-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 44110000-4 - Конструкційні матеріали (Асфальтобетонні суміші)
Завершена
19 353 750.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 193 537.50 UAH
мін. крок: 1% або 193 537.50 UAH
Номер:
74a2e754dcdb49829d308f8a594c23f4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-02-09-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.02.2023 00:00
Період моніторингу:
09.02.2023 16:22 - 03.03.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.02.2023 № 42
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 08.02.2023 № 42
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12 UA-2022-12-27-004161-a 27.12.2022
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляді тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 лютого 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 27.12.2022 № 124/1 (зі змінами), тендерна пропозиція Приватного акціонерного товариства «Асфальтобетонний завод «АБ Столичний», реєстр пропозицій від 26.01.2023, протокол розкриття, протокол уповноваженої особи від 01.02.2023 № 10, повідомлення про намір укласти договір від 01.02.2023, договір від 13.02.2023 № 20-23ВТ, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 09.01.2023 № 271-р/пк-пз, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 14.02.2023 та 23.02.2023.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень:
02.03.2023 11:49 - 08.03.2023 00:00
Дата публікації висновку:
02.03.2023 11:49
Запити/Пояснення
Номер:
87adadcdfca3461499982711b3912868
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
10.02.2023 13:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Конструкційні матеріали (Асфальтобетонні суміші)», за кодом ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-12-27-004161-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
eb324af2bfa2489f8e51cb8de5b16760
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
14.02.2023 10:12
Опис:
Повідомляє наступне, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)» розміщувати запитувану Вами інформацію повинні: «4-1 Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.».
Відповідно даних Фонду Державного Майна України останній є розпорядник Єдиного
реєстру об’єктів державної власності (далі – Реєстр) та здійснює його формування та ведення відповідно до Закону України «Про управління об’єктами державної власності», постанов Уряду від 14 квітня 2004 року № 467 «Про затвердження Положення про Єдиний реєстр об’єктів державної власності» (із змінами та доповненнями), від 30 листопада 2005 року № 1121 «Про затвердження Методики проведення інвентаризації об’єктів державної власності» та інших нормативно-правових актів.
Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Шевченківського району» м. Києва, не обліковується в даному Реєстрі так як має комунальну форму власності, а не державну також підприємство не являється розпорядником бюджетних коштів будь якого рівня, а відповідно п.38 ч. 2 Бюджетного Кодексу України є одержувачем бюджетних коштів.
Таким чином обов’язок створення власного веб-сайту та розміщення на ньому інформації в порядку вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)» в Комунального підприємства «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Шевченківського району» м. Києва відсутній.
Порядок проведення процедури закупівлі її планування, розміщення оголошень та інформації про її проведення регламентується Законом України «Про публічні закупівлі» та Постановою КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 року якими не передбачено обов’язку Замовників розміщувати на окремому веб-сайті запитувану Вами інформацію.
Відповідно пункту 1 розпорядження Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2009 року № 1036 «Про вдосконалення порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю підприємств, установ та організацій комунальної форми власності міста та районів міста Києва, а також державних підприємств, що перебувають у сфері управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» передбачено:
«Керівникам підприємств, установ та організацій комунальної форми власності міста та районів міста Києва, а також державних підприємств, що перебувають у сфері управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - підприємства, установи та організації), при проведенні закупівель товарів, робіт та послуг (далі - закупівлі) забезпечити надання до Головного управління внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) належним чином завірених копій документів та введення відповідної інформації до інформаційно-аналітичної системи "Закупівлі міста Києва", відповідно до вимог (етапів, форм, у терміни та у вигляді), що вказані у додатку 1 до цього розпорядження»
Комунальним підприємством «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Шевченківського району» м. Києва, під час проведення закупівлі UA-2022-12-27-004161-a відповідно ДК 021:2015: 44110000-4 - Конструкційні матеріали, предметом закупівлі якої є (Асфальтобетонні суміші) було дотримано всіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі», вимог Постанови КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 року, а також дотримано вимог місцевих органів влади зокрема розпорядження Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2009 року № 1036.
Вибір технічних параметрів предмета закупівлі Замовником проведено відповідно вимог ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний» та ДСТУ 8959:2019 «Асфальтобетонні суміші та асфальтобетон дорожні на основі бітумів, модифікованих полімерами».
Визначення очікуваної вартості проведено відповідно рекомендацій Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту Київської міської державної адміністрації.
Відповідно вимог Розпорядження на сайті Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту Київської міської державної адміністрації , 19.11.2021 року Нами розміщено інформацію про вказану закупівлю та розмішено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Додатки:
- Витяг з сайту Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту Київської міської державної адміністрації на 5-ти аркушах
- Конкурентний лист та моніторинг цін на 10-ти аркушах
Номер:
88ac093550a043c5a3efa4939d69a308
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
22.02.2023 16:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.02.2023 00:00
Опис:
Яким чином Замовником було перевірено відповідність вимоги підпункту 4 пункту 3.1 розділу 3 щодо документів наданих учасником у складі тендерної пропозиції, які мають містити посилання на номер процедури закупівлі в системі Prozorro.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
1a5e4702ce2d4ea18f1aff809928c4c8
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
23.02.2023 16:44
Опис:
Замовником було перевірено документи надані Учасником у складі тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації, шляхом їх візуального перегляду. Під час розгляду пропозиції Учасника було виявлено помилки пов'язані з оформленням документів тендерної пропозиції що не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме незазначення номера процедури закупівлі на поданих учасником документах відповідно вимоги підпункту 4 пункту 3.1 розділу 3. тендерної документації. З врахуванням всіх наданих учасником документів які відповідають вимогам Замовника та підтверджують предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні параметри з яких можна дійти висновку що саме в цю закупівлю учасником були підготовлені та подані документи, було прийнято рішення про визначення переможця та розмішено повідомлення про намір укласти з ним договір. Також враховано обставини закупівлі, а саме ті що тендерна пропозиція подана лише одним учасником, в наслідок чого прийняття такого рішення не призведе до порушення прав та інтересів інших учасників.