• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Бензин А-95, Дизельне паливо

Завершена

1 714 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 570.00 UAH
Номер: d6a77974afe441cd96ec962feaacc9f7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-01-17-000111
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.01.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 17.01.2023 12:51 - 08.02.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 17.01.2023 № 5-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області 17.01.2023 № 5-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2022-12-28-009067-a, 28.12.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 47) 263-16-14, ira_valter@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 4¹ Постанови № 710. За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення абзацу першого пункту 29 Особливостей. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 3 частини першої статті 10 Закону та абзацу четвертого пункту 51 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю та внесення змін до нього – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, надалі не допускати таких порушень, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю та внесення змін до нього. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Малостаросільського психоневрологічного інтернату (далі – Замовник) на 2023 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 28.12.2022 б/н; пояснення Замовника, отримані 20.01.2023 та 30.01.2023 в електронній системі закупівель; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕКС ІНВЕСТ» (далі – ТОВ «ІНТЕКС ІНВЕСТ»); протокольне рішення уповноваженої особи від 09.01.2023 № 20/23; документи, надані переможцем відкритих торгів ТОВ «ІНТЕКС ІНВЕСТ» відповідно до абзацу третього пункту 44 Особливостей та вимог тендерної документації; договір про закупівлю від 20.01.2023 № Т78/3 та додаткова угода від 23.01.2023 № 1; повідомлення про внесення змін до договору; звіт про виконання договору про закупівлю. За результатами аналізу питання повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю встановлено, що Замовник не забезпечив оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2022-12-28-009067-a, чим порушено вимоги пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710). За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено, що пункт 2 додатку 2 до тендерної документації містить вимогу про надання переліку автозаправних станцій, розташованих в адміністративних межах с. Мале Старосілля, Черкаської області (або в межах 25 км від с. Мале Старосілля), на якій (яких) Учасник може відпускати паливо за вимогою Замовника, із зазначенням інформації про місцезнаходження АЗС та найменування власника (орендаря) АЗС та найменування торговельної марки (за наявності), тобто застосовано положення пункту 1 частини другої статті 16 Закону, чим порушено вимоги абзацу першого пункту 29 Особливостей. Крім того, підпункт 4.5.2 пункту 4.5 розділу IV «Ціна договору» проекту договору про закупівлю (додаток 4 до тендерної документації) в частині зміни ціни за одиницю товару не відповідає положенню підпункту 2 пункту 19 Особливостей. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що у додатки 1 і 2 до тендерної документації внесені зміни у вигляді нової редакції цих додатків. Зокрема, додаток 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії», оприлюднений 28.12.2022 о 13-57 год у новій редакції «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ на закупівлю – Бензин неетильований А-95, дизельне пальне», відповідно, додаток 2 до тендерної документації «Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі», оприлюднений у новій редакції «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі». Проте, в електронній системі закупівель Замовник не оприлюднив в окремому документі перелік змін, чим порушено вимоги пункту 3 частини першої статті 10 Закону та абзацу четвертого пункту 51 Особливостей.
Період усунення порушень: 03.02.2023 14:41 - 18.02.2023 00:00
Дата публікації висновку: 03.02.2023 14:41

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Комунальний заклад Черкаської обласної ради «Малостаросільський психоневрологічний інтернат» (надалі – Інтернат) надає інформацію на Висновок моніторингу UA-M-2023-01-17-000111 щодо процедури закупівлі ID:UA-2022-12-28-009067-а, який опубліковано 17.01.2023 року, стосовно усунення порушень. Відповідно до ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне. З урахуванням Висновку моніторингу публічної закупівлі UA-2022-12-28-009067-а, Замовником вжито заходів, щодо усунення порушень та проведено роз’яснювальну роботу відповідальній особі щодо недопущення у подальшому порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Уповноваженою особою, Замовнику надано пояснювальну записку про неможливість вчинення дій щодо виправлення порушень у минулому часі. Договір про закупівлю розірвано 10.02.2023р. Також Замовником проводиться робота для створення веб-сайту Інтернату з метою оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предметів закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Дата публікації звіту: 10.02.2023 12:31

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • other: Так
Опис: Порушення усунуті шляхом розірвання Замовником договору про закупівлю.
Дата публікації: 14.02.2023 11:02

Запити/Пояснення