• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

М'ясо (Лопаткова частина свинина охолоджена, Лопаткова частина яловича охолоджена, тушка курки охолоджена, Філе куряче охолоджене)

Завершена

470 475.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.1% або 351.00 UAH
Номер: 848551ebfcd94df68375d60b57f35a35
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-01-30-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.01.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 01.02.2023 11:00 - 23.02.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 30.01.2023 №4-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. В.о.начальника Марія СТОРОЩУК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 30.01.2023 №4-з Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 11 UA-2022-12-27-002421-a 27.12.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, sanchenkog@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю та внесення змін до тендерних документацій встановлено порушення вимог пункту 3 частини першої статті 10 Закону та абзацу другого частини другої статті 24 Закону, пункту 51 Постанови №1178. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанови №1178 встановлено порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону, пункту 28 Постанови №1178. За результатами розгляду тендерних пропозицій ФОП "Шумський Ігор Зіновійович" по Лотах 1, 2, 3 та 4 встановлено порушення частини 2 пункту 41 Постанови №1178 та пункту 3-7 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їхнього оприлюднення по Лотах 1, 2, 3 та 4, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможця по Лотах 1, 2, 3 та 4 – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень, зокрема: порушення частини 2 пункту 41 Постанови №1178 та пункту 3-7 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону шляхом припинення зобов’язань за договорами про закупівлю товару за бюджетні кошти від 16.01.2023 №3 по Лоту 1, 16.01.2023 №4 по Лоту 2, 16.01.2023 №5 по Лоту 3 та від 16.01.2023 №6 по Лоту 4 (розірвання договору, спосіб розірвання мають обрати сторони) відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України та здійснити заходи щодо недопущення в подальшому виявлених порушень вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону, пункту 28 Постанови №1178, пункту 3 частини першої статті 10 Закону та абзацу другого частини другої статті 24 Закону, пункту 51 Постанови №1178 при оприлюдненні Замовником інформації про закупівлю і внесення змін до тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 15 лютого 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі – Закон), постанові Кабінету Міністрів "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" від 12.10.2022 №1178, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) № 15 "ГУЦУЛОЧКА" ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій по Лотах 1, 2, 3 та 4, тендерну пропозицію по Лотах 1, 2, 3 та 4 ФОП "Шумський Ігор Зіновійович", повідомлення про намір укласти договір від 09 січня 2023 по Лотах 1, 2, 3 та 4, протокольне рішення уповноваженої особи від 10.01.2023 №58 по Лотах 1, 2, 3 та 4, укладені договори від 16.01.2023 №3 по Лоту 1, 16.01.2023 №4 по Лоту 2, 16.01.2023 №5 по Лоту 3 та від 16.01.2023 №6 по Лоту 4. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовником (03 січня 2023 ) вносились зміни до тендерної документації, однак не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу в окремому документі перелік змін до ТД, чим порушено вимоги пункту 3 частини першої статті 10 Закону та абзацу другого частини другої статті 24 Закону, пункту 51 Постанови №1178. На порушення пункту 14 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178, в ТД Замовника не зазначено такі відомості як кінцевий строк подання тендерних пропозицій. У пункті 2.1 Додатку 1 до ТД замовник вимагає від учасників надати: довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше двох договорів). На вищевказану вимогу, учасником ФОП "Шумський Ігор Зіновійович" по Лотах 1, 2, 3 та 4 надано довідки від 02.01.2023 №4 про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) в яких включена інформація про виконання одного аналогічного договору за предметом закупівлі, що не відповідає вимогам встановленим в Додатку № 1 до ТД. Таким чином, в порушення частини 2 пункту 41 Постанови №1178 та відповідно до пункту 3-7 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП "Шумський Ігор Зіновійович" по Лотах 1, 2, 3 та 4, як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 15.02.2023 11:19 - 02.03.2023 00:00
Дата публікації висновку: 15.02.2023 11:19

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Згідно висновку від 15 лютого 2023 року ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ, щодо зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель згідно моніторингу закупівлі унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2022-12-27-002421-a від 27.12.2022 року, повідомляю, про припинення зобов’язань Закладом дошкільної освіти (ясла-садок) №15 «Гуцулочка»Івано-Франківської міської ради з ФОП Шумським Ігорем Зіновійовичем за договорами про закупівлю товару за бюджетні кошти від 16.01.2023 №3 по Лоту 1, 16.01.2023 №4 по Лоту 2, 16.01.2023 №5 по Лоту 3 та від 16.01.2023 №6 по Лоту 4 шляхом розірвання договорів. Дана інформація, оприлюднена в електронній системі закупівель 21 лютого 2023 року.
Дата публікації звіту: 21.02.2023 11:03