Послуги з надання харчування пацієнткам пологового будинку за кодом ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Більш детально викладено в тендерній документації. Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Виключення: 1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, в тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. 2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу)
Завершена
396 540.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 982.70 UAH
Період моніторингу:16.01.2023 16:25 - 07.02.2023 00:00
Статус:Порушення виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.01.2023 Одеса № 10
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 16.01.2023 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 16.01.2023.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 16.01.2023 № 10
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
11 UA-2022-12-28-005736-a 28.12.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Виявлені
Тип порушень:
Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абзацу 6 підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
За результатами аналізу питання надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 24 січня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Пологовий будинок №4» Одеської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 28.12.2022 № 2, тендерну пропозицію учасника товариство з обмеженою відповідальністю «ФАБРИКА СМАКУ» (далі – ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 05.01.2023 № 3, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 05.01.2023, укладений договір про закупівлю послуг від 11.01.2023 № 1-01/23, пояснення та документи Замовника від 23.01.2023 отримані через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено наступне.
Відповідно до пунктів 6, 7 розділу 1 Додатку 1 «Кваліфікаційні вимоги» до ТД Замовником визначено, що учасники на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у складі своєї тендерної пропозиції повинні надати:
довідку у довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (у разі використання) з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають, необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі, обов’язково зазначити: прізвище, ім’я та по-батькові та займану посаду;
особові медичні книжки персоналу - сторінки із чинними датами проходження медогляду на працівників, які будуть залучені до організації харчування (водій/ї, вантажник/и, кухарі, кухонні працівники тощо) з відміткою про допуск до роботи.
Учасником ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» у складі тендерної пропозиції надано довідку б/д б/н про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (файл «Довідка про працівників.pdf»), згідно з якою учасник повідомляє про наявність у нього 14 (чотирнадцяти) працівників, з яких, зокрема, 2 кухарі – Павленко Наталія Василівна та Жуган Володимир Миколайович.
Також, учасником ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» у складі тендерної пропозиції надано особові медичні книжки на працівників, які будуть залучені до організації харчування (водій/ї, вантажник/и, кухарі, кухонні працівники тощо) (файл «Мед.книжки.pdf»), саме стосовно 14 (чотирнадцяти) працівників, які зазначені у довідці учасника б/д б/н про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Проте, у наданій учасником ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» у складі тендерної пропозиції особовій медичній книжці кухаря Жугана Володимира Миколайовича відсутні сторінки із чинними датами проходження медогляду, а саме: дата наступного медичного огляду 09.12.2022, яка не є чинною на момент подання учасником тендерної пропозиції (дата подання тендерної пропозиції – 29.12.2022), чим не дотримано вимоги пункту 7 розділу 1 Додатку 1 «Кваліфікаційні вимоги» до ТД.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 17.01.2023 щодо надання у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» особистої медичної книжки кухаря Жуган В.М., сторінки якої не містять чинної дати проходження медогляду, Замовник 23.01.2023 надав пояснення, в якому зазначив, що при підготовці тендерної пропозиції ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» було допущено технічну помилку, яка полягає у тому, що ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» у складі тендерної пропозиції була надана попередня особиста медична книжка кухаря Жугана Володимира Миколайовича серії ААВ № 905000, в той час, як станом на момент подання тендерної пропозиції у кухаря Жугана Володимира Миколайовича була наявна вже нова особиста медична книжка серії 12ААВ № 775395. Зазначене вище свідчить про суто формальну технічну помилку учасника процедури закупівлі ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» щодо надання попередньої особистої медичної книжки замість нової. Також, в поясненні зазначено, що Замовник у тендерній документації не встановлював вимогу про необхідність залучення учасником процедури закупівлі для надання послуг, що є предметом закупівлі, більше одного кухаря.
При цьому, надане Замовником пояснення не спростовує факту встановленого порушення, оскільки у пункті 7 розділу 1 Додатку 1 «Кваліфікаційні вимоги» до ТД Замовник вимагає від учасника надання у складі тендерної пропозиції особових медичних книжок персоналу – сторінки із чинними датами проходження медогляду на працівників, які будуть залучені до організації харчування, у тому числі кухарів (у множині), а не кухаря (в однині), як про це зазначає Замовник у наданому поясненні на запит Південного офісу Держаудитслужби.
Отже, на порушення абзацу 6 підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ», у зв’язку із невідповідністю його тендерної пропозиції вимогам, установленим у ТД відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне.
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
В ході здійснення моніторингу процедури закупівлі 17.01.2023 Замовнику через електронну систему закупівель надано запит про надання пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
При цьому, відповідно до вимог Закону кінцевим терміном надання Замовником відповідних пояснень через електронну систему на вказаний запит є 20.01.2023.
Проте, Замовником надано пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель 23.01.2023, тобто на четвертий робочий день з дня оприлюднення запиту про надання пояснень.
Таким чином, Замовником на порушення частини п’ятої статті 8 Закону надано відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель на запит про надання пояснень з порушенням термінів, визначених Законом.
Період усунення порушень:24.01.2023 16:40 - 08.02.2023 00:00
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.) +38 (0 48) 705-51-89 molodoi2003@ukr.net
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні наступних пояснень:
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Фабрика Смаку» умовам пункту 7 розділу 1 Додатку 1 «Кваліфікаційні вимоги» до тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника надано особисту медичну книжку кухаря Жуган В.М., який буде залучений до організації харчування, сторінки якої не містять чинної дати проходження медогляду? Тобто у медичній книжці кухаря Жуган В.М. зазначено, що дата наступного медичного огляду 09.12.2022, яка не є чинною на момент подання учасником тендерної пропозиції.
2. Чи вносились Замовником зміни до договору про закупівлю від 11.01.2023 № 1-01/23 (далі – Договір) у випадках, передбачених пунктом 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами)? У разі внесення відповідних змін до Договору, просимо надати усі додаткові угоди до Договору.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
p7s
sign.p7s
61710
Номер:b83d7454312848ca84ee7b8103877c4e
Назва:ПОЯСНЕННЯ на запит Південного офісу Держаудитслужби в межах моніторингу процедури закупівлі UA-2022-12-28-005736-a
Дата опублікування:23.01.2023 14:11
Автор:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №4" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
65003, Україна, Одеська область, Одеса, ПРОВУЛОК ПАВЛА КРАВЦОВА, будинок 7
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:Відповідно до наказу Південного офісу Держаудитслужби України від 16.01.2023 року №10 Одеса «Про початок моніторингу закупівель» відповідно до частини 2 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби від 02.06.2016 року №23 (далі – Орган фінансового контролю) було прийнято рішення про початок проведення моніторингу закупівлі UA-2022-12-28-005736-а.
17 січня 2023 року на веб-порталі Органом фінансового контролю оприлюднено запит замовнику на надання пояснень щодо моніторингу закупівлі UA-2022-12-28-005736-а (далі – Запит), яким постала потреба в отриманні інформації (пояснень) із наступних питань:
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Фабрика Смаку» умовам пункту 7 розділу 1 Додатку 1 «Кваліфікаційні вимоги» до тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника надано особисту медичну книжку кухаря Жуган В.М., який буде залучений до організації харчування, сторінки якої не містять чинної дати проходження медогляду? Тобто у медичній книжці кухаря Жуган В.М. зазначено, що дата наступного медичного огляду 09.12.2022, яка не є чинною на момент подання учасником тендерної пропозиції.
Отримавши запит Південного офісу Держаудитслужби у межах проведення процедури закупівлі UA-2022-12-28-005736-a щодо кухаря Жугана Володимира Миколайовича, Замовник звернувся до учасника процедури закупівлі ТОВ «Фабрика смаку» з листом, в якому просив невідкладно надати обґрунтовані пояснення з підтверджуючими документами стосовно зазначених у запиті Південного офісу Держаудитслужби обставин.
Листом учасника процедури закупівлі ТОВ «Фабрика смаку» повідомлено Замовника, що ТОВ «Фабрика смаку» здійснює постійний контроль за проходженням його працівниками чергового медичного огляду.
ТОВ «Фабрика смаку», проаналізувавши подані у складі тендерної пропозиції документи в межах закупівлі UA-2022-12-28-005736-a, встановило, що при підготовці тендерної пропозиції ТОВ «Фабрика смаку» було допущено технічну помилку, яка полягає у тому, що ТОВ «Фабрика смаку» у складі тендерної пропозиції була надана попередня особиста медична книжка кухаря Жугана Володимира Миколайовича серії ААВ № 905000, в той час як станом на момент подання тендерної пропозиції у кухаря Жугана Володимира Миколайовича була наявна вже нова особиста медична книжка серії 12ААВ № 775395.
Відповідно до вказаної медичної книжки кухар ТОВ «Фабрика смаку» Жуган Володимир Миколайович пройшов медичний огляд 09.12.2022, що також підтверджується Медичною картою огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності.
Таким чином, учасник процедури закупівлі ТОВ «Фабрика смаку» надав Замовнику особисту медичну книжку кухаря Жугана Володимира Миколайовича із чинною датою проходження медогляду, як працівника, якого залучено до організації харчування.
Зазначене вище свідчить про суто формальну технічну помилку учасника процедури закупівлі ТОВ «Фабрика смаку» щодо надання попередньої особистої медичної книжки замість нової, що не впливає на наявність у кухаря ТОВ «Фабрика смаку» Жугана Володимира Миколайовича особистої медичної книжки із чинною на момент подання тендерної пропозиції датою проходження медогляду, що підтверджує про те, що учасник процедури закупівлі ТОВ «Фабрика смаку» має у штаті працівника відповідної кваліфікації (кухаря), який має необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі, з особистою медичною книжкою з чинною датою проходження медогляду.
Відповідно до частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами:
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
При цьому, в будь-якому разі у Замовника були відсутні правові підстави для прийняття рішення про невідповідність тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Фабрика Смаку» умовам пункту 7 розділу 1 Додатку 1 «Кваліфікаційні вимоги» до тендерної документації, з огляду на наступне.
Згідно з положеннями частин першої-другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Пунктами 6, 7 розділу 1 Додатку 1 «Кваліфікаційні вимоги» до тендерної документації визначено, що документами та інформацією для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» є:
- довідка у довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (у разі використання) з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають, необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі, обов’язково зазначити: прізвище, ім’я та по-батькові та займану посаду;
- особові медичні книжки персоналу - сторінки із чинними датами проходження медогляду на працівників, які будуть залучені до організації харчування (водій/ї, вантажник/и, кухарі, кухонні працівники тощо) з відміткою про допуск до роботи.
В свою чергу, слід зазначити, що Замовник не встановлював вимог щодо обов’язкової наявності певної кількості працівників визначеної кваліфікації, зокрема кухарів.
Тобто, Замовник у тендерній документації не встановлював вимогу про необхідність залучення учасником процедури закупівлі для надання послуг, що є предметом закупівлі, більше одного кухаря.
Учасник процедури закупівлі ТОВ «Фабрика смаку» надав у складі тендерної пропозиції довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, в якій вказано про наявність у ТОВ «Фабрика смаку», в тому числі, іншого кухаря – Павленко Наталії Василівни та додано її особисту медичну книжку із чинною датою проходження медогляду.
Отже, Замовник встановив відповідність учасника процедури закупівлі ТОВ «Фабрика смаку» кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а також пунктам 6, 7 розділу 1 Додатку 1 «Кваліфікаційні вимоги» до тендерної документації щодо наявності працівника відповідної кваліфікації (кухаря), який має, необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі, а також особисту медичну книжку з чиною датою проходження медогляду.
2. Чи вносились Замовником зміни до договору про закупівлю від 11.01.2023 № 1-01/23 (далі – Договір) у випадках, передбачених пунктом 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами)? У разі внесення відповідних змін до Договору, просимо надати усі додаткові угоди до Договору.
Замовником не вносились зміни до договору про закупівлю від 11.01.2023 № 1-01/23 (далі – Договір) у випадках, передбачених пунктом 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами).
У разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених цим пунктом, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей (пункт 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами)).
Отже, у разі внесення відповідних змін до Договору, усі додаткові угоди до Договору будуть опубліковані Замовником в електронній системі закупівель.
Зважаючи на вищезазначене, Комунальним некомерційним підприємством «Пологовий будинок №4» Одеської міської ради було дотримано всіх вимог, встановлених Законом України «Про публічні закупівлі» в межах проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю послуг з надання харчування пацієнтам пологового будинку за ідентифікатором UA-2022-12-28-005736-а.
Уповноважена особа __________________________________ В’ячеслав ТЕСЛЕНКО