-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Кисень медичний рідкий (ДК 021:2015 24110000-8 – Промислові гази)
Завершена
1 656 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 280.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 280.00 UAH
Номер:
74bae96bc7854c7fbb8397d706b12882
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-09-01-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.09.2023 00:00
Період моніторингу:
11.09.2023 15:44 - 03.10.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
08.09.2023 № 183
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/8714-2023 від 03.08.2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 08.09.2023 № 183
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
27 UA-2022-12-22-013244-a 22.12.2022 КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №16" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 встановлено розбіжності щодо врахування вимог частини шостої статті 33 Закону № 922.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасників встановлено порушення вимог пункту 40 та абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей (діючих на момент проведення процедури закупівлі).
За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов`язує здійснити заходи щодо усунення виявлених шляхом припинення зобов`язань за Договором про закупівлю від 12.01.2023 № 39 через укладання додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 жовтня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі - Закон № 922) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №16" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник) на 2023 рік, у тому числі UA-P-2022-12-22-003739-c, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 22.12.2022 № 340, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію учасника ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "МЕССЕР УКРАЇНА" (далі – ДП «МЕССЕР Україна»), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 02.01.2023 № 1, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 02.01.2023, Договір про закупівлю від 12.01.2023 № 39 (далі – Договір № 39), Додаткова угода від 10.07.2023 № 1 до Договору № 39, пояснення Замовника на запит Східного офісу Держаудитслужби отримане 26.09.2023 через електронну систему закупівель.
Розділом шостим статті 33 Закону № 922 передбачено, що у випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Проведеним аналізом тендерної документації Замовника установлено, що умови Додатку 1 «Форма «Тендерна пропозиція» до тендерної документації Замовника та пункту 2 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації мають розбіжності щодо врахування вимог частини шостої статті 33 Закону № 922, а саме зазначене у пункті 2 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника застереження, передбачене частиною шостою статті 33 Закону № 922, що у випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжено до 60 днів, у Додатку 1 «Фома «Тендерна пропозиція» до тендерної документації Замовника відсутнє.
Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій установлено, щo вимогами пункту 1 таблиці «Інформація про технічні та якісні характеристики предмету закупівлі» додатку 2 «МЕДИКО - ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації Замовника визначено, що учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції завірені належним чином копіі у тому числі чинного (их) документу(ів) атестата акредитації лабораторії на право проведення вимірювань газових сумішей. Аналізом тендерної пропозиції учасника ДП «МЕССЕР Україна» встановлено, що учасником надано Свідоцтво про атестацію лабораторії служби якості ДП «Мессер Україна» від 13.12.2019 № 431 (файл Свідоцтво про атестацію лабораторії.pdf), видане Державною службою України з лікарських засобів та контролю за наркотиками, без додатку до цього Свідоцтва, яке є його невід’ємною частиною.
Пунктом першим розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника визначено, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником, у тому числі іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї. Аналізом тендерної пропозиції учасника ДП «Мессер Україна» встановлено, що у складі поданої тендерної пропозиції відсутній Додаток 4 до тендерної документації Замовника – «Договір про закупівлю», який знаходиться у файлі «Додаток_4 Проект_договору_(киисень).docx» тендерної документації Замовника, розміщеному на сайті Уповноваженого органу.
Проте, на порушення пункту 40 Особливостей (діючих на момент проведення процедури закупівлі) Замовник не виявив невідповідності та не розмістив повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Отже, відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей (діючих на момент проведення процедури закупівлі) Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію учасника ДП «МЕССЕР Україна» із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих Особливостей.
Період усунення порушень:
04.10.2023 16:03 - 19.10.2023 00:00
Дата публікації висновку:
04.10.2023 16:03
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На підставі висновку моніторингу від 04.10.2023 року Східний офіс Держаудитслужби в Дніпропетровській області, який проведено відповідно наказу від від 08.09.2023 № 183 , Сторони дійшли взаємної згоди цією Додатковою угодою достроково розірвати (припинити) дію Договору №39 від 12.01.2023 року і зменшити обсяг та суму договору на 1 080 486,00грн. в т.ч. ПДВ 70 686,00грн
Дата публікації звіту:
11.10.2023 11:22
Запити/Пояснення
Номер:
842022a4b5064fb2afa74e34989db147
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
22.09.2023 13:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Кисень медичний рідкий (ДК 021:2015 24110000-8 – Промислові гази)» за 021:2015: 24110000-8: Промислові гази (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-22-013244-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон № 922) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
- просимо надати інформацію (з обов’язковим долученням відповідних документів) про те, яким чином переможцем процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю виконано вимоги частини другої статті 41 Закону № 922 та норми пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» щодо надання відповідної інформації та документів під час укладання договору.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
eb960cb52da24a44805f1dd42e824488
Назва:
Пояснення до моніторингу по закупівлі відкриті торги з особливостями UA-2022-12-22-013244-a
Дата опублікування:
26.09.2023 13:59
Опис:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №16" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (надалі – Замовник), у відповідь на Ваш Запит на надання пояснень від 2023-09-22, опублікований о 13:06, надає наступне роз’яснення:
Просимо надати інформацію (з обов’язковим долученням відповідних документів) про те, яким чином переможцем процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю виконано вимоги частини другої статті 41 Закону № 922 та норми пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» щодо надання відповідної інформації та документів під час укладання договору.
На виконання частини другої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю:
- Копія рішення засновника (учасника) ДП «МЕССЕР УКРАЇНА» від 17.03.2021р., питання 3 Про призначення виконуючого обов’язки директора ДП «МЕССЕР Україна» Ігнатьєва Александра Яковича;
- Копія наказу від 18.03.2021р. №20 Про вступ на посаду виконуючого обов’язки директора Ігнатьєва Александра Яковича.
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі:
- копія ліцензії серія АВ №598061 з додатками;
та дотримання норми пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» переможцем були наданні відповідні документи, як учасника шляхом оприлюднення через майданчик закупівель та в паперовому вигляді при укладанні договору.
Копії відповідних документів додаються.