• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Вугілля кам'яне

Закупівля проводиться для потреб у 2023 році

Торги не відбулися

5 100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 500.00 UAH
Номер: 9f058e93c97a4739ac3dffe82afa512d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-02-07-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.02.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 07.02.2023 12:27 - 01.03.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 07.02.2023 №15-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Сергій КОЛІСНИК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 07.02.2023 №15-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 1.UA-2022-12-28-008660-a 28.12.2022 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі".
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, 02sosliuk@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови №1178 установлено порушення вимог абзацу 2 пункту 29 Постанови №1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 березня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (в редакції чинній на момент проведення закупівлі, далі – Постанова №1178), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Комунального закладу «Вінницька обласна комплексна дитячо-юнацька спортивна школа» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішеннями уповноваженої особи від 28 грудня 2022 року, від 03, 06, 20 січня 2023 року (протоколи №74, 6, 14, 24 далі – тендерна документація), звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації, відповіді Замовника, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - колегія АМКУ) від 12 січня 2023 року №434-р/пк-пз та від 23 лютого 2023 року №2164-р/пк-пз, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «Торговий дім «Облпаливо», ТОВ «Промтопресурс», рішення уповноваженої особи від 31 січня, 03 та 08 лютого, 01 та 06 березня 2023 року (протоколи №28, №31, №33, №40, №43), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ «Торговий дім «Облпаливо» до 01 лютого 2023 року, ТОВ «Промтопресурс» до 03 березня 2023 року та пояснення від 06, 08 березня 2023 року, отримані від Замовника через електронну систему закупівель. Моніторинг закупівлі з питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель Замовником щодо тих порушень, обставин та підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. Відповідно до вимог абзацу 2 пункту 29 Постанови №1178 замовники, у разі проведення відкритих торгів для закупівлі твердого палива, не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). За результатами моніторингу закупівлі установлено, що предметом даної закупівлі є вугілля кам’яне для побутових потреб, вимоги щодо відповідності якості якого встановлюються Національним стандартом України, зокрема ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови» (далі – ДСТУ 7146:2010). Положеннями ДСТУ 7146:2010 передбачено, що виробник повинен гарантувати відповідність якості вугілля вимогам цього стандарту, а також під час укладання договору на постачання вугілля для побутових потреб повинен бути представлений сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик. При цьому, наявність будь-яких інших документів, що стосуються підтвердження відповідності якості вугілля кам’яного, ДСТУ 7146:2010 не визначена. Однак, Замовником в тендерній документації встановлено вимоги до предмету закупівлі, а саме щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції: - спеціального дозволу на користування надрами (а саме видобування корисних копалин), дозволу на експлуатацію гірничошахтного устаткування та дозволу на виконання підземних гірничих робіт, виданого виробникові вугілля, а також листа від виробника, адресованого учаснику та замовнику із зазначенням номеру закупівлі стосовно можливості використання у даній закупівлі таких дозволів (пункт 1 розділу 5 (стор.15)); - сертифікату та висновку походження товару, виданих Торгово-промисловою палатою України (її територіальним органом/управлінням) (пункт 1 розділу 5 (стор.16)); - посвідчення якості на вугілля, виданого лабораторією на учасника закупівлі (пункти 6.4 та 7 додатку 2 до договору про закупівлю «Порядок внесення змін до істотних умов договору» тендерної документації (стор.43,44)), чим порушено вимоги абзацу 2 пункту 29 Постанови №1178. Відповідно до абзацу 3 пункту 51 Постанови №1178, замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. При цьому, вимогами абзацу 4 пункту 51 Постанови №1178 визначено, що зміни, які вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Згідно розміщеної в електронній системі закупівель інформації Замовником до тендерної документації внесені зміни, переліки яких оприлюднено в електронній системі закупівель 03, 06 та 20 січня 2023 року. Водночас, моніторингом установлено, що зміни до тендерної документації, внесені згідно переліків від 03 та 06 січня 2023 року, щодо виключення певних вимог з додатків №1, 2, 3 та пункту 2 розділу 5, Замовником викладені в інших розділах нових редакцій тендерної документації. Зокрема, згідно переліку змін від 06 січня 2023 року з додатку №1 до тендерної документації виключено вимоги щодо надання учасниками довідки/листа/відповіді на запит Державної податкової служби (територіального управління) про відкриті рахунки у банківських установах та копії діючого на момент подачі пропозиції сертифікату ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT), виданого на ім’я учасника закупівлі, які викладено в пункті 2 розділу 6 (стор.24) та пункті 1 розділу 5 (стор.14) тендерної документації, в редакції від 06 січня 2023 року. Подібно, згідно переліку змін від 06 січня 2023 року з додатку №2 виключено вимоги щодо надання учасниками висновку з оцінки впливу на довкілля та/або висновку державної екологічної експертизи, виданого щодо планової діяльності з розробки запасів кам’яного вугілля та/або їх збагачення, та чинного на момент пропозиції висновку державної санітарно-екологічної експертизи на вугілля ДГ, які викладено в пункті 1 розділу 5 (стор.17) та в пункті 2.4 розділу 2 додатку 2 «Проект договору» тендерної документації, в редакції від 06 січня 2023 року. Також, згідно переліку змін від 06 січня 2023 року з додатку №3 Замовником виключено вимоги щодо надання учасниками копії угоди про умови користування ділянкою надр, яка є невід’ємною частиною спеціального дозволу на користування надрами, та копії чинного на момент подання пропозиції Акту про надання гірничого відводу, які викладено в пункті 5 розділу 3 (стор.12) та пункті 3 розділу 5 тендерної документації (стор.21) тендерної документації, в редакції від 06 січня 2023 року. Крім того, згідно переліку змін, оприлюднених в електронній системі закупівель 03 січня 2023 року, Замовником із додатку №3 виключено вимогу щодо надання учасником чинного на момент подачі пропозиції сертифікату, що підтверджує відповідність учасника вимогам міжнародного стандарту ДСТУ ISO 28001:2009 (ISO28001:2007, IDT) («Система управління безпекою ланцюга постачання. Вимога»), яку викладено в підпункті 7 пункту 2 розділу 5 тендерної документації, в редакції від 03 січня 2023 року (стор.19), та відповідно вказана вимога, без зазначення кодів ДСТУ, наявна в тендерній документації, в редакції від 20 січня 2023 року.
Період усунення порушень: 13.03.2023 15:55 - 28.03.2023 01:00
Дата публікації висновку: 13.03.2023 15:55

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовник розглянув висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-12-28-008660-a від 13 березня 2023 року та інформує, що закупівля за кодом ДК 021-2015 – 09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам'яне), (ідентифікатор закупівлі: UA-2022-12-28-008660-a) відмінено 12.03.2023 року з підстав: відсутність пропозицій, у зв’язку із відхиленням усіх тендерних пропозицій. Тобто, порушення усуненні шляхом відхилення усіх тендерних пропозицій з подальшою автоматичною відміною торгів. Також, замовником буде вжито всіх необхідних заходів направлених на недопущення встановленого порушення у подальшому.
Дата публікації звіту: 14.03.2023 14:47

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
Опис: Порушення усунуто.
Дата публікації: 14.03.2023 14:56

Запити/Пояснення