• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

М'ясо (м’ясо яловиче (лопаткова частина охолоджена), м’ясо свиняче (лопаткова частина охолоджена), м’ясо куряче (філе охолоджене)

Завершена

388 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 940.00 UAH
Номер: 2d3371133bad4b248d7a48a0001074ca
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-01-30-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.01.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 30.01.2023 15:39 - 21.02.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 30.01.2023 №4-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. В.о.начальника Марія СТОРОЩУК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 30.01.2023 №4-з Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 12 UA-2022-12-27-015698-a 27.12.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, sanchenkog@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю та внесення змін до тендерних документацій встановлено порушення вимог пункту 3 частини першої статті 10 Закону та абзацу другого частини другої статті 24 Закону, пункту 51 Постанови №1178. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 18 частини другої статті 22 Закону, пункту 28 Постанови №1178. За результатами розгляду тендерної пропозиції ФОП "Шумський Ігор Зіновійович" встановлено порушення частини 2 пункту 41 Постанови №1178 та пункту 3-7 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції учасника – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень, зокрема: шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель (переліку змін до ТД), порушення частини 2 пункту 41 Постанови №1178 та пункту 3-7 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю товарів за бюджетні кошти від 11.01.2023 №11 (розірвання договору, спосіб розірвання мають обрати сторони) відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України та здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, а також, недопущення в подальшому встановлених порушень вимог пункту 18 частини другої статті 22 Закону, пункту 28 Постанови №1178, пункту 3 частини першої статті 10 Закону та абзацу другого частини другої статті 24 Закону, пункту 51 Постанови №1178 при оприлюдненні Замовником інформації про закупівлю і внесення змін до тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 20 лютого 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі – Закон), постанові Кабінету Міністрів "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" від 12.10.2022 №1178, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) № 16 "СОНЕЧКО" ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.01.2023 №4, тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємець Шумський Ігор Зіновійович (далі - ФОП "Шумський Ігор Зіновійович"), повідомлення про намір укласти договір від 05 січня 2023, договір про закупівлю товарів за бюджетні кошти від 11.01.2023 №11 (далі – Договір). За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовником (28 грудня 2022 20:32) вносились зміни до тендерної документації, однак не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу в окремому документі перелік змін до ТД, чим порушено вимоги пункту 3 частини першої статті 10 Закону та абзацу другого частини другої статті 24 Закону, пункту 51 Постанови №1178. За результатами моніторингу встановлено, що на порушення пункту 18 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178, Замовником в ТД передбачено вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг. Вимога щодо підстав, передбачена пунктом 18 частини другої статті 22 Закону та пунктом 28 Постанови №1178 вимагається від учасників у разі закупівлі робіт або послуг. У Додатку 6 ТД Замовник вимагає від учасників надати довідку, про наявність досвіду виконання аналогічного договору\договорів разом з копіями такого договору (згідно Додатку 6.1 до Тендерної документації) (із зазначенням назви Замовника(ів), ЄДРПОУ, контактного телефону особи Замовника(ів), назви та кількості товару, що закуповується), із документальним підтвердженням їх виконання (копії актів або видаткових накладних тощо та листи-відгуки, від замовника(ів) таких договорів щодо належного виконання з боку Учасника зобов’язань за цими договорами, листи-відгук повинен містити інформацію про реквізити договору (дата укладання, номер за наявності)). На підтвердження зазначеної вимоги тендерної документації Учасником ФОП "Шумський Ігор Зіновійович" у складі тендерної пропозиції надано довідку про виконання аналогічного договору щодо предмету закупівель від 19.12.2022 №519 в якій зазначена інформація, що для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасник надає договір від 05.02.2021 №5 укладений з Початковою школою «Пасічнянська» Івано-Франківськоі міської ради. Згідно інформації зазначеній у довідці та в самому договорі, ціна договору складає 127440,00 гривень. Також, у складі тендерної пропозиції учасником надано копію вищезазначеного договору (з додатком) та копії видаткових накладних на загальну суму 126034,6 гривень. Отже, у складі тендерної пропозиції ФОП "Шумський Ігор Зіновійович" відсутні документи (копії актів або видаткових накладних тощо, від замовника(ів), підтверджуючі виконання договору в повному обсязі, тобто на суму 127440,00 гривень. Таким чином, в порушення частини 2 пункту 41 Постанови №1178 та відповідно до пункту 3-7 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП "Шумський Ігор Зіновійович", як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 20.02.2023 11:17 - 07.03.2023 00:00
Дата публікації висновку: 20.02.2023 11:17

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Уповноваженою особою Гречанюк О.О. взято до уваги висновки моніторингу. Керуючись зобов'язанням щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель від правління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, ЗДО № 16 «Сонечко» і ФОП Шумський І.З. уклали Додаткову угоду №1 від 22.02.2023р. про розірвання Договору №11 від 11.01.2023 р.
Дата публікації звіту: 22.02.2023 16:33