• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Сирні продукти

Завершена

119 830.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 599.15 UAH
Номер: e79be564dae249feac0f95a28e09a6fb
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-02-27-000051
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.02.2023 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 27.02.2023 20:43 - 21.03.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 27.02.2023 № 13-З Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 27.02.2023 №13-З. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 8. UA-2022-12-22-019930-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 97) 024-92-47, ekonsevych@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що тендерна документація не відповідає нормам абзацу першого частини 3 статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей, а також не враховує вимоги пункту 18 та абзацу 4 пункту 46 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Бойко Ігор Анатолійович установлено порушення вимог підпунктів 2 та 3 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, дотримання вимог постанови № 710, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 16.01.2023 № 9, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 березня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Відділу освіти Квітневої сільської ради (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація Замовника від 22.12.2022 № 81, тендерна пропозиція переможця ФОП Бойко Ігор Анатолійович, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.01.2023 № 2, повідомлення про намір укласти договір від 02.01.2023, договір про закупівлю від 16.01.2023 № 9, пояснення Замовника з копіями документів надані через електронну систему закупівель 01.03.2023. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено порушення законодавства у сфері закупівель. Так, моніторингом встановлено, що в Додатку № 3 проєкту договору Замовником встановлено умову, що «Зазначений проект договору не є остаточним і вичерпним, і може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства, законодавства, що регламентує взаємовідносини по предмету закупівлі і законодавства щодо закупівель за державні кошти». Водночас, за нормою абзацу 4 пункту 46 Особливостей визначено, що замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Згідно з пунктом 18 Особливостей визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів за результатами електронного аукціону в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки. Таким чином, встановлення у тендерній документації умови щодо можливості уточнення умов договору під час його укладання з переможцем торгів суперечить вимогам пункту 18 та абзацу 4 пункту 46 Особливостей в частині відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції учасника - переможця та умовам тендерної документації (проєкту договору про закупівлю), чим не дотримано вимоги абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей. За результатом аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено, що тендерна пропозиція переможця торгів не відповідала умовам тендерної документації Замовника. Так, відповідно до підпункту д пункту 7 Додатку № 2 до тендерної документації, на відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлено імперативну умову щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників копії договорів про закупівлю/постачання продукції, якщо учасник не є виробником. Разом з тим, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Бойко Ігор Анатолійович надано декларації виробників на товар який є предметом закупівлі відповідно до яких виробниками продукції є ТОВ «Гошанка» та ТОВ «Андрушівський маслосирзавод». Проте, у складі тендерної пропозиції в учасника відсутні копії договорів про закупівлю/постачання продукції з виробниками продукції ТОВ «Гошанка» та ТОВ «Андрушівський маслосирзавод», чим не дотримано вимоги підпункту д пункту 7 Додатку № 2 до тендерної документації. Відповідно до підпункту 3.2 пункту 3 Додатку № 1 до тендерної документації встановлено умову, щодо надання Замовнику (шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель) переможцем фізичною особою чи фізичною особою - підприємцем, у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документів, зокрема, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 5 частини 1 статті 17 Закону, а саме: - повного витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформованого у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі (Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа). Проте, на порушення вимог підпункту 3.2 пункту 3 Додатку № 1 до тендерної документації та абзацу 3 пункту 44 Особливостей переможцем торгів ФОП Бойко Ігор Анатолійович у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надано у спосіб, зазначений Замовником в тендерній документації документу, шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель, що підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 5 частини 1 статті 17 Закону. Таким чином, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення підпунктів 2 та 3 пункту 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Бойко Ігор Анатолійович як таку, що не відповідала умовам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та, як таку, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Особливостей. Разом з тим, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 47 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень: 13.03.2023 16:52 - 28.03.2023 01:00
Дата публікації висновку: 13.03.2023 16:52

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення усунуто шляхом розірвання договору.
Дата публікації звіту: 16.03.2023 10:40

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом розірвання договору
Дата публікації: 16.03.2023 11:34

Запити/Пояснення