• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти Дизельне паливо, Бензин А-95 (талони/скретч-карти).

Закупівля здійснюється згідно «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 за № 1178.

Завершена

1 726 688.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 633.44 UAH
Номер: 1b3836ec32284649a94033f9f1612335
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-01-17-000069
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.01.2023 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 17.01.2023 13:54 - 08.02.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 17.01.2023 № 2-З Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о.начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Сергій КОМАШНЯ Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 17.01.2023 № 2-З. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 18. UA-2022-12-22-019551-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 67) 941-63-70, alla.fl.74@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерна документація не відповідає вимогам пункту 17 частини 2 та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та не враховує вимоги пунктів 18, 28 та 46 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, дотримання вимог постанови № 710, розгляду тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕКС ІНВЕСТ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення вимог пункту 17 частини 2 та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та не враховано вимоги пунктів 18, 28 та 46 Особливостей, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 лютого 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Відділу освіти, молоді і спорту Ушомирської сільської ради (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація Замовника, тендерна пропозиція переможця товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕКС ІНВЕСТ», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.01.2023 № 4, вимога про усунення невідповідностей від 05.01.2023, повідомлення про намір укласти договір від 09.01.2023, договір про закупівлю від 17.01.2023 № СК21/00015, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 20.01.2023, інформація із сайту за посиланням: https://ush.osv.org.ua/news/1674197183/. За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено порушення вимог пункту 17 частини 2 статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей, в підпункті 2.3 пункту 2 розділу 1 тендерної документації відсутня інформація щодо посади посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками; За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що в проєкті договору (Додаток 4 до тендерної документації) встановлено наступну умову: «Проект договору не є остаточними і вичерпними, і може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за державні кошти». Однак, за нормою пункту 46 Особливостей Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. Згідно з вимогами пункту 18 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі. Отже, при складанні тендерної документації Замовником не враховано вимоги пунктів 18 та 46 Особливостей. З огляду на зазначене, відображення у тендерній документації вказаної вище інформації не відповідає абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства.
Період усунення порушень: 03.02.2023 19:12 - 18.02.2023 00:00
Дата публікації висновку: 03.02.2023 19:12

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Звітування про виконання зобов'язань викладених у висновку Держаудитслужби від 03.02.2023 року про результати моніторингу процедури закупівлі за номером ID: UA-2022-12-22-019551-a Згідно з наказом № 2-3 від 17.01.2023 року «Про початок моніторингу процедур закупівель» Північним офісом Держаудитслужби в Житомирській області розпочато моніторинг процедури закупівлі по предмету: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти. Дизельне паливо, Бензин А-95 (талони/скретч-карти) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-22-019551-a), за результатами проведення якого 03.02.2023 року складено та оприлюднено в електронній системі закупівель висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-12-22-019551-a (далі – Висновок), а також зобов’язано Відділ освіти, молоді і спорту Ушомирської сільської ради (далі – Замовник) здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення вимог пункту 17 частини 2 та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та не враховано вимоги пунктів 18, 28 та 46 Особливостей, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Замовником було проаналізовано зазначений Висновок та прийнято викладене у ньому до уваги. Також було прийнято рішення здійснити заходи, направлені на недопущення будь-яких порушень та помилок при складанні тендерних документацій та проведенні процедур закупівель у подальшому. Оскільки у Висновку не міститься чітка вказівка, яким саме чином слід притягнути до відповідальності посадову особу за допущені порушення законодавства у сфері державних закупівель, які вже неможливо усунути, Замовник вирішив це самостійно, а саме: шляхом зменшення розміру преміювання у лютому місяці 2023 року на десять відсотків, попередження та рекомендації взяти участь у он-лайн вебінарі «Публічні закупівлі в Україні, Закупівлі в умовах воєнного стану згідно Постанови № 1178» з метою підвищення рівня своїх знань.
Дата публікації звіту: 10.02.2023 14:23

Запити/Пояснення