-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 15510000-6: Молоко та вершки (Молоко пастеризоване 2,5% жирності (код ДК 021:2015: 15511100-4 - Пастеризоване молоко)
Завершена
646 950.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 234.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 234.75 UAH
Номер:
b55d2b03cf66415aada4cac47058dd4f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-20-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.06.2023 00:00
Період моніторингу:
20.06.2023 15:51 - 12.07.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.06.2023 №144
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 19.06.2023 року.
В.о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби від 19.06.2023 №144
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
3 UA-2022-12-27-007006-a 27.12.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Бреславець І.І. встановлено порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, шляхом недопущення установлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені такі порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства Харківської обласної ради «Обласна клінічна психіатрична лікарня № 3» (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника, реєстр пропозицій від 04.01.2023, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Бреславець І.І. (далі – ФОП Бреславець І.І.), протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи Замовника від 05.01.2023 № 139, повідомлення про намір укласти договір від 05.01.2023 року, договір про закупівлю від 11.01.2023 № 8, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 22.06.2023 року.
Моніторингом розгляду тендерної пропозиції встановлено, що розділом «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації передбачено надання інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, відповідно до Додатку № 2, 3 до Тендерної документації.
При цьому, учасником ФОП Бреславець І.І. у складі тендерної пропозиції надано Вимоги щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі відповідно до Додатку № 2 до Тендерної документації та технічну специфікацію відповідно до Додатку № 2, 3 до Тендерної документації, в яких не вказано якій характеристиці (ДСТУ, ГОСТ, ТУУ, ТУ або інший) буде відповідати предмет закупівлі
Отже, тендерна пропозиція учасника ФОП Бреславець І.І. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Однак, на порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей № 1178, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Бреславець І.І. як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, визначив його переможцем та уклав з ним договір про закупівлю.
Період усунення порушень:
26.06.2023 16:48 - 11.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
26.06.2023 16:48
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання заходів, зазначених у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-12-27-007006-a ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ по предмету закупівлі ДК 021:2015 15510000-6: Молоко та вершки (Молоко пастеризоване 2,5% жирності (код ДК 021:2015: 15511100-4 - Пастеризоване молоко)повідомляємо наступне.
Відносно вказаного порушення у Висновку, відповідальною особою надано пояснення наступного змісту: Учасником ФОП Бреславець Іван Іванович у складі тендерної пропозиції надано документи «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» та «Технічна специфікація», зазначені документи містять підтвердження відповідності запропонованого Учасником ФОП Бреславець Іван Іванович товару. Що стосується не зазначення відповідності товару конкретному ДСТУ, ГОСТ, ТУ У, ТУ або іншому нормативному документу, то тендерна документація не містила безпосередньо такої вимоги.
З особою відповідальною за проведення даної закупівлі проведено роз’яснювальну роботу щодо недопущення установлених в подальшому порушень під час здійснення процедур закупівель відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Також планується направлення уповноваженої особи для підвищення кваліфікації щодо проведення закупівель під час дії правового режиму воєнного стану, шляхом участі у нарадах, зборах, онлайн та офлайн навчаннях з питань здійснення моніторингу змін у законодавчому та нормативно-правовому регулюванні здійснення публічних закупівель.
Уповноваженою особою встановлене порушення у Висновку допущено не навмисно, оскільки при оголошенні та проведенні закупівлі Замовник неухильно дотримувався вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель України в цілому.
Таким чином, відповідальною особою взято до уваги висновок ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ та вжито заходів щодо недопущення в подальшому подібних порушень.
Замовником у встановлені строки оприлюднено інформацію, що свідчить про вжиття заходів передбачених Висновком ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ.
Дата публікації звіту:
03.07.2023 11:07
Запити/Пояснення
Номер:
a5d5c2e7c59a4e95a65d59fbcbc6db38
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
20.06.2023 19:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Молоко пастеризоване 2,5% жирності» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2022-12-27-007006-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
32881fa036134068b368672b68ebb473
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
22.06.2023 11:17
Опис:
20.06.2023 року через електронну систему закупівель надіслано запит Замовнику на пояснення (далі - Запит) щодо Закупівлі наступного змісту:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Молоко пастеризоване 2,5% жирності» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2022-12-27-007006-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Виходячи зі змісту Запиту необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит наступного змісту:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту.
1. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі було проведено з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), зокрема, використовуючи метод порівняння ринкових цін на товари та шляхом опрацювання комерційних пропозицій від постачальників, отриманих за запитом, та враховуючи основні прогнозні макропоказники економічного і соціального розвитку України на 2023 рік, рекомендовані в листі Міністерства фінансів України «Про особливості складання проектів місцевих бюджетів на 2023 рік». Щодо розміру бюджетного призначення: відповідно до п. 14 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 та статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану на 2023 рік.
Розмір бюджетного призначення на закупівлю ДК 021:2015 15510000-6: Молоко та вершки (Молоко пастеризоване 2,5% жирності (код ДК 021:2015: 15511100-4 - Пастеризоване молоко), відповідно до фінансового плану закладу на 2023 рік та враховуючи розподіл потреби по конкретним видам продуктів харчування, складає 646 950,00 гривень з ПДВ (за договорами з Національною службою здоров’я України про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначенні відповідно до діючих нормативів і потреб Замовника, враховуючи дані та вимоги технологічних карток готових блюд закладу. Товар по якості та безпечності повинен відповідати діючим стандартам. За зовнішнім виглядом, запахом, смаком, кольором, консистенцією, продукти харчування повинні відповідати показникам якості, що висуваються до товару, що є предметом закупівлі. При цьому, якість продукції повинна відповідати діючим на момент проведення закупівель ДСТУ, ГОСТ, ТУ.У, ТУ або іншому діючому нормативному документу. Кожна партія товару повинна відповідати заявці Замовника, та мати супроводжувальні документи, що підтверджують якість товару (копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи та/або копія посвідчення про якість та/або копія декларації виробника тощо) із зазначенням строку придатності, умов зберігання та температурного режиму. Зміст маркування: назва місцезнаходження виробника, пакувальника, назва місця походження, товарний знак виробника, позначення маси нетто, чи об'єму, склад продукту, поживна (харчова) та енергетична цінність (калорійність) харчового продукту, строк (термін) придатності, умови зберігання, дата виготовлення (виробництва) і дата пакування (або фасування), на споживчу тару обов'язково наносять кінцеву дату споживання (термін придатності) «вжити до», або дату виробництва та строк придатності продукту, нанесення позначень нормативних документів тощо. Тара та упаковка товару повинні бути чистими, сухими, без стороннього запаху й порушення цілісності, відповідати діючому санітарно-епідеміологічному законодавству, містити термін та умови придатності харчових продуктів. Обіг продуктів харчування повинен здійснюватися відповідно до гігієнічних вимог встановлених до харчових продуктів. Термін придатності продукції повинен складати на момент поставки не менше 70 % від загального терміну придатності товару. Зовнішній вигляд та консистенція: Однорідна рідина без осаду, пластівців білка та грудочок жиру. Смак і запах: чисті, без сторонніх, не притаманних свіжому молоку присмаків та запахів. Для пастеризованого - виражений присмак пастеризації. Колір: білий, рівномірний за всією масою. Масова частка жиру: 2,5%.
Пояснення нами надано у встановлений строк в електронній системі закупівель.
Додатки:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Комерційні пропозиції.