-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості" (9 найменувань)
Завершена
745 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 725.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 725.00 UAH
Номер:
9f3455d712fc4f098475914614b789b4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-31-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.01.2023 00:00
Період моніторингу:
31.01.2023 11:02 - 22.02.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
31.01.2023 № 3-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 31.01.2023 № 3-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
12. UA-2022-12-26-012152-a 26.12.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Волинець М.С.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу встановлено порушення підпункту 2 пункту 47 Особливостей.
За результатами питання правомірності внесення змін в оголошення встановлено порушення пункту 7 Порядку № 1082.
За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує врахувати виявлені порушення та не допускати їх в подальшому.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 лютого 2023 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, питання правомірності внесення змін в оголошення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Комунального підприємства Хмельницька міська лікарня"Хмельницької міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 23.12.2022 № 68 (із мінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 10.01.2023, тендерну пропозицію приватного підприємства «ТАВРІЯ ПЛЮС» (далі – ПП «ТАВРІЯ ПЛЮС», протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця від 11.01.2023 № 2, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 11.01.2023, договір від 23.01.2023 №4-Т/51, пояснення та документи від 07.02.2023, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель..
Виходячи зі змісту пункту 24 Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється замовником в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082 (далі – Порядок № 1082).
Відповідно до пункту 3 Порядку № 1082 розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника.
Відповідно до пункту 7 Порядку № 1082 замовник може вносити зміни до інформації, яку вже оприлюднено на веб-порталі, у випадках, передбачених Законом. При цьому, Законом та Особливостями не передбачено внесення змін до оголошення про проведення відкритих торгів.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовником внесено зміни до оголошення про проведення відкритих торгів.
При цьому відповідно до підпункту 2 пункту 47 Особливостей замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Отже, в порушення підпункту 2 пункту 47 Особливостей Замовник не відмінив торги через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Відповідно до пункту 26 Порядку № 1082 оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону.
Відповідно до пункту 6 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів має містити інформацію про кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Згідно пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 14 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості: кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Моніторингом встановлено, що в пункті 1 «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції розділу IV «Подання та розкриття тендерних пропозицій» тендерної документації встановлено, що кінцевий строк подання тендерної пропозиції до 18:00 03 січня 2023 року (файл ТД крупи 23.doc).
При цьому в оголошенні про проведенні відкритих торгів кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначений до 18:00 09 січня 2023 року (файл перелік змін крупа 23.docх).
Виходячи з вищевикладеного, кінцевий строк подання тендерної пропозиції в тендерній документації не відповідає терміну, який відображено в оголошенні.
Відповідно частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Замовнику 01.02.2023 направлено через електронну систему закупівель запит про надання відповідних пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, зокрема, щодо розміщення обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Моніторингом встановлено, що Замовник оприлюднив відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель на четвертий робочий день з дня оприлюднення запиту (07.02.2023) чим недотримав строків, визначених частиною п’ятою статті 8 Закону, а саме - три робочих дні з дня оприлюднення запиту.
Період усунення порушень:
09.02.2023 10:23 - 24.02.2023 00:00
Дата публікації висновку:
09.02.2023 10:23
Запити/Пояснення
Номер:
66a0b7d5040d41fbbcf32c12805959d6
Назва:
Про надання інформації (пояснень)
Дата опублікування:
01.02.2023 16:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-26-012152-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Відповідно до пункту 51 Особливостей Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Так, Замовником 03 січня 2023 о 11:28 розміщено файл перелік змін крупа23.docх, однак не розміщено нової редакції тендерної документації.
Виходячи з вищевикладеного, надайте пояснення (інформацію) чому Замовником в електронній системі закупівель не розміщено у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Номер:
5ec651f4e20b4ec990d07833d0aa4661
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
07.02.2023 10:46
Опис:
КП «Хмельницька міська лікарня» Хмельницької міської ради повідомляє, що :
-очікувана вартість до предмета закупівлі по коду 15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості визначалася за даними «Моніторинг цін на соціально значущі продовольчі товари у роздрібній мережі» по Хмельницькій області за листопад-грудень місяць 2022 року з врахуванням поточних цін на оптовому ринку м.Хмельницький та індексу інфляції. Ціни на позиції, які відсутні в моніторингу, визначалися з урахуванням цін по завершених процедурах закупівлі з аналогічним предметом закупівлі по регіону в електронній системі закупівель. Якісні та технічні характеристики стандартні для закупівель даної продукції,взяті з відкритих джерел (система Прозорро). Розмір бюджетного призначення відсутній, так як статус комунального підприємства наділяє заклад правом самостійно господарювати та ухвалювати рішення:
• щодо поточного управління;
• укладення договорів,тощо
У своїй діяльності медичні КП»ХМЛ» керується насамперед ГК. Стаття 52 ГК розкриває поняття некомерційне господарювання. Це самостійна систематична господарська діяльність, спрямована на досягнення економічних, соціальних та інших результатів без мети одержання прибутку.
Своєю чергою, стаття 43 Бюджетного кодексу України визначає, що казначейське обслуговування бюджетних коштів застосовується під час виконання державного бюджету і місцевих бюджетів.
Головним розпорядником коштів, передбачених у держбюджеті за програмою «Реалізація програми державних гарантій медичного обслуговування населення», є МОЗ. Розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня та відповідальним виконавцем бюджетної програми — НСЗУ.
Отже, кошти, які КП»ХМЛ» отримує за договорами з НСЗУ у межах програми медичних гарантій, не є бюджетними. Їх лікарня використовують відповідно до законодавства та згідно з умовами статутів та інших договорів.
- Стосовно веб-сайту КП «Хмельницька міська лікарня» Хмельницької міської ради надає наступну інформацію:веб-сайт закладу є в процесі розроблення.
-03 січня 2023 о 11:28 розміщено файл перелік змін крупа 23.docх, однак не розміщено нової редакції тендерної документації, так як до тендерної документації зміни не вносились.Зміни внесені в оголошення :в оголошенні про закупівлю виправлена технічна помилка в одиницях виміру: позиція 4 ячнева крупа 3600 кілограм( замість 3600 кіловат-годин),та продовжено в оголошенні строк подачі пропозицій . Згідно з п. 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженому Наказом Мінекономіки № 1082 від 11.06.2020 року розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється, зокрема, замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів.