-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Овочі та фрукти
Завершена
158 675.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 793.37 UAH
мін. крок: 0.5% або 793.37 UAH
Номер:
fbe1de6f05494b819c1a575c40c4f6df
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-23-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.01.2023 00:00
Період моніторингу:
23.01.2023 15:55 - 14.02.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.01.2023 № 5
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 23.01.2023 № 5
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2022-12-27-001983-a 27.12.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор Григорук
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу встановлено порушення норм частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено порушення норм п. 44, пп.2, пп.3 пункту 41 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
В ході моніторингу Замовником розірвано договір про постачання товару від 20.01.2023 №5/23 згідно додаткової угоди №1 від 03.02.2023.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 лютого 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель UA-P-2022-12-27-000538-c на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію з додатками до неї, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію переможця ФОП Кухарчук Павло Петрович, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.01.2023 №8, повідомлення про намір укласти договір, договір про постачання товару від 20.01.2023 №5/23, пояснення замовника оприлюднені в електронній системі 27.01.2023.
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області 23.01.2023 оприлюднено запит щодо надання Замовником пояснень. Замовником надані пояснення на даний запит 27.01.2023, чим порушено терміни визначені частиною п’ятою статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності тендерних пропозицій учасників торгів вимогам тендерної документації та визначення переможця торгів встановлено наступне.
Згідно з протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.01.2023 №8 ФОП Кухарчук Павло Петрович визначено переможцем процедури відкритих торгів та прийнято рішення про намір укласти договір.
Згідно з п.1 розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, затвердженої Рішенням від 27 грудня 2022 року (далі – Тендерна документація), тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником, зокрема, - інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (Додаток 4 до тендерної документації).
Так, відповідно до вимог п.10 Додатку №4 «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» до Тендерної документації Замовника, учасник повинен надати в складі своєї пропозиції наступні документи, що підтверджують відповідність товару державним стандартам, походження, безпечність і якість, зокрема, копії санітарних книжок (із своєчасним проходженням медогляду) учасника і працівників, які здійснюватимуть постачання товару (водії, експедитори, комірники, вантажники, товарознавці тощо) та водійські (водійське) посвідчення водіїв (я).
В складі пропозиції учасника-переможця торгів ФОП Кухарчук Павло Петрович відсутні водійські (водійське) посвідчення водіїв (я).
Крім того, відповідно до вимог п.11 Додатку №4 «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» до Тендерної документації Замовника, учасник повинен надати в складі своєї пропозиції гарантійний лист у довільній формі про те, що учасник за власний рахунок здійснює підвіз товару безпосередньо до місця поставки відповідно до заявки замовника.
В складі пропозиції учасника-переможця торгів ФОП Кухарчук Павло Петрович відсутній вищевказаний гарантійний лист.
Також, відсутні документи, що пояснюють причини не надання в складі пропозиції вищевказаних документів.
Слід зазначити, що, в повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей, розміщеному Замовником в електронній системі закупівель у строк до 10.01.2023, вищевказані документи, подання яких передбачалося тендерною документацією не зазначались.
Отже, тендерна пропозиція ФОП Кухарчук Павло Петрович не відповідає вимогам тендерної документації (п.1 розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації та п.10, п.11 Додатку 4 «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» до Тендерної документації ).
Як наслідок в порушення вимог пп. 2 пункту 41 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Кухарчук Павло Петрович та визнано переможцем торгів.
Згідно з п.44 Особливостей, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Також, дана вимога передбачена Додатком №2 до Тендерної документації.
Так, згідно з Додатком 2 до Тендерної документації Замовником передбачено надання переможцем, зокрема, повного витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформованого у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі.
Відповідно до інформації електронної системи закупівель, учасником-переможцем ФОП Кухарчук Павло Петрович завантажено 17.01.2023 файл «Витяг про відсутність судимості», який містить витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» ВР-000575054, в термін, що перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (дата оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю 10.01.2023), чим не дотримано вимоги Додатку №2 до Тендерної документації.
Відповідно до вимог пп.3 пункту 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли, зокрема, переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих Особливостей.
З огляду на викладене, пропозиція ФОП Кухарчук Павло Петрович підлягала відхиленню відповідно до пп. 3 п. 41 Особливостей.
При цьому Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП Кухарчук Павло Петрович, а укладено з ним договір, чим порушено вимоги пп.3 п. 41 Особливостей.
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Замовником 27.01.2023 надано пояснення, що «у зв'язку з неможливістю усунути порушення ми плануємо розірвати договір».
В ході моніторингу Замовником розірвано договір про постачання товару від 20.01.2023 №5/23 згідно додаткової угоди №1 від 03.02.2023.
Період усунення порушень:
06.02.2023 13:38 - 21.02.2023 00:00
Дата публікації висновку:
06.02.2023 13:38
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У зв'язку з неможливістю усунути порушення ми розриваємо договір про постачання товару №5/23 від 20.01.2023 року. додатковою угодою №1 від 03.02.2023 року
Дата публікації звіту:
06.02.2023 14:18
Запити/Пояснення
Номер:
140e86568bc8414f8241291a54e8a4a5
Назва:
Запит Замовнику на пояснення
Дата опублікування:
23.01.2023 16:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.01.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Овочі та фрукти» (ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи), очікуваною вартістю 158675,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-27-001983-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та документів).
1. Згідно з п.44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Відповідно до інформації електронної системи закупівель, учасником-переможцем ФОП Кухарчук Павло Петрович надано витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» в термін, що перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Чому вами не відхилено тендерну пропозицію учасника-переможця ФОП Кухарчук Павло Петрович на підставі пп. 3 пункту 41 Особливостей, у зв’язку з ненаданням переможцем процедури закупівлі у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону з урахуванням пункту 44 цих Особливостей?
2. Відповідно до вимог п.10 Додатку №4 до Тендерної документації Замовника, учасник повинен надати в складі своєї пропозиції наступні документи, що підтверджують відповідність товару державним стандартам, походження, безпечність і якість, зокрема, копії санітарних книжок (із своєчасним проходженням медогляду) учасника і працівників, які здійснюватимуть постачання товару (водії, експедитори, комірники, вантажники, товарознавці тощо) та водійські (водійське) посвідчення водіїв (я).
В складі пропозиції учасника-переможця торгів ФОП Кухарчук Павло Петрович відсутні водійські (водійське) посвідчення водіїв (я).
Крім того, Відповідно до вимог п.11 Додатку №4 до Тендерної документації Замовника, учасник повинен надати в складі своєї пропозиції гарантійний лист у довільній формі про те, що учасник за власний рахунок здійснює підвіз товару безпосередньо до місця поставки відповідно до заявки замовника.
В складі пропозиції учасника-переможця торгів ФОП Кухарчук Павло Петрович відсутній вищевказаний гарантійний лист.
Чому при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП Кухарчук Павло Петрович Вами не зафіксовано відсутність в її складі вищевказаних документів?