-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Овочі та фрукти свіжі
Завершена
430 950.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 154.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 154.75 UAH
Номер:
a703e74b1ab042cbbe0cd007dc7aa9f5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-30-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.01.2023 00:00
Період моніторингу:
30.01.2023 15:43 - 21.02.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.01.2023 №4-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Марія СТОРОЩУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 30.01.2023 №4-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
17 UA-2022-12-26-020100-a 26.12.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані (додатку) встановлено порушення вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону та пункту 14 Постанови №1178.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанови №1178 встановлено порушення вимог пункту 14 та абзацу другого пункту 2 частини другої статті 22 Закону, пункту 28 Постанови №1178.
За результатами розгляду тендерної пропозиції ФОП ДЕМ'ЯНЧУК І.Б. встановлено порушення частини 2 пункту 41 Постанови №1178 та пункту 3-7 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції учасника, правомірності внесення змін до договору – порушень, із врахуванням пояснення Замовника, не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень, зокрема: порушення частини 2 пункту 41 Постанови №1178 та пункту 3-7 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю товарів за державні кошти від 13.01.2023 №4 (розірвання договору, спосіб розірвання мають обрати сторони) відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України та здійснити заходи щодо недопущення в подальшому встановлених порушень вимог пункту 14 та абзацу другого пункту 2 частини другої статті 22 Закону, пункту 28 Постанови №1178, пункту 4 частини другої статті 4 Закону та пункту 14 Постанови №1178 при відображенні закупівлі в річному плані та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 14 лютого 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі – Закон), постанові Кабінету Міністрів "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" від 12.10.2022 №1178, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель НАДВІРНЯНСЬКОГО ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ( ЯСЛА- САДОК) "КВІТКА КАРПАТ" НАДВІРНЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.01.2023 №2, тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємець ДЕМ'ЯНЧУК ІЛОНА БОГДАНІВНА (далі - ФОП ДЕМ'ЯНЧУК І.Б.), повідомлення про намір укласти договір від 05 січня 2023, договір про закупівлю товарів за бюджетні кошти від 13.01.2023 №4 (далі – Договір), додаткова угода від 31.01.2023 №1, відповідь на запит про надання пояснення від 10.02.2023.
За результатами моніторингу встановлено, що на порушення пункту 14 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178, в ТД Замовника не зазначено такі відомості як кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
На порушення абзацу другого пункту 2 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178 в ТД Замовника не зазначено умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 Закону для об’єднання учасників.
Також, моніторингом встановлено, що Замовник у Додатку 5 ТД вимагає від учасників заяву-згоду на обробку персональних даних.
Учасником ФОП ДЕМ'ЯНЧУК І.Б. у складі тендерної пропозиції надано заяву-згоду суб’єкта персональних даних від 22.12.2022 б/н, однак згода надана відділу освіти, молоді та спорту Богородчанської селищної ради, тоді як замовником у зазначеній процедурі закупівлі є Надвірнянський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) "Квітка Карпат" Надвірнянської міської ради Івано-Франківської області.
Таким чином, в порушення частини 2 пункту 41 Постанови №1178 та відповідно до пункту 3-7 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП ДЕМ'ЯНЧУК І.Б., як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
На порушення вимог пункту 4 частини другої статті 4 та пункту 14 Постанови №1178, Закону річний план закупівель UA-2022-12-26-020100-a не містить інформації про код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів).
Період усунення порушень:
14.02.2023 11:11 - 01.03.2023 00:00
Дата публікації висновку:
14.02.2023 11:11
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, на підставі ст.ст. 651, 654 Цивільного кодексу України та п. 10.2 Договору № 4 від 13.01.2023р. Сторони дійшли згоди достроково розірвати дію Договору.
Дата публікації звіту:
20.02.2023 15:36
Запити/Пояснення
Номер:
d136789524df401dbaeb1c21ddc732cc
Назва:
Запит замовнику про надання пояснень
Дата опублікування:
08.02.2023 14:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-12-26-020100-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. Чи враховано замовником при розгляді тендерної пропозиції ФОП ДЕМ'ЯНЧУК ІЛОНА БОГДАНІВНА те, що на вимогу Додатку 2 тендерної документаціі замовника, учасником не оприлюднено в електронній системі закупівель документів, що підтверджують походження, безпечність і якість продуктів харчування за предметом закупівлі, а саме: декларації виробника (постачальника) (датовані груднем 2022 року), або посвідчення про якість (дійсне на дату подання пропозиції) або сертифікати відповідності або якості на товар (дійсні на дату подання пропозиції), або висновки державної санітарно - епідеміологічної експертизи на готову продукцію (дійсні на дату подання пропозиції) або Протокол досліджень якості продукції та сировини (в разі, якщо постачальник не є виробником, (дійсний на дату подання пропозиції) на капусту білокачанну, цибулю, буряк столовий, моркву столову).
2. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
b6ab9d8d37f94335b24d1c3831a0f5c2
Назва:
Щодо Закупівлі за ідентифікатором № UA-2022-12-26-020100-a здійснюється моніторинг органом державного фінансового контролю, зареєстрований в електронній системі закупівель за ідентифікатором № UA-M-2023-01-30-000019
Дата опублікування:
10.02.2023 17:12
Опис:
1. Під час проведення Закупівлі за ідентифікатором № UA-2022-12-26-020100-a було перевірено тендерну пропозицію ФОП ДЕМ'ЯНЧУК ІЛОНА БОГДАНІВНА на наявність всіх декларацій виробника (постачальника) датовані груднем 2022 року. У складі тендерної пропозиції було надано декларацію постачальника на капусту білокачанну, цибулю, буряк столовий, моркву столову та інші позиції, що відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.
2. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020№ 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» було оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власного веб-сайту за посиланням: https://nadrada.gov.ua/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-tovaru-kod-dk-021201503220000-9-ovochi-frukty-ta-gorihy-vidpovidnyj-kod-dk-0212015-03220000-9-ovochi-frukty/
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлене отриманими від потенційних постачальників комерційних пропозицій. Замовником відповідно до Наказу від 18.02.2020 року №27 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» було відправлено 3 письмові запити цінових пропозицій постачальникам товару, який вказаний у технічних характеристиках тендерної документації.
Розрахунок потреби для забезпечення продуктами харчування Надвірнянського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) «Квітка Карпат» на період з січня 2023 року по грудень 2023 року підтверджений розрахунками бухгалтерів ЗДО (ясла-садок) «Квітка Карпат» виходячи з основних виробничих показників:
— фактичних видатків на забезпечення овочами та фруктами у 2022 році;
— забезпечення суворого режиму економії енергоносіїв у плановому періоді;
— забезпечення в планових обсягах кошторису можливості здійснення відповідних видатків на забезпечення процесу харчування дітей з бюджету протягом бюджетного періоду.