• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 15510000-6: Молоко та вершки (Молоко пастеризоване 2,5% жирності (код ДК 021:2015: 15511100-4 - Пастеризоване молоко)

Завершена

646 950.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 234.75 UAH
Номер: b55d2b03cf66415aada4cac47058dd4f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-06-20-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.06.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 20.06.2023 15:51 - 12.07.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 19.06.2023 №144 (дата) м.Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка в.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 19.06.2023 року. В.о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 19.06.2023 №144 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 3 UA-2022-12-27-007006-a 27.12.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 99) 333-39-77, yeslife@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Бреславець І.І. встановлено порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, шляхом недопущення установлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені такі порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 червня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства Харківської обласної ради «Обласна клінічна психіатрична лікарня № 3» (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника, реєстр пропозицій від 04.01.2023, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Бреславець І.І. (далі – ФОП Бреславець І.І.), протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи Замовника від 05.01.2023 № 139, повідомлення про намір укласти договір від 05.01.2023 року, договір про закупівлю від 11.01.2023 № 8, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 22.06.2023 року. Моніторингом розгляду тендерної пропозиції встановлено, що розділом «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації передбачено надання інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, відповідно до Додатку № 2, 3 до Тендерної документації. При цьому, учасником ФОП Бреславець І.І. у складі тендерної пропозиції надано Вимоги щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі відповідно до Додатку № 2 до Тендерної документації та технічну специфікацію відповідно до Додатку № 2, 3 до Тендерної документації, в яких не вказано якій характеристиці (ДСТУ, ГОСТ, ТУУ, ТУ або інший) буде відповідати предмет закупівлі Отже, тендерна пропозиція учасника ФОП Бреславець І.І. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Однак, на порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей № 1178, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Бреславець І.І. як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, визначив його переможцем та уклав з ним договір про закупівлю.
Період усунення порушень: 26.06.2023 16:48 - 11.07.2023 00:00
Дата публікації висновку: 26.06.2023 16:48

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання заходів, зазначених у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-12-27-007006-a ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ по предмету закупівлі ДК 021:2015 15510000-6: Молоко та вершки (Молоко пастеризоване 2,5% жирності (код ДК 021:2015: 15511100-4 - Пастеризоване молоко)повідомляємо наступне. Відносно вказаного порушення у Висновку, відповідальною особою надано пояснення наступного змісту: Учасником ФОП Бреславець Іван Іванович у складі тендерної пропозиції надано документи «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» та «Технічна специфікація», зазначені документи містять підтвердження відповідності запропонованого Учасником ФОП Бреславець Іван Іванович товару. Що стосується не зазначення відповідності товару конкретному ДСТУ, ГОСТ, ТУ У, ТУ або іншому нормативному документу, то тендерна документація не містила безпосередньо такої вимоги. З особою відповідальною за проведення даної закупівлі проведено роз’яснювальну роботу щодо недопущення установлених в подальшому порушень під час здійснення процедур закупівель відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Також планується направлення уповноваженої особи для підвищення кваліфікації щодо проведення закупівель під час дії правового режиму воєнного стану, шляхом участі у нарадах, зборах, онлайн та офлайн навчаннях з питань здійснення моніторингу змін у законодавчому та нормативно-правовому регулюванні здійснення публічних закупівель. Уповноваженою особою встановлене порушення у Висновку допущено не навмисно, оскільки при оголошенні та проведенні закупівлі Замовник неухильно дотримувався вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель України в цілому. Таким чином, відповідальною особою взято до уваги висновок ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ та вжито заходів щодо недопущення в подальшому подібних порушень. Замовником у встановлені строки оприлюднено інформацію, що свідчить про вжиття заходів передбачених Висновком ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ.
Дата публікації звіту: 03.07.2023 11:07

Запити/Пояснення