-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з повірки засобів вимірювальної техніки та інші метрологічні послуги (71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань)
Завершена
1 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
Номер:
e81de27dd855444b84f67e44fa1262d4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-02-22-000085
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.02.2023 00:00
Період моніторингу:
22.02.2023 17:04 - 16.03.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.02.2023
№ 10-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 22.02.2023 № 10-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
13. UA-2022-12-23-011643-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерна документація не відповідає нормам пункту 8 частини 2 та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, пункту 28 та абзацу 5 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, установлено порушення вимог частини 5 статті 8 Закону та пунктом 23 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ДП «Житомирстандартметрологія» та ТОВ «МЕТРТЕХСЕРВІС», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими при складанні тендерної документації не дотримано вимоги пункту 8 частини 2 та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, пункту 28 та абзацу 5 пункту 44 Особливостей, а також порушено вимоги передбачені частиною 5 статті 8 Закону та пунктом 23 Особливостей, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального підприємства «Житомиртеплокомуненерго» Житомирської міської ради (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 23.12.2022, тендерні пропозиції учасників ТОВ «МЕТРТЕХСЕРВІС» та ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЖИТОМИРСЬКИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ» (далі - ДП «Житомирстандартметрологія», переможець торгів), протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою Замовника від 06.01.2023, повідомлення про намір укласти договір від 12.01.2023, договір про закупівлю від 19.01.2023 № 00037/23/М/27791/41-23, пояснення отримане через електронну систему закупівель 09.03.2023.
Проведеним аналізом встановлено, що відповідно до пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність / відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження, зокрема, інформації про підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі у відповідності до вимог визначених у Додатку № 2 до тендерної документації.
Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації передбачено: «Якщо під час подання тендерної пропозиції учасника буде відсутня технічна можливість самостійно декларувати відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі учасник має надати: довідку в довільній формі про те, що між ним і замовником раніше не було укладено договір про закупівлю за яким учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та / або відшкодування збитків – протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору, або, учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині 2 статті 17 Закону, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього він повинен довести, що сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.».
Слід зазначити, що відповідно до абзацу 5 пункту 44 Особливостей замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених в абзаці 1 цього пункту, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу четвертого цього пункту.
Абзацом 1 пункту 44 Особливостей передбачено, що замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі в разі, коли наявні підстави, визначені статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону).
Враховуючи викладене, вимога у Додатку 6 до тендерної документації, щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій підтвердження відсутності підстав у вигляді довідки не відповідає нормам абзацу 5 пункту 44 Особливостей та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону.
Також, за результатами проведеного аналізу встановлено, що в пункті 9.3 розділу 9 проєкту договору (Додаток 5 до тендерної документації) встановлено умову, що істотні умови цього договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема: «погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення».
В той же час предметом закупівлі є послуги, що підтверджується інформацією, зазначеною Замовником у тендерній документації та оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями.
При цьому, вказана підстава зміни істотних умов договору про закупівлю застосовується замовниками у разі, якщо предметом закупівель є товари, про що свідчить підпункт 2 пункту 19 Особливостей.
З огляду на зазначене, відображення у тендерній документації такої зміни істотних умов не відповідає абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства.
Крім того, у пункті 9.3 розділу 9 «Особливі умови» проєкту договору, який є Додатком 5 до тендерної документації, передбачено зміну істотних умов договору, у зв’язку зі зміною встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку «на добу наперед», що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни.
Вищевказаний випадок зміни істотних умов договору передбачений підпунктом 7 пункту 19 Особливостей.
Слід зазначити, що зміна істотних умов договору у вищевказаному випадку може здійснюватись виключно у разі, якщо договором про закупівлю передбачений відповідний порядок зміни ціни.
Разом з тим, згідно пункту 28 Особливостей та пункту 8 частини 2 статті 22 Закону, у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Проте, в порушення вимог передбачених пунктом 28 Особливостей та пунктом 8 частини 2 статті 22 Закону, Замовником у проєкті договору не передбачено порядок зміни ціни у випадку передбаченому підпунктом 7 пункту 19 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, встановлено, що Замовником, на запит посадової особи органу державного фінансового контролю від 06.03.2023, не надано копій документів на підставі яких здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість, чим порушено вимоги передбачені частиною 5 статті 8 Закону та пунктом 23 Особливостей.
Період усунення порушень:
13.03.2023 16:29 - 28.03.2023 01:00
Дата публікації висновку:
13.03.2023 16:29
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Згідно висновку до моніторингу процедури закупівлі UA-2022-12-23-011643-a за предметом «Послуги з повірки засобів вимірювальної техніки та інші метрологічні послуги (71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань)» притягнуто до матеріальної відповідальності уповноважену особу, якою при складанні тендерної документації не дотримано вимоги пункту 8 частини 2 та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, пункту 28 та абзацу 5 пункту 44 Особливостей, а також порушено вимоги передбачені частиною 5 статті 8 Закону та пунктом 23 Особливостей.
Надаємо скан-копію документу, що свідчить про вжиття таких заходів.
Дата публікації звіту:
17.03.2023 15:38
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionFailureDocuments: Так
Опис:
Порушення усунуто в повному обсязі шляхом притягнення до відповідальності уповноваженої особи, якою вчинено порушення.
Дата публікації:
17.03.2023 15:48
Запити/Пояснення
Номер:
2bb13ddbe97d4d87b3142c5d5072696f
Назва:
Запит про надання пояснення (інформації та документів) № 1
Дата опублікування:
06.03.2023 23:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі відкриті торги з особливостями проведеної Комунальним підприємством «Житомиртеплокомуненерго» Житомирської міської ради (далі - Замовник) по предмету «Послуги з повірки засобів вимірювальної техніки та інші метрологічні послуги» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-23-011643-a) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та п.23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та копії документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість (з наданням копій таких документів)?
2. Відповідно до пункту 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом.
Аналізом документів, поданих у тендерній пропозиції ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЖИТОМИРСЬКИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ», вищевказаної довідки в довільній формі не виявлено.
Крім того, подані, у складі ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЖИТОМИРСЬКИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ» документи, які підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, надані у форматі pdf, відскановані з копій документів, а не з оригіналів документів, як це передбачено пунктом 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації.
Також, аналізом не виявлено подання ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ЖИТОМИРСЬКИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ», в строки передбачені законодавством про закупівлі, як переможцем торгів, документів на підтвердження відсутності підстав передбачених статтею 17 Закону (Додаток 2 до тендерної документації), а саме:
- витягу або довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення про те, що службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією;
- довідки в довільній формі або гарантійного листа про те, що тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який не є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та / або з уповноваженою особою (особами), та / або з керівником замовника;
- інформаційного листа наданого міжрегіональним управліннями Міністерства юстиції України або Міністерством юстиції України про те, що переможець процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура (наданий після визнання переможця торгів).
Прошу, у разі наявності вищевказаних документів у складі тендерної пропозиції ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЖИТОМИРСЬКИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ», вказати у пояснені конкретний файл (його назву), де міститься відповідний документ/інформація і т.д.
У разі відсутності вищевказаних документів/інформації у складі тендерної пропозиції ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЖИТОМИРСЬКИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ» прошу вказати причини (законодавчі підстави і т.д.), невідхилення вказаної пропозиції від участі у процедурі закупівлі.
Пояснення (інформацію та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
c2e587cd2d1b40029fc63fc98b31690d
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
09.03.2023 17:25
Опис:
У відповідь на запит Північного офісу Держаудитслужби (обл.) повідомляємо наступне.
1. Обґрунтування розміру технічних та якісних характеристик предмету закупівлі зазначено в додатках до тендерної документації, зокрема, в технічних вимогах та файлі під назвою «Обґрунтування», які наявні в оголошенні закупівлі та додатковою додаються до даної інформації.
Враховуючи складність отримання в області достатньої кількості інформації щодо актуальних ринкових цін, розрахунок очікуваної вартості закупівлі здійснювався відповідно до пункту 2 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, шляхом розрахунку очікуваної вартості з урахуванням цін попередніх власних закупівель аналогічних/ідентичних товарів/послуг, цін відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель "Prozorro", з урахуванням індексу інфляції.
2. Учасник не зареєстрований та не знаходиться на тимчасово окупованій території. Місцезнаходження учасника підтверджено наданими Витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а також Витягом № 2006254500356 з реєстру платників податку на додану вартість.
3. Для підтвердження повноважень представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції учасником надано скан-копію з оригіналу Довідки щодо права підпису документів цінової пропозиції та договору.
Таким чином, учасником дотримано вимоги пункту 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації.
У свою чергу, згідно з абзацом 2 пункту 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник перевірив достовірність даних, зазначених у довідці.
Учасник має право долучити інші документи, які вважає за потрібне, зокрема в даній закупівлі, Замовник в праві їх розглянути та надати оцінку.
4. На підтвердження відсутності підстав, передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі», учасником подано інформаційний лист, наданий Центральним міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції України (м. Київ), про те, що переможець процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом (файл під назвою «Банкрутство»).
З технічних причин, враховуючи військовий стан та збої електропостачання, учасник не мав можливості завантажити в терміни, передбачені законодавством про закупівлі:
- витяг або довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення про те, що службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією;
- довідку в довільній формі або гарантійного листа про те, що тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який не є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та / або з уповноваженою особою (особами), та / або з керівником замовника.
Договір №00037/23/М/27791/41-23 з Державним підприємством «Житомирський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» підписаний 19.01.2023 р. На даний момент учасником процедури закупівлі, а згідно з Договором «Виконавцем», вже надаються послуги з повірки засобів вимірювальної техніки та інші метрологічні послуги.
Номер:
2ab5ab4c82b54c99b58a4b4ff8f68c00
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
09.03.2023 17:27
Опис:
У відповідь на запит Північного офісу Держаудитслужби (обл.) повідомляємо наступне.
1. Обґрунтування розміру технічних та якісних характеристик предмету закупівлі зазначено в додатках до тендерної документації, зокрема, в технічних вимогах та файлі під назвою «Обґрунтування», які наявні в оголошенні закупівлі та додатковою додаються до даної інформації.
Враховуючи складність отримання в області достатньої кількості інформації щодо актуальних ринкових цін, розрахунок очікуваної вартості закупівлі здійснювався відповідно до пункту 2 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, шляхом розрахунку очікуваної вартості з урахуванням цін попередніх власних закупівель аналогічних/ідентичних товарів/послуг, цін відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель "Prozorro", з урахуванням індексу інфляції.
2. Учасник не зареєстрований та не знаходиться на тимчасово окупованій території. Місцезнаходження учасника підтверджено наданими Витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а також Витягом № 2006254500356 з реєстру платників податку на додану вартість.
3. Для підтвердження повноважень представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції учасником надано скан-копію з оригіналу Довідки щодо права підпису документів цінової пропозиції та договору.
Таким чином, учасником дотримано вимоги пункту 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації.
У свою чергу, згідно з абзацом 2 пункту 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник перевірив достовірність даних, зазначених у довідці.
Учасник має право долучити інші документи, які вважає за потрібне, зокрема в даній закупівлі, Замовник в праві їх розглянути та надати оцінку.
4. На підтвердження відсутності підстав, передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі», учасником подано інформаційний лист, наданий Центральним міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції України (м. Київ), про те, що переможець процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом (файл під назвою «Банкрутство»).
З технічних причин, враховуючи військовий стан та збої електропостачання, учасник не мав можливості завантажити в терміни, передбачені законодавством про закупівлі:
- витяг або довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення про те, що службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією;
- довідку в довільній формі або гарантійного листа про те, що тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який не є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та / або з уповноваженою особою (особами), та / або з керівником замовника.
Договір №00037/23/М/27791/41-23 з Державним підприємством «Житомирський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» підписаний 19.01.2023 р. На даний момент учасником процедури закупівлі, а згідно з Договором «Виконавцем», вже надаються послуги з повірки засобів вимірювальної техніки та інші метрологічні послуги.