-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Послуги з прибирання вулично-шляхової мережі на території Сихівського району м.Львова (7 лотів)
Завершена
63 054 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 2 600.00 UAH
мін. крок: 0% або 2 600.00 UAH
Номер:
19299cb028e54937a0b7bf0dc583c2e3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-17-000144
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.01.2023 00:00
Період моніторингу:
17.01.2023 17:50 - 08.02.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
17.01.2023 № 9
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
36 UA-2022-12-28-004914-a 28.12.2022
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації та/або вимоги щодо усунення порушення під час проведення тендеру, розгляду тендерних пропозицій ПП «Паркбуд-Плюс» (Лот 1), ДП «Парк-Плюс-Сервіс» (Лот 2), ПП «Екомісто» (Лот 3), ПП «Паркбуд» (Лот 4), Львівського комунального підприємства Шляхово ремонтне підприємство Личаківського району (Лот 5), Львівського комунального підприємства «Під Зуброю» (Лот 6), Львівського комунального підприємства «Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району» (Лот 7), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 лютого 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Сихівської районної адміністрації Львівської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи протокол від 28.12.2022 № 2, тендерні пропозиції приватного підприємства «Паркбуд-Плюс» (далі – ПП «Паркбуд-Плюс») (Лот 1), дочірнего підприємства «Парк-Плюс-Сервіс» (далі – ДП «Парк-Плюс-Сервіс») (Лот 2), приватного підприємства «Екомісто» (далі – ПП «Екомісто») (Лот 3), приватного підприємства «Паркбуд» (далі – ПП «Паркбуд») (Лот 4), Львівського комунального підприємства Шляхово ремонтне підприємство Личаківського району (Лот 5), Львівського комунального підприємства «Під Зуброю» (Лот 6), Львівського комунального підприємства «Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району» (Лот 7), вимога про усунення невідповідностей до 10.01.2023 (Лот 5), протоколи розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договори, договори від 23.01.2023 № № 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 24.01.2023 року та 02.02.2023 року.
Період усунення порушень:
09.02.2023 18:05 - 15.02.2023 00:00
Дата публікації висновку:
09.02.2023 18:05
Запити/Пояснення
Номер:
2ef779189ac249b88256ae36607df060
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
20.01.2023 09:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.01.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуг ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-28-004914-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
aa22d0112bd74d1babe66e5dfcac3a53
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
24.01.2023 09:27
Опис:
Очікувана вартість предмета закупівлі визначається відповідно до Наказу Міністерства розвитку, економіки та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Визначення потреби в товарах, роботах, послугах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснюється на підставі аналізу фактичного використання товарів, робіт та послуг для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника. Для розрахунку очікуваної вартості можуть використовуватись як ціни попередніх власних закупівель замовника (укладених договорів) аналогічних/ідентичних товарів/послуг, так і ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель "Prozorro", з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют (у разі, якщо в наявності є валютна складова в ціні товару/послуги), які приведені до єдиних умов. Як інформаційні джерела використовуються: для індексу інфляції - офіційний вебсайт Державної служби статистики України, для курсів іноземних валют - офіційний вебсайт Національного банку України. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі формується відповідно до нормативно-правових актів України, зокрема: Закон України «Про благоустрій населених пунктів» від 16.10.2020 №2807-IV, ухвала Львівської міської ради №376 від 21.04.2011 «Про Правила благоустрою м.Львова», наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 №54 «Про затвердження Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів», рішення виконавчого комітету Львівської міської ради від 10.03.2015 № 116 «Про затвердження класифікації територій м. Львова для санітарного прибирання», наказ Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 16.03.2010 № 72 “Про затвердження Норм часу на роботи з прибирання об’єктів благоустрою населених пунктів“ та інші діючи нормативні документи. Загальна очікувана вартість закупівлі формується з бюджетного запиту, що становить собою документ, підготовлений головним розпорядником бюджетних коштів, що містить пропозиції з відповідним обґрунтуванням щодо обсягу бюджетних коштів, необхідних для виконання покладених на нього функцій на середньостроковий період, на підставі відповідних граничних показників видатків бюджету та надання кредитів з бюджету. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі було оприлюднено відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266 31.12.2020 року на офіційному сайті Львівської міської ради протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель за посиланням: https://city-adm.lviv.ua/public-information/district-adm/sykhivska-raiadministratsiia/obhruntuvannia-zakupivli/2022.
Номер:
f4d5c45352ee4e0887167569e24597ad
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
31.01.2023 21:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуг із прибирання та підмітання вулиць (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-28-004914-a) установлено.
Відповідно до пункту 1 додатку 1 до тендерної документації «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Учасник подає інформаційну довідку щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт згідно з предметом закупівлі. Для документального підтвердження наявності власних машин, механізмів та техніки, учасники в складі тендерної пропозиції надають довідку про знаходження основних засобів (машин, механізмів та техніки, які включені учасником до таблиці), на балансі підприємства та технічні паспорти або інші підтверджуючи документи на машини, механізми та техніку. У разі оренди/лізингу/надання послуг машин, механізмів та техніки, учасники в складі тендерної пропозиції надають копії чинних договорів оренди/лізингу/надання послуг тощо, на кожну одиницю, вказану учасником в таблиці без надання технічних паспортів.
Учасником ДП «Парк-Плюс-Сервіс» (Лот 2) на підтвердження відповідності його тендерної пропозиції кваліфікаційному критерію повідомлено про наявність у нього техніки необхідної для надання послуг, зокрема автомобіля «ЗИЛ-130 самоскид-С, 1975 р. реєстр № ВС2897АК, Серія КХС № 991008», та надано свідоцтво про реєстрацію цього транспортного засобу.
Водночас відповідно до інформації та документів тендерної пропозиції учасника ПП «ЕКОМІСТО» за лотом 3 ДП «Парк-Плюс-Сервіс» передало йому у безоплатне користування зазначений автомобіль ЗИЛ ММЗ -130 самоскид-С, реєстр № ВС2897АК, Серія КХС № 991008 (договір від 02.01.2023, акт приймання – передачі транспортного засобу від 02.01.2023) строком до 31.12.2023 року.
Зважаючи на зазначене, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на підставі яких документів вами прийнято рішення щодо визначення переможцем торгів ДП «Парк-Плюс-Сервіс» (за Лотом 2), який не надав документального підтвердження щодо можливості залучення на період (до 31.12.2023) надання послуг, що є предметом закупівлі, автомобіля «ЗИЛ-130 самоскид-С, 1975 р. реєстр. № ВС2897АК, Серія КХС № 991008».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
e64b8d3954a8483f822715910d9b85e7
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
02.02.2023 08:41
Опис:
Відповідно до пункту 1 додатку 1 до тендерної документації «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Учасником ДП «Парк-Плюс-Сервіс» за Лотом 2 надано інформаційну довідку щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт згідно з предметом закупівлі. Для документального підтвердження наявності власних машин, механізмів та техніки, учасником ДП «Парк-Плюс-Сервіс» за Лотом 2 в складі тендерної пропозиції надано технічні паспорти або інші підтверджуючи документи на машини, механізми та техніку (завантажений файл Кваліфікація1.pdf). Зокрема на автомобіль «ЗИЛ-130 самоскид-С, 1975 р. реєстр № ВС2897АК, Серія КХС № 991008», та надано свідоцтво про реєстрацію цього транспортного засобу, та ММЗ 4502 Самоскид-С 1990 р. Реєстр. № ВС 7035ВН Серія ВСС 057664 та долучено свідоцтво про реєстрацію власного транспортного засобу. Відповідно до вимог Технічного завдання за Лотом 2 зазначено наявність самоскида не менше 1 одиниці техніки (п.10 Таблиці 3 Додатку 3 до Тендерної документації), тому ДП «Парк-Плюс-Сервіс» (за Лотом 2) дотримано вимоги Технічного завдання Додатку 3 до Тендерної документації. Крім цього вказаним учасником зазначено в тій самій інформаційній довідці щодо можливості залучення техніки інших суб’єктів підприємницької діяльності. Також не виключається можливість використання автомобіля «ЗИЛ-130 самоскид-С, 1975 р. реєстр. № ВС2897АК, Серія КХС № 991008» для надання послуг ДП «Парк-Плюс-Сервіс» за Лотом 2 в інший, не задіяний період, учасником ПП «ЕКОМІСТО» за Лотом 3.