-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги підприємницьких, професійних та спеціалізованих організацій (послуги щодо цілодобового обслуговування операторами автономної котельні підприємства)
Завершена
304 800.00
UAH з ПДВ
Номер:
49a7e773979244b3a5320237e39ef35e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-01-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.02.2023 00:00
Період моніторингу:
01.03.2023 13:58 - 23.03.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.02.2023 № 18-3
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 28.02.2023 № 18-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2022-12-26-012853-a 26.12.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання правомірності обрання та застосування процедури закупівлі установлено порушення вимог підпункту 6 пункту 13 Особливостей.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовником усунуто порушення шляхом оприлюднення 13.03.2023 в електронній системі закупівель додаткової угоди від 13.03.2023 № 1 про розірвання договору.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правомірності обрання та застосування процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план комунального некомерційного підприємства «Обласний клінічний кардіологічний центр Кіровоградської обласної ради» (далі – Замовник) на 2023 рік, повідомлення про намір укласти договір від 26.12.2022, договір про закупівлю від 06.01.2023 № 12, укладений між Замовником та ТОВ «Електромастер» (далі – Договір), додаткова угода від 13.03.2023 № 1, пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель.
За результатом аналізу питання правомірності обрання та застосування процедури закупівлі установлено, що Замовником обрано та застосовано процедуру закупівлі – переговорну процедуру, тобто процедуру закупівлі без урахування вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Так, пунктом 37 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
У свою чергу, згідно з вимогами Особливостей, замовники зобов’язані проводити публічні закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих Особливостей.
Пунктом 13 Особливостей встановлено широкий перелік випадків, коли придбання замовником товарів, робіт і послуг може здійснюватися без застосування електронної системи закупівель, шляхом укладання прямих договорів, з подальшим розміщенням в електронній системі закупівель відповідних звітів про такі договори, а також інформації про внесення змін до договорів.
Такі положення встановлені у тому числі для випадків, передбачених Законом для застосування переговорної процедури закупівлі, зокрема, відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей, у разі якщо, відмінено відкриті торги через відсутність учасника процедури закупівлі (учасників процедури закупівлі), у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі).
Проте, Замовником у недотримання вимог підпункту 6 пункту 13 Особливостей застосовано переговорну процедуру, передбачену Законом.
Період усунення порушень:
14.03.2023 16:31 - 29.03.2023 01:00
Дата публікації висновку:
14.03.2023 16:31
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
усунуто порушення шляхом оприлюднення 13.03.2023 в електронній системі закупівель додаткової угоди від 13.03.2023 № 1 про розірвання договору.
Дата публікації звіту:
16.03.2023 09:27
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionProcurementMethodType: Так
Опис:
-
Дата публікації:
20.03.2023 10:54
Запити/Пояснення
Номер:
eb07f19d8c1740af9e3ac7751d226059
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
02.03.2023 10:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги підприємницьких, професійних та спеціалізованих організацій (послуги щодо цілодобового обслуговування операторами автономної котельні підприємства)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-12-26-012853-а) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
95ed32bc669b4bb8a130bce88325a248
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
03.03.2023 12:07
Опис:
1. Забезпечення справного стану котельні та безпечної експлуатації газо споживаючого обладнання та допоміжного обладнання здійснюється згідно Вимог "Правил технічної експлуатації теплових установок і мереж", затверджених наказом Міністерства палива та енергетики України від 14.02.07 р., а також Постанови КМУ № 77 від 03.02.2021р. «Про затвердження переліку машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету міністрів України». Враховуючи те що наш заклад не може мати дозвіл на певний вид робіт підвищеної небезпекиі, виникає необхідність залучати сторонні ліцензовані організації до виконання даного виду робіт через систему Прозоро.
2. Очікувана вартість визначалась з урахуванням комерційної пропозиції від надавачів послуг по обслуговуванню за 2022р. Вищевказаний постачальник має успішний досвід виконання аналогічних договорів, Окрім цього, під час проведення переговорів, сторонами були погоджені мінімальні ціни після проведеного моніторингу вартості послуг и згідно системи Прозоро. Підстави для відмови в укладенні договору з ТОВ «ЕЛЕКТРОМАСТЕР», відсутні. Не укладання або несвоєчасне укладання договору з ТОВ «ЕЛЕКТРОМАСТЕР», призведе до припинення надання послуг сторонніми організаціями Замовнику в частині цілодобового обслуговування котельні (обігрів лікувального закладу), що як наслідок ускладнить виконання Замовником, завдань та функцій покладених на нього, заклад являється об’єктом критичної інфраструктури.
Номер:
84df0ba7603649d8a728e6490c65947d
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
02.03.2023 10:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги підприємницьких, професійних та спеціалізованих організацій (послуги щодо цілодобового обслуговування операторами автономної котельні підприємства)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-12-26-012853-а) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – «Особливості здійснення публічних закупівель»), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Чому Вами 26.12.2022 в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro розпочато переговорну процедуру закупівлі «Послуги підприємницьких, професійних та спеціалізованих організацій (послуги щодо цілодобового обслуговування операторами автономної котельні підприємства)», тобто процедуру закупівлі без урахування вимог постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
1d61c7fbf6c34c1fac854ba920bdf8af
Назва:
Про надання обгрунтування
Дата опублікування:
03.03.2023 12:05
Опис:
При визначені процедури закупівлі по ДК 021-2015: 98110000-7 Послуги підприємницьких, професійних та спеціалізованих організацій (Послуги щодо цілодобового обслуговування операторами автономної котельні підприємства) керувались нормами Закону України «Про публічні закупівлі» пункт 1 частини 2 статті 40, а також листом Мінекономіки № 3323-04_70997-06 від 20.10.2022р. в якому зазначено, що замовники зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону з урахуванням Особливостей.