• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги з прибирання вулично-шляхової мережі на території Сихівського району м.Львова (7 лотів)

Завершена

63 054 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 2 600.00 UAH
Номер: 19299cb028e54937a0b7bf0dc583c2e3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-01-17-000144
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.01.2023 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 17.01.2023 17:50 - 08.02.2023 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 17.01.2023 № 9 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 36 UA-2022-12-28-004914-a 28.12.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, i.a.levytska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації та/або вимоги щодо усунення порушення під час проведення тендеру, розгляду тендерних пропозицій ПП «Паркбуд-Плюс» (Лот 1), ДП «Парк-Плюс-Сервіс» (Лот 2), ПП «Екомісто» (Лот 3), ПП «Паркбуд» (Лот 4), Львівського комунального підприємства Шляхово ремонтне підприємство Личаківського району (Лот 5), Львівського комунального підприємства «Під Зуброю» (Лот 6), Львівського комунального підприємства «Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району» (Лот 7), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 лютого 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Сихівської районної адміністрації Львівської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи протокол від 28.12.2022 № 2, тендерні пропозиції приватного підприємства «Паркбуд-Плюс» (далі – ПП «Паркбуд-Плюс») (Лот 1), дочірнего підприємства «Парк-Плюс-Сервіс» (далі – ДП «Парк-Плюс-Сервіс») (Лот 2), приватного підприємства «Екомісто» (далі – ПП «Екомісто») (Лот 3), приватного підприємства «Паркбуд» (далі – ПП «Паркбуд») (Лот 4), Львівського комунального підприємства Шляхово ремонтне підприємство Личаківського району (Лот 5), Львівського комунального підприємства «Під Зуброю» (Лот 6), Львівського комунального підприємства «Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району» (Лот 7), вимога про усунення невідповідностей до 10.01.2023 (Лот 5), протоколи розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договори, договори від 23.01.2023 № № 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 24.01.2023 року та 02.02.2023 року.
Період усунення порушень: 09.02.2023 18:05 - 15.02.2023 00:00
Дата публікації висновку: 09.02.2023 18:05

Запити/Пояснення