• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

22П-159_45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи (Облаштування Комишнянського ГКР. Підключення свердловин Комишнянського родовища з оптимізацією схеми збору та підготовки газу (монтаж КВПіА та мереж електропостачання)

Завершена

59 894 866.39 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 898 422.00 UAH
Номер: 9b3b94eabb444e6fb4ee1ae0e7db5f3a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-03-20-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.03.2023 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 20.03.2023 16:54 - 11.04.2023 01:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 20.03.2023 № 78 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 41 UA-2022-12-28-011931-a 28.12.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 95) 202-24-91, h.f.chupa@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань щодо дотримання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Нафтохімспецмонтаж» та ТОВ «Нафтогазхім Сервіс» - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 квітня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель АТ «Укргазвидобування» (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 24.01.2023 (Протокол №051), реєстр тендерних пропозицій від 30.01.2023, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Нафтохімспецмонтаж» (далі – ТОВ «Нафтохімспецмонтаж») та товариства з обмеженою відповідальністю «Нафтогазхім Сервіс» (далі – ТОВ «Нафтогазхім Сервіс»), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника «Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції» від 01.02.2023 №065 (Протокол №065), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 07.02.2023, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 15.02.2023 №101 (Протокол №101), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника «Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції» від 16.02.2023 №109 (Протокол №109), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника «Про визначення переможця відкритих торгів» від 06.03.2023 №145 (Протокол №145), повідомлення про намір укласти договір від 06.03.2023, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника щодо необхідності продовження строку укладання договору від 20.03.2023 №167 (Протокол №167), пояснення Замовника, надані 23.03.2023 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 13.04.2023 10:45 - 19.04.2023 00:00
Дата публікації висновку: 13.04.2023 10:45

Запити/Пояснення