-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Бензин А-95, Дизельне паливо
Завершена
1 714 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 570.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 570.00 UAH
Номер:
d6a77974afe441cd96ec962feaacc9f7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-17-000111
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.01.2023 00:00
Період моніторингу:
17.01.2023 12:51 - 08.02.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.01.2023 № 5-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
17.01.2023 № 5-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2022-12-28-009067-a, 28.12.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 4¹ Постанови № 710.
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення абзацу першого пункту 29 Особливостей.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 3 частини першої статті 10 Закону та абзацу четвертого пункту 51 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю та внесення змін до нього – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, надалі не допускати таких порушень, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю та внесення змін до нього.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Малостаросільського психоневрологічного інтернату (далі – Замовник) на 2023 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 28.12.2022 б/н; пояснення Замовника, отримані 20.01.2023 та 30.01.2023 в електронній системі закупівель; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕКС ІНВЕСТ» (далі – ТОВ «ІНТЕКС ІНВЕСТ»); протокольне рішення уповноваженої особи від 09.01.2023 № 20/23; документи, надані переможцем відкритих торгів ТОВ «ІНТЕКС ІНВЕСТ» відповідно до абзацу третього пункту 44 Особливостей та вимог тендерної документації; договір про закупівлю від 20.01.2023 № Т78/3 та додаткова угода від 23.01.2023 № 1; повідомлення про внесення змін до договору; звіт про виконання договору про закупівлю.
За результатами аналізу питання повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю встановлено, що Замовник не забезпечив оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2022-12-28-009067-a, чим порушено вимоги пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710).
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено, що пункт 2 додатку 2 до тендерної документації містить вимогу про надання переліку автозаправних станцій, розташованих в адміністративних межах с. Мале Старосілля, Черкаської області (або в межах 25 км від с. Мале Старосілля), на якій (яких) Учасник може відпускати паливо за вимогою Замовника, із зазначенням інформації про місцезнаходження АЗС та найменування власника (орендаря) АЗС та найменування торговельної марки (за наявності), тобто застосовано положення пункту 1 частини другої статті 16 Закону, чим порушено вимоги абзацу першого пункту 29 Особливостей.
Крім того, підпункт 4.5.2 пункту 4.5 розділу IV «Ціна договору» проекту договору про закупівлю (додаток 4 до тендерної документації) в частині зміни ціни за одиницю товару не відповідає положенню підпункту 2 пункту 19 Особливостей.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що у додатки 1 і 2 до тендерної документації внесені зміни у вигляді нової редакції цих додатків. Зокрема, додаток 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії», оприлюднений 28.12.2022 о 13-57 год у новій редакції «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ на закупівлю – Бензин неетильований А-95, дизельне пальне», відповідно, додаток 2 до тендерної документації «Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі», оприлюднений у новій редакції «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі». Проте, в електронній системі закупівель Замовник не оприлюднив в окремому документі перелік змін, чим порушено вимоги пункту 3 частини першої статті 10 Закону та абзацу четвертого пункту 51 Особливостей.
Період усунення порушень:
03.02.2023 14:41 - 18.02.2023 00:00
Дата публікації висновку:
03.02.2023 14:41
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Комунальний заклад Черкаської обласної ради «Малостаросільський психоневрологічний інтернат» (надалі – Інтернат) надає інформацію на Висновок моніторингу UA-M-2023-01-17-000111 щодо процедури закупівлі ID:UA-2022-12-28-009067-а, який опубліковано 17.01.2023 року, стосовно усунення порушень.
Відповідно до ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне. З урахуванням Висновку моніторингу публічної закупівлі UA-2022-12-28-009067-а, Замовником вжито заходів, щодо усунення порушень та проведено роз’яснювальну роботу відповідальній особі щодо недопущення у подальшому порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Уповноваженою особою, Замовнику надано пояснювальну записку про неможливість вчинення дій щодо виправлення порушень у минулому часі.
Договір про закупівлю розірвано 10.02.2023р.
Також Замовником проводиться робота для створення веб-сайту Інтернату з метою оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предметів закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Дата публікації звіту:
10.02.2023 12:31
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
- corruptionBiddingDocuments: Так
- other: Так
Опис:
Порушення усунуті шляхом розірвання Замовником договору про закупівлю.
Дата публікації:
14.02.2023 11:02
Запити/Пояснення
Номер:
c25e381f572f49e8a453562a40496fbc
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
19.01.2023 15:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.01.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-12-28-009067-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2022-12-28-009067-a відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація?
- з яких підстав в електронній системі закупівель окремим документом не оприлюднені зміни, внесені у додатки 1 та 2 до тендерної документації?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
f1181b392f734a5d9c83ed30784dbcc9
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
20.01.2023 15:51
Опис:
17 січня 2023 року на авторизованому електронному майданчику Державною аудиторською службою України опубліковано моніторинг (UA-M-2023-01-17-000111) про виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель» та подано запит про надання пояснень, про наступне:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2022-12-28-009067-a відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація?
- з яких підстав в електронній системі закупівель окремим документом не оприлюднені зміни, внесені у додатки 1 та 2 до тендерної документації?
У зв’язку із чим Малостаросільський психоневрологічний інтернат надає пояснення, щодо закупівлі за ID: UA-2022-12-28-009067-a.
Щодо першого питання:
В межах кошторису комунального закладу Черкаської обласної ради «Малостаросільський психоневрологічний інтернат» (надалі – Інтернат) на бюджетний 2023 рік заплановано кошти на закупівлю паливно-мастильних матеріалів.
1.Пояснення щодо планування кількісних показників.
На балансі Інтернату обліковуються транспортні засоби, які забезпечують діяльність закладу. Розрахунок потреби палива на транспортні засоби було здійснено відповідно до Наказу №43 від 10.12.1998р. «Про затвердження норм витрат палива і мастильних матеріалів на автомобільному транспорті» та на підставі відомостей бухгалтерського обліку по пробігу кожного транспортного засобу за 2022 рік. Також, враховуючи кризу в Україні на енергетичному ринку, та вимушені планові та позапланові відключення електроенергії, додатково було заплановано використання паливно-мастильних матеріалів на генератори. Розрахунок потреби пального для генераторів було здійснено на підставі графіку відключення електроенергії відокремленого структурного підрозділу «Смілянські енергетичні мережі» ПАТ «Черкасиобленерго» згідно якого відключення Інтернату відбувається за першою чергою (графік додається). Для забезпечення мінімальних потреб в електроенергії, враховано години відключення протягом доби, оскільки інтернат функціонує 24/365 на рік та тут постійно проживають інваліди з психічними розладами та враховано норми використання пального генераторами за одну годину, що вказані в інструкціях з експлуатації. Також, згідно інструкцій з експлуатації, враховано норми витрат палива на бензопили (порізка дров для котельні) з урахуванням наявної кількості м3 дров, необхідних на опалювальний період.
2. Пояснення щодо планування вартісних показників.
Розрахунок визначення очікуваної вартості паливно-мастильних матеріалів в сумі 1714000,00грн. (один мільйон сімсот чотирнадцять тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ, було здійснено на основі моніторингу цін на ринку Черкаської області, було використано загальнодоступну інформацію щодо цін на бензин А-95 та дизельне пальне в мережі інтернет, що містилася на сайтах постачальників в Черкаському регіоні, та згідно середніх цін на пальне по Україні опубліковані на сайті Мінфіну станом на 27.12.2022р. (додаток «Ціни на бензин, дизпаливо, газ на АЗС України» додається)
Окрім цього, проаналізовано укладенні договори в електронній системі «Prozorro» щодо цін на зазначений асортимент товару, та враховано підняття цін на відповідні товари у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України. Також при розрахунку було враховано особливість розташування і віддаленість Інтернату від населеного пункту, що зобов’язує адміністрацію забезпечити потреби інвалідів у відвідувані медичних закладів ІІ та ІІІ рівня, психлікарні, міграційну службу та інше за потребою. А також враховано віддаленість розташування найближчої заправної станції.
З урахуванням цього та відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, було здійснено розрахунки методом порівняння ринкових цін.
Щодо другого питання:
В Інтернаті відсутні технічні та веб-адміністративні чинники для створення сайту, тому власний веб-сайт на якому було б розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не створювався. Окрім цього, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» від 19.12.2020 розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня рекомендовано здійснювати заходи з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів. Таким чином, розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів є не обов’язковим.
Щодо третього питання:
Згідно ст.10 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю. Оголошення про проведення закупівлі ID: UA-2022-12-28-009067-a опубліковано 28 грудня 2022 року о 14 годині 03 хвилин. Після оголошення закупівлі жодних змін Замовником внесено не було.
Номер:
df5ef21a34ca48d593b1c1e32ded55cc
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
26.01.2023 13:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-12-28-009067-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- з яких підстав у пункті 4.5 розділу IV «Ціна договору» (додаток 4 до тендерної документації) проекту договору про закупівлю, випадки щодо зміни істотних умов договору після його підписання до виконання зобов’язань, зазначені без врахування вимог пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178?
- з яких підстав пункт 2 додатку 2 до тендерної документації містить вимогу про надання переліку автозаправних станції розташованих в адміністративних межах с. Мале Старосілля, Черкаської області (або в межах 25 км від с. Мале Старосілля), на якій (яких) Учасник може відпускати паливо за вимогою Замовника, із зазначенням інформації про місцезнаходження АЗС та найменування власника (орендаря) АЗС та найменування торговельної марки (за наявності), тобто застосовано положення пункту 1 частини другої статті 16 Закону?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
1526b54d1cdf4ee0967bda8279f5075b
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
30.01.2023 16:39
Опис:
Пояснення на запит
26 січня 2023 року на авторизованому електронному майданчику Державною аудиторською службою України подано запит про надання пояснень, про наступне:
- з яких підстав у пункті 4.5 розділу IV «Ціна договору» (додаток 4 до тендерної документації) проекту договору про закупівлю, випадки щодо зміни істотних умов договору після його підписання до виконання зобов’язань, зазначені без врахування вимог пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178?
- з яких підстав пункт 2 додатку 2 до тендерної документації містить вимогу про надання переліку автозаправних станції розташованих в адміністративних межах с. Мале Старосілля, Черкаської області (або в межах 25 км від с. Мале Старосілля), на якій (яких) Учасник може відпускати паливо за вимогою Замовника, із зазначенням інформації про місцезнаходження АЗС та найменування власника (орендаря) АЗС та найменування торговельної марки (за наявності), тобто застосовано положення пункту 1 частини другої статті 16 Закону?
У зв’язку із чим Малостаросільський психоневрологічний інтернат надає пояснення, щодо закупівлі за ID: UA-2022-12-28-009067-a.
Щодо першого питання:
У пункті 4.5 розділу IV «Ціна договору» (додаток 4 до тендерної документації) проекту договору про закупівлю, описані випадки щодо зміни істотних умов договору після його підписання згідно частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимоги пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, передбачені у розділі ХІІ «Інші умови» проекту договору (додаток 4 до тендерної документації).
Щодо другого питання:
Бюджетний заклад дуже віддалений від населеного пункту. З метою економії бюджетних коштів та раціонального використання паливно-мастильних матеріалів (далі ПММ), внесено до технічних характеристик додатку 2 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» до тендерної документації згідно частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічну вимогу до предмету закупівлі, щодо наявності автозаправних станцій, розташованих в адміністративних межах с. Мале Старосілля, Черкаської області (або в межах 25 км від с. Мале Старосілля). ПММ закуповуються в скретч-картках (талонах), а не наливом і наявність місця заправки є необхідною умовою. У інтернаті потужностей для зберігання ПММ наливом немає.
Придбання скетч-карток не гарантує постачання ПММ у бюджетний заклад, тому для забезпечення безперебійної роботи Інтернату, де постійно проживають інваліди та для забезпечення надання якісних соціальних послуг, наявність АЗС в межах населеного пункту закладу, є необхідною і обов’язковою умовою. Метою проведення закупівлі ПММ є придбання палива по потребі. Віддаленість автозаправної станції від Інтернату може зумовити нецільове використання коштів, оскільки для заправки автомобіля необхідно буде долати великі відстані.
Тому Малостаросільський психоневрологічний інтернат, як Замовник вважає за необхідне вимагати вказані технічні характеристики.
Згідно статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Згідно пункту 5 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Кваліфікаційні критерії зазначені в Додатку 3 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» тендерної документації не суперечать пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Номер:
8c7cf69f815a40c89d1bdb7dbaf1a606
Назва:
Звернення щодо роз'яснення
Дата опублікування:
07.02.2023 15:26
Опис:
Шановна Ірина Анатоліївна
Проаналізувавши Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-12-28-009067-а, з метою недопущення в подальшій роботі ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, просимо Вас, по можливості, надати роз’яснення, щодо Висновку, а саме:
1. Відповідно до частини 4 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Постанова КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі Постанова № 710) не належить до законодавства про публічні закупівлі. Враховуючи особливі умови, що на сьогодні склалися у нашій країні, ресурсів створити та обслуговувати сайт у інтернату немає, але адміністрація закладу працює над тим, щоб у майбутньому це питання обов’язково вирішити.
2. Робота на майданчику E-Tender, згідно абзацу 4 частини 1 статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закону), абзацу 21 пункту 12 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 166, із змінами та доповненнями (далі – Порядок функціонування системи), передбачає та дозволяє Замовнику вносити і видаляти інформацію про предмет закупівлі в момент до її оприлюднення. Уповноваженою особою Замовника помилково було завантажено три файли, що готувалися до іншої закупівлі. В момент, до оприлюднення закупівлі, Уповноважена особа видалила невірні файли та розмістила основну редакцію тендерної документації, про що склала протокол про технічну (механічну, формальну) помилку.
Враховуючи надане пояснення, просимо Вас встановити, що змін до тендерної документації не вносилося, додатки оприлюднювалися у вигляді первинної, а не зміненої редакції, а також до накладення КЕП на тендерну документацію.
Просимо Вас, не застосовувати порушення п. 3 частини першої ст. 10 Закону та абзац четвертий п. 51 Особливостей у цьому випадку, оскільки підстав вважати це порушеннями не існує.
3. При підготовці тендерної документації для проведення Відкритих торгів з урахуванням особливостей для закупівлі бензину та дизельного палива Замовником відповідно до абзацу першого п. 29 Особливостей, положення пунктів 1 і 2 частини другої ст. 16 Закону не застосовувалися (Додаток 3 тендерної документації).
Малостаросільський психоневрологічний інтернат закуповує паливно-мастильні матеріали в скретч-картках (талонах), а не наливом, тому передбачає, що Замовник у тендерній документації може зазначати такі відомості, як кількість товару та місце його поставки.
Тендерна документація, згідно абзацу першого розділу 3 ст. 22 Закону може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно в Додатку 2 до тендерної документації замовник застосував цю норму законодавства.
Просимо врахувати надане пояснення по цьому питанню, оскільки тендерна документація на предмет закупівлі Бензин А-95, Дизельне паливо, підготовлена та оприлюднена без порушень абзацу першого п. 29 Особливостей.