• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Шинка свинини (15113000-3), філе куряче (15112130-6), гомілки курячі (15112130-6) - код ДК 021:2015-15110000-2 М’ясо

Категорія замовника-орган місцевого самоврядування згідно пункту 1 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Строк виконання договору до 31.12.2023 року. Під час проведення закупівлі документи, що готуються Учасником, викладаються українською мовою. Документи або копії документів, що надаються Учасниками у складі їх пропозицій (у тому числі видані іншими установами, організаціями, підприємствами), викладені іншими мовами ніж українська, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, переклад повинен бути здійснений бюро перекладів. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Закупівля не поділяється на лоти. Місце постачання товарів: 45000, Україна, Волинська область, Луцький район, установи Гуманітарного відділу Городищенської сільської ради відповідно до Додатку 3 до тендерної документації. Строк надання постачання товарів до 31.12.2023 року. Валютою тендерної пропозиції є національна валюта України – гривня. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі зазначено в додатку 3 до тендерної документації.

Завершена

660 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 304.50 UAH
Номер: fcc811681fa043aeabaf5f9e15a978a6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-03-09-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.03.2023 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 09.03.2023 15:25 - 31.03.2023 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 08.03.2023 № 14-з Луцьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291) НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Віктор ГАЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 08.03.2023 №14-з Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2022-12-26-008662-a від 26.12.2022. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 789-29-71, dmytrotkachuk86@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абзаців 2, 6 підпункту 2 пункту 41 та абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Постанови №1178. За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови №1178, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору, здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 березня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Гуманітарного відділу Городищенської сільської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 26.12.2022 №121 (далі – тендерна документація); тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Войтовича Сергія Миколайовича; вимога про усунення невідповідностей; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 04.01.2023 №10; повідомлення про намір укласти договір від 04.01.2023; договір про закупівлю товару від 10.01.2023 №3; додаткова угода від 06.03.2023 №1; відповідь Замовника від 14.03.2023 на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднені в електронній системі закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено наступне. Відповідно до пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації учасник для підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності матеріально-технічної бази повинен надати інформаційну довідку за встановленим зразком про наявність складських приміщень або приміщення для зберігання готової продукціїї (товару), обладнаний у відповідності до вимог чинного законодавства. На виконання пункту 3 Додатку 1 до тенедерної документації фізична особа-підприємець Войтович Сергій Миколайович (далі – ФОП Войтович С.М.) у складі своєї пропозиції надав табличну інформацію за встановленою формою (файл-архів - IMG_20210818_105518.pdf.asice) та копію договору оренди складських приміщень від 02.01.2023 №04 (файл-архів - IMG_20230102_202852.pdf.asice). Згідно пункту 2.1 договору оренди складських приміщень від 02.01.2023 №04 Орендодавець передає, а Орендар приймає Об’єкт оренди, з моменту підписання сторонами акта прийому-передачі Об’єкта оренди. Пунктом 2.2 договору оренди складських приміщень від 02.01.2023 №04 визначено, що акт прийому-передачі Об’єкта оренди повинен бути підписаний сторонами (їх уповноваженими представниками) протягом трьох календарних днів з моменту підписання даного договору. Крім того, пунктом 2.5 договору оренди складських приміщень від 02.01.2023 №04 визначено, що акт прийому-передачі, підписаний уповноваженими представниками сторін є доказом фактичної передачі оренди. Разом з тим, ФОП Войтович С.М. у складі пропозиції не надано акта прийому-передачі Об’єкта оренди, чим не підтвердив наявність складських приміщень або приміщення для зберігання готової продукціїї (товару), обладнаний у відповідності до вимог чинного законодавства. Під час проведення процедури закупівлі, учасник ФОП Войтович С.М. не звертався до Замовника з запитаннями, зверненнями, вимогами та скаргами щодо положень та умов тендерної документації. Таким чином, Замовником на порушення абзаців 2, 6 підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178 не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Войтович С.М. у зв’язку із невідповідністю його тендерної пропозиції вимогам, установленим у тендерній документації відповідно пункту першого частини другої статті 16 Закону. Крім того, Додатком 2 до тендерної документації визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Моніторингом у становлено, що Замовником згідно протоколу від 04.01.2023 №10 визначено ФОП Войтович С.М. переможцем закупівлі та 04.01.2023 оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. За результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції встановлено, що переможцем відкритих торгів з особливостями ФОП Войтовичем С.М. протягом чотирьох днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не оприлюднено в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Однак, Замовником в порушення вимог абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Постанови №1178 не відхилив тендерну пропозиції переможця процедури закупівель, а уклав з ним договір про закупівлю товару від 10.01.2023 №3.
Період усунення порушень: 21.03.2023 09:24 - 05.04.2023 01:00
Дата публікації висновку: 21.03.2023 09:24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором.
Дата публікації звіту: 02.05.2023 15:04

Запити/Пояснення