшарування»;
• ГОСТ 20295-85 «Трубы стальные сварные для магистральных газонефтепроводов»;
• ДСТУ ISO 3183 (ISO 3183, IDT) «Нафтова та газова промисловість. Труби сталеві для трубопровідних транспортних систем (ISO 3183:2012, IDT)»;
• ДСТУ EN ISO 10893-11 (EN ISO 10893-11, IDT; ISO 10893-11, IDT) «Неруйнівний контроль сталевих труб. Частина 11. Автоматизований ультразвуковий контроль шва зварних сталевих труб для виявлення поздовжніх і/або поперечних дефектів»;
• ВСН 012-88 Ч.1. «Ведомственные строительные нормы. Строительство магистральных и промышленных трубопроводов. Контроль качества и приемка работ»;
• ВСН 006-89 «Строительство магистральных и промысловых трубопроводов. Сварка»; • ДСТУ 4219-2003 «Трубопроводи сталеві магістральні. Загальні вимоги до захисту від корозії» ;
• ДСТУ EN ISO 21809-1:2016 (EN ISO 21809-1:2011, IDT; ISO 21809-1:2011, IDT) «Нафтова і газова промисловість. Зовнішні покриви підземних або підводних трубопроводів у трубопровідних транспортних системах. Частина 1. Поліолефінові покриви (три шари PE та три шари PP)».
Відповідно до частини першої статті 24 Закону України «Про стандартизацію» національні стандарти, кодекси усталеної практики, зміни до них та розроблені національним органом стандартизації каталоги видаються, відтворюються та розповсюджуються національним органом стандартизації.
Забороняється повністю чи частково видавати, відтворювати з метою розповсюдження і розповсюджувати як офіційні видання будь-які національні стандарти, кодекси усталеної практики та розроблені національним органом стандартизації каталоги або їх частини на будь-яких носіях інформації без дозволу національного органу стандартизації чи уповноваженої ним особи (частина третя статті 25 Закону України «Про стандартизацію»).
З урахуванням вказаних обставин, ТОВ «Оператор ГТС України» не має права розповсюджувати тексти національних стандартів, в тому числі в електронній формі, будь-яким стороннім організаціям без дозволу національного органу стандартизації України чи уповноваженої ним особи.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до Примірної методики визначення вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (з наступними змінами) методом порівняння ринкових цін на підставі отриманих комерційних пропозицій від потенційних постачальників.
Відповідно до частини першої статті 21 Закону України «Про інформацію» інформацією з обмеженим доступом є конфіденційна, таємна та службова інформація.
Згідно з частиною 2 статті 21 Закону України «Про інформацію» конфіденційною є інформація про фізичну особу, інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб’єктів владних повноважень, а також інформація, визнана такою на підставі закону. Конфіденційна інформація може поширюватися за бажанням (згодою) відповідної особи у визначеному нею порядку відповідно до передбачених нею умов, якщо інше не встановлено законом.
Наказом ТОВ «Оператор ГТС України» від 29.11.2022 № 587 затверджено Перелік відомостей, що становлять комерційну таємницю ТОВ «Оператор ГТС України» та конфіденційну інформацію щодо персональних даних його співробітників (далі - Перелік).
Згідно з пунктом 4.4. Переліку до відомостей, що становлять комерційну таємницю, віднесено відомості, отримані від контрагентів під час формування очікуваної вартості закупівлі.
З урахуванням вказаних обставин, повідомляємо, що відомості щодо формування очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме дві комерційні пропозиції від потенційних постачальників, надані листом ТОВ «Оператор ГТС України» ТОВВИХ-КТ-186 від 28.03.2023 на адресу Державної аудиторської служби України.
2. Щодо другого питання повідомляємо наступне.
Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації шляхом застосування електронного аукціону.
Відповідно до частини десятої статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Водночас строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
13.03.2023 в електронній системі закупівель було розміщено повідомлення щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника VOREX LLC.
Зважаючи на складність та специфіку закупівлі виникла необхідність детального аналізу та додаткової перевірки Замовником технічних параметрів та характеристик товару, яке учасник VOREX LLC. пропонує у своїй тендерні пропозиції, в зв`язку з чим термін розгляду тендерної пропозиції учасника VOREX LLC подовжено до 20 робочих днів.
Інформацію та документи стосовно проведення процедури закупівлі розміщено за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-12-28-012087-a