-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Картопля
Закупівля картоплі на 2023 рік. Поставка товару щоденно з 06:00 год по 08:00 год., згідно заявок Замовника.
Завершена
276 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 380.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 380.00 UAH
Номер:
cbf576c2344c4d388bc0d405323a5ea4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-17-000139
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.01.2023 00:00
Період моніторингу:
17.01.2023 16:06 - 08.02.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.01.2023 № 2-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 17.01.2023 № 2-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
11 UA-2022-12-26-018009-a 26.12.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Онищенко І.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані закупівель встановлено порушення частини 1 статті 4 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує дотримуватися вимог частини першої статті 4 Закону під час планування закупівель в подальшому.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31 січня 2023 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Кам’янець – Подільського ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою Хмельницької області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 27.12.2022 №12, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 04 січня 2023, тендерну пропозицію фізичної особи підприємця – Стратійчука Сергія Анатолійовича (далі – ФОП Стратійчук С.А.), повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 06.01.2023, договір про постачання товару від 16.01.2023 № 11 (далі – Договір), пояснення Замовника від 23.01.2023, отримані через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 14 Особливостей закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону.
Згідно з частиною першою статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану, який складається та затверджується уповноваженою особою відповідно частини десятої статті 11 Закону.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що згідно пункту 4.4. розділу І тендерної документації Замовником встановлено строк поставки товарів - до 31.12.2023, в оголошенні про проведення відкритих торгів Замовником встановлено строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31 грудня 2023.
Водночас, відповідно до оприлюдненого в електронній системі закупівель річного плану закупівель за номером ID: UA-P-2022-12-26-005211-c Замовником заплановано закупівлю картоплі на 2022 рік.
Таким чином інформація, зазначена Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів та тендерній документації не відповідає запланованій закупівлі, чим не дотримано вимог частини першої статті 4 Закону.
Період усунення порушень:
31.01.2023 09:34 - 15.02.2023 00:00
Дата публікації висновку:
31.01.2023 09:34
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
В зв'язку з виявленим порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, Замовник зобов'язується в подальшому дотримуватись вимог частини першої статті 4 Закону під час планування наступних закупівель та не допускати подібних порушень.
Дата публікації звіту:
31.01.2023 10:37
Запити/Пояснення
Номер:
fc51ae3765254a4293b288525f6fa288
Назва:
Про надання інформації (пояснень)
Дата опублікування:
20.01.2023 13:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.01.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-26-018009-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Номер:
e4de76edd4d147c8a6891a0a5efd6511
Назва:
Пояснення по моніторингу до закупівлі Картопля (UA-2022-12-26-018009-a)
Дата опублікування:
23.01.2023 11:22
Опис:
Замовник погоджується з трохи завищеною оголошеною ціною на Картоплю. Це обґрунтовується наступним чином: ціна на картоплю в період оголошення процедури була нижчою, ніж заявлена в тендері. Поставка даного продукту харчування, згідно тендеру, повинна здійснюватися з дати підписання договору та протягом 2023 року, а за аналогією попередніх років в цей період даний вид товару дорожчає, через витрати на зберігання. А у Замовника відсутні місця для зберігання овочів і тому поставка повинна здійснюватися щоденно з 06:00 год по 08:00 год., згідно заявок Замовника, які будуть подаватись до 15:00 дня, що передує дню поставки. Раніше аналітики прогнозували, що до новорічних свят вартість овочів буде невисокою, оскільки фермери розпродаватимуть товар низької кондиції, який не підлягає тривалому зберіганню. Однак із другої половини зими настане черга якісних овочів, закладених на тривале зберігання. І, звісно, така продукція не буде дешевою. Замовник перед тим як провести закупівлю повинен зважити усі факти ризику на ринку.
Після проведення процедури закупівлі постачальник, а саме ФОП Стратійчук Сергій Анатолійович запропонував ціну значно дешевшу ринкової, адже він обґрунтував, що має можливість поставити товар за ціною, яка встановлена остаточною ціновою пропозицією - 133390,00 грн, так як особисто займається вирощуванням картоплі та овочів на власній земельній ділянці і ним в осінній період 2022 року було заготовлено їх в достатній кількості. Наявність урожаю картоплі із власної земельної ділянки, місця для зберігання та автотранспорту для щоденної доставки, дають йому можливість реалізовувати вирощену продукцію на свій розсуд та встановлювати відпускні ціни на продукцію власного виробництва нижче ринкової. Отже, Замовник прийняв пропозицію ФОП Стратійчука Сергія Анатолійовича та уклав договір за ціною значно дешевшою ринкової, що в свою чергу призведе до значної економії бюджетних коштів.