-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
яловичина, свинина, язик яловичий, курчата-бройлери, філе куряче охолоджене
Місце постачання: Україна, відповідно до Документації, а саме: 1. КОМУНАЛЬНИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД СПОРТИВНОГО ПРОФІЛЮ «ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ ВИЩЕ УЧИЛИЩЕ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» за адресою: 49033, м. Дніпро, вул. Гладкова, буд. 39 ; 2. Учбово-спортивна база КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ СПОРТУ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» за адресою: за адресою: 51215, Дніпропетровська обл., Новомосковський р-н, с. Орлівщина, вул. Дачна, буд. 99а.
Завершена
8 095 445.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 121 430.00 UAH
мін. крок: 1.5% або 121 430.00 UAH
Номер:
35ed2a0e511c454a975612b1a8fb2ac0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-16-000077
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.02.2023 00:00
Період моніторингу:
23.02.2023 15:55 - 17.03.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
22.02.2023 № 44
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 22.02.2023 № 44
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
14 UA-2022-12-27-019350-a
27.12.2022 КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ СПОРТУ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ», ЄДРПОУ 04544524 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозиції учасника ТОВ "КОМПЛЕКС ТАУН", своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ (далі Закон № 922-VIIІ) та ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 із змінами (далі Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: інформацію КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ СПОРТУ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (далі - Замовник) про закупівлю, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 04.01.2023, тендерну пропозицію ТОВ "КОМПЛЕКС ТАУН", повідомлення про намір укласти договір, оприлюднено 04.01.2023, договір від 10.01.2023 № 9-ВТ/2023 та додаткову угоду від 10.01.2023 № 1, пояснення замовника отримане 27.02.2023 через електронну систему закупівель.
Опрацюванням наявної в електронній системі закупівель інформації щодо предмета закупівлі UA-2022-12-27-019350-a встановлено дотримання Замовником норм чинного законодавства у сфері закупівель, тендерні пропозиція учасника торгів відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Період усунення порушень:
13.03.2023 15:25 - 17.03.2023 00:00
Дата публікації висновку:
13.03.2023 15:25
Запити/Пояснення
Номер:
2a5ef2f0f46d43e0a421b1867b4ff4fd
Назва:
Запит про надання пояснень (Інформації, документів)
Дата опублікування:
27.02.2023 15:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.03.2023 00:00
Опис:
Відповідно до абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», із змінами та доповненнями (далі Закон № 922-VІІІ), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі товару за ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо «яловичина, свинина, язик яловичий, курчата-бройлери, філе куряче охолоджене» (UA-2022-12-27-019350-a) очікуваною вартістю 8 095 445,00 грн., яку проведено КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ СПОРТУ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» (далі Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до Open Budget Державний веб-портал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/04544524/profile) Замовник є розпорядником нижчого рівня.
Враховуючи зазначене, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Підпунктом 2.5. пункту 2 Додатку 2 ТД передбачено надання «Сканкопія/ сканкопії з оригіналу/ оригіналів документу/ документів про підтвердження кваліфікації працівника/ працівників учасника, який/ які здійснює/ здійснюють щозмінну перевірку транспортних засобів, здійснюючих доставку товарів замовнику (у разі, якщо він/ вони є штатним/ штатними працівником/ працівниками учасника, або працівником/ працівниками за контрактом, або працівником/ працівниками за договором/ договорами).»
Відповідно до довідок наданих учасником ТОВ "КОМПЛЕКС ТАУН" на підприємстві є механік Носов Р.С. який штатний працівник.
Документів про підтвердження кваліфікації працівника відсутні.
Прошу поясните не відхилення тендерної пропозиції учасника або надати посилання на підтвердження кваліфікації працівника механік Носов Р.С. в тендерній пропозиції учасника.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Номер:
e05e43b945bb41d9999908a1965bab34
Назва:
Відповідь на звернення Держаудитслужби України
Дата опублікування:
02.03.2023 21:59
Опис:
Пояснення, інформація та документи надаються на звернення Держаудитслужби України про проведення моніторингу процедури закупівлі