• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги підприємницьких, професійних та спеціалізованих організацій (послуги щодо цілодобового обслуговування операторами автономної котельні підприємства)

Завершена

304 800.00 UAH з ПДВ
Номер: 49a7e773979244b3a5320237e39ef35e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-03-01-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.02.2023 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 01.03.2023 13:58 - 23.03.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 28.02.2023 № 18-3 Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 28.02.2023 № 18-з Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-12-26-012853-a 26.12.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Адреса: Ukraine, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби ( обл.), +38 (0 66) 053-62-63, mitkovailona98@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правомірності обрання та застосування процедури закупівлі установлено порушення вимог підпункту 6 пункту 13 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовником усунуто порушення шляхом оприлюднення 13.03.2023 в електронній системі закупівель додаткової угоди від 13.03.2023 № 1 про розірвання договору.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 березня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правомірності обрання та застосування процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план комунального некомерційного підприємства «Обласний клінічний кардіологічний центр Кіровоградської обласної ради» (далі – Замовник) на 2023 рік, повідомлення про намір укласти договір від 26.12.2022, договір про закупівлю від 06.01.2023 № 12, укладений між Замовником та ТОВ «Електромастер» (далі – Договір), додаткова угода від 13.03.2023 № 1, пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель. За результатом аналізу питання правомірності обрання та застосування процедури закупівлі установлено, що Замовником обрано та застосовано процедуру закупівлі – переговорну процедуру, тобто процедуру закупівлі без урахування вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). Так, пунктом 37 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. У свою чергу, згідно з вимогами Особливостей, замовники зобов’язані проводити публічні закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих Особливостей. Пунктом 13 Особливостей встановлено широкий перелік випадків, коли придбання замовником товарів, робіт і послуг може здійснюватися без застосування електронної системи закупівель, шляхом укладання прямих договорів, з подальшим розміщенням в електронній системі закупівель відповідних звітів про такі договори, а також інформації про внесення змін до договорів. Такі положення встановлені у тому числі для випадків, передбачених Законом для застосування переговорної процедури закупівлі, зокрема, відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей, у разі якщо, відмінено відкриті торги через відсутність учасника процедури закупівлі (учасників процедури закупівлі), у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі). Проте, Замовником у недотримання вимог підпункту 6 пункту 13 Особливостей застосовано переговорну процедуру, передбачену Законом.
Період усунення порушень: 14.03.2023 16:31 - 29.03.2023 01:00
Дата публікації висновку: 14.03.2023 16:31

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: усунуто порушення шляхом оприлюднення 13.03.2023 в електронній системі закупівель додаткової угоди від 13.03.2023 № 1 про розірвання договору.
Дата публікації звіту: 16.03.2023 09:27

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionProcurementMethodType: Так
Опис: -
Дата публікації: 20.03.2023 10:54

Запити/Пояснення