• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

М'ясо (Лопатка свинна охолоджена; філе куряче охолоджене)

Закупівля здійснюється на потребу 2023 року та відповідно до "Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", що затверджені Постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178.

Завершена

223 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 115.00 UAH
Номер: 8782d078a9a6464ab93d60a90c5e4fda
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-01-23-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.01.2023 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 23.01.2023 15:54 - 14.02.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 23.01.2023 № 5 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 23.01.2023 № 5 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2022-12-28-011438-a 28.12.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор Григорук
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення норм частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог частини першої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено не дотримання норм частини другої статті 22 Закону, пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено порушення норм п. 44, пп.3 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: В ході моніторингу Замовником розірвано Договір поставки товару від 17.01.2023 №2 згідно додаткової угоди №1 від 31.01.2023.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 лютого 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель UA-P-2022-12-28-004816-c на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію з додатками до неї, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію переможця ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГЕГА ОКСАНА ЯРОСЛАВІВНА (далі – ФОП ГЕГА ОКСАНА ЯРОСЛАВІВНА), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.01.2023 №1, повідомлення про намір укласти договір, договір поставки товару від 17.01.2023 №2, пояснення замовника оприлюднені в електронній системі 27.01.2023. У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області 23.01.2023 оприлюднено запит щодо надання Замовником пояснень. Замовником надані пояснення на даний запит 27.01.2023, чим порушено терміни визначені частиною п’ятою статті 8 Закону. Проведеним аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що Замовником 28.12.2022 оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю «М'ясо (Лопатка свинна охолоджена; філе куряче охолоджене)» очікуваною вартістю 223000,00 грн. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023. При цьому в електронній системі закупівель Prozorro відсутня інформація щодо планування Замовником вказаної закупівлі та відповідні відображення у Річному плані закупівель на 2023 рік. Натомість Замовником розміщено план закупівель на 2022 рік, що оприлюднений в електронній системі закупівель Prozorro за ID: UA-P-2022-12-28-004816-c. Згідно з п.14 Особливостей Закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Відповідно до частини першої статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Таким чином, закупівля по вищевказаному предмету закупівлі проведена не у відповідності до вимог п.14 Особливостей та частини першої статті 4 Закону, в частині не відображення вищезазначеної процедури закупівлі у формі річного плану закупівель на 2023 рік. За результатами аналізу питання відповідності тендерних пропозицій учасників торгів вимогам тендерної документації та визначення переможця торгів встановлено наступне. Згідно з протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою закладу дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу №9 «Росинка» Сарненської міської ради від 10.01.2023 №1 закладу ФОП ГЕГА ОКСАНА ЯРОСЛАВІВНА визначено переможцем процедури закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір. Згідно з п.44 Особливостей, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Відповідно до вимог п.1 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи Замовника від 28.12.2022 №52 (далі – Тендерна документація), тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження, зокрема, інформації про підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі визначені Законом (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону)у відповідності до вимог визначених у Додатку № 2 до тендерної документації. Вказаний Додаток № 2 до Тендерної документації містить вимогу щодо надання переможцем процедури закупівлі документального підтвердження відсутності підстав визначених п. 2, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 12 частини 1 та частини 2 статті 17 Закону. Повідомлення про намір укласти договір розміщене в електронній системі закупівель 10.01.2023. Однак, ФОП ГЕГА ОКСАНА ЯРОСЛАВІВНА, з якою Замовником укладено договір, як з переможцем торгів, документи на підтвердження відсутності підстав, визначених частиною першою та частиною другою статті 17 Закону, в електронну систему не завантажені, що суперечить вимогам п.1 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, Додатку 2 до Тендерної документації, п. 44 Особливостей. Відповідно до вимог пп.3 пункту 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли, зокрема, переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих Особливостей. З огляду на викладене, пропозиція ФОП ГЕГА ОКСАНА ЯРОСЛАВІВНА підлягала відхиленню відповідно до пп. 3 п. 41 Особливостей. Крім того, встановлена Замовником в Додатку № 2 до Тендерної документації вимога щодо надання переможцем процедури закупівлі документального підтвердження відсутності підстав, визначених п. 2, 7, 8, 9, 10 частини 1 статті 17 Закону, не відповідає пункту 44 Особливостей, оскільки не передбачено надання переможцем торгів документального підтвердження по вказаних пунктах частини 1 статті 17 Закону. В ході моніторингу Замовником розірвано Договір поставки товару від 17.01.2023 №2 згідно додаткової угоди №1 від 31.01.2023.
Період усунення порушень: 01.02.2023 16:36 - 16.02.2023 00:00
Дата публікації висновку: 01.02.2023 16:36

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Договір №2 від 17.01.2023 року з ФОП Гега Оксана Ярославівна розірвано 31.01.2023 року.
Дата публікації звіту: 07.02.2023 14:59

Запити/Пояснення