-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
22П-159_45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи (Облаштування Комишнянського ГКР. Підключення свердловин Комишнянського родовища з оптимізацією схеми збору та підготовки газу (монтаж КВПіА та мереж електропостачання)
Завершена
59 894 866.39
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 898 422.00 UAH
мін. крок: 1.5% або 898 422.00 UAH
Номер:
9b3b94eabb444e6fb4ee1ae0e7db5f3a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-20-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.03.2023 00:00
Період моніторингу:
20.03.2023 16:54 - 11.04.2023 01:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.03.2023 № 78
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
41 UA-2022-12-28-011931-a 28.12.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо дотримання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Нафтохімспецмонтаж» та ТОВ «Нафтогазхім Сервіс» - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 квітня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель АТ «Укргазвидобування» (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 24.01.2023 (Протокол №051), реєстр тендерних пропозицій від 30.01.2023, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Нафтохімспецмонтаж» (далі – ТОВ «Нафтохімспецмонтаж») та товариства з обмеженою відповідальністю «Нафтогазхім Сервіс» (далі – ТОВ «Нафтогазхім Сервіс»), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника «Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції» від 01.02.2023 №065 (Протокол №065), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 07.02.2023, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 15.02.2023 №101 (Протокол №101), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника «Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції» від 16.02.2023 №109 (Протокол №109), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника «Про визначення переможця відкритих торгів» від 06.03.2023 №145 (Протокол №145), повідомлення про намір укласти договір від 06.03.2023, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника щодо необхідності продовження строку укладання договору від 20.03.2023 №167 (Протокол №167), пояснення Замовника, надані 23.03.2023 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
13.04.2023 10:45 - 19.04.2023 00:00
Дата публікації висновку:
13.04.2023 10:45
Запити/Пояснення
Номер:
7689a813988f4f30b2d89c5876993d08
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
22.03.2023 11:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.03.2023 01:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг виконнання робіт з облаштування Комишнянського ГКР, підключення свердловин Комишнянського родовища з оптимізацією схеми збору та підготовки газу (монтаж КВПіА та мереж електропостачання), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-28-011931-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтвердженої обґрунтованої необхідності щодо подовження строку для укладання договору.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
a1fb357178144ac989648d94fc3bfe8a
Назва:
Відповідь на запит ДАСУ
Дата опублікування:
23.03.2023 12:38
Опис:
Відповідь на запит ДАСУ за процедурою закупівлі 22П-159_45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи (Облаштування Комишнянського ГКР. Підключення свердловин Комишнянського родовища з оптимізацією схеми збору та підготовки газу (монтаж КВПіА та мереж електропостачання)