-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Молоко коров’яче ультрапастеризоване
Завершена
692 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 4 000.00 UAH
мін. крок: 0.6% або 4 000.00 UAH
Номер:
6c3dc4926a3b489498799525c2c00e8a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-06-000080
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.06.2023 00:00
Період моніторингу:
06.06.2023 16:47 - 28.06.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.06.2023 №52-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 06.06.2023 №52-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5.UA-2022-12-22-001857-a 22.12.2022 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178), та внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Гайсинської міської ради (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 22 грудня 2022 року), тендерну пропозицію Споживче товариство «Поділля», вимога про усунення невідповідностей до 03 січня 2023 року, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03 січня 2023 року №14, повідомлення про намір укласти договір, договір від 09 січня 2023 року №15 та пояснення від 15 червня 2023 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
19.06.2023 16:50 - 23.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
19.06.2023 16:50
Запити/Пояснення
Номер:
f71788025ac349fbb5ae058264028b06
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
12.06.2023 16:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі молока коров’ячого ультрапастеризованого (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-12-22-001857-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Яким чином учасником Споживче товариство «Поділля», якого обрано переможцем торгів виконано вимоги тендерної документації пункту 1 додатку 1 тендерної документації, в частині надання копії документу на право власності або діючого договору оренди, або інших документів, які підтверджують наявність в учасника транспортного засобу для поставки товару?
Оскільки, у складі тендерної пропозиції надано договір на оренду автомобіля від 02.01.2023 (Volkswagen, номерний знак АВ1949 ЕВ), в якому орендодавцем є ФОП «Богачук О.Г.», тоді як згідно свідоцтва про реєстрацію вищевказаного транспортного засобу власником є Богачук Дмитро Олександрович.
3. Яким чином учасником Споживче товариство «Поділля», якого обрано переможцем виконано вимоги підпункту 3 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в частині накладення електронного підпису на тендерну пропозицію в цілому та на кожний електронний документ окремо, якщо тендерна пропозиція містить і скановані і електронні документи, а саме на витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» ?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
3b63e48055544417bcf5070f92317d63
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
15.06.2023 15:18
Опис:
На виконання вимог, викладених у висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області про результати моніторингу закупівлі № UA-M-2023-06-06-000080 Відділ освіти Гайсинської міської ради (далі – Замовник) надає наступні пояснення:
У відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) Уповноваженою особою Замовника через авторизований електронний майданчик було оприлюднено тендерну документацію та оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю: Молоко коров’яче ультрапастеризоване (ДК 021:2015- 15510000-6 Молоко та вершки).
Щодо першого питання:
Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення відповідно до очікуваної потреби, обрахованої на основі фактичної потреби в продукті «молоко коров’яче ультрапастеризоване» у попередніх роках, планових обсягів фінансових надходжень у попередніх роках, обсягу фінансування та планового відвідування здобувачами освіти закладів освіти. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі. Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована відповідно до інформації щодо закупівлі аналогічного товару в електронній системі інтернету та Прозорро. Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі – https://vo.gaysin-rda.gov.ua
Щодо другого питання:
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації - Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів (файлів), що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема, інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (згідно з Додатком 1 до тендерної документації).
Відповідно до підпункту 1.2. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації – на підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасник повинен надати «Копію документу на право власності або діючого договору оренди, або інших документів, які підтверджують наявність в учасника транспортного засобу для поставки товару, інформацію про який наведено в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника».
Учасником Споживче товариство «Поділля» дана вимога виконана, у складі пропозиції міститься документ що підтверджує наявність транспортного засобу для поставки товару, інформацію про який наведено в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника, а саме, Договір на оренду автомобіля від 02.01.2023 (Volkswagen, номерний знак АВ1949 ЕВ), в якому орендодавцем є ФОП Богачук О.Г. який здійснює володіння даним транспортним засобом за договором позички транспортного засобу, з власником транспортного засобу Богачук Д. О. (копія договору додається).
Копія свідоцтва про реєстрацію вищевказаного транспортного засобу є додатковим документом який учасник забажав надати.
Щодо третього питання:
В тендерній документації (пункт 1 розділ ІІІ тендерної документації) зазначено наступну вимогу: «Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів у форматі PDF (Portable Document Format) або електронних документів в електронну систему закупівель. Скановані в PDF документи, які подаються у складі тендерної пропозиції, не повинні містити різні накладення, малюнки (наприклад, накладених підписів, печаток). Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник повинен накласти електронний підпис що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги" на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти електронний підпис на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без електронного підпису на документі) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документу (окрім документів, виданих іншими підприємствами/ установами/ організаціями тощо).
Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Учасник СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО "ПОДІЛЛЯ" виконав вимогу пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, щодо подання документів тендерної пропозиції з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладення електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису на тендерну пропозицію.
Зауважимо, що вимог щодо накладання лише кваліфікованого електронного підпису на захищеному носії тендерна документація НЕ містить.
Додатково повідомляємо, що Кабінет Міністрів України Постановою №928 від 19.08.2022 Про внесення змін до розпорядження Кабінету Міністрів України від 25 березня 2020 р. № 338 і постанови Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2020 р. № 1236 вніс зміни до розпорядження Кабінету Міністрів України від 25 березня 2020 р. № 338 “Про переведення єдиної державної системи цивільного захисту у режим надзвичайної ситуації” – із зміною, внесеною постановою Кабінету Міністрів України від 27 травня 2022 р. № 630 (Офіційний вісник України, 2022 р., № 45, ст. 2461), і постанови Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2020 р. № 1236 “Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2” (Офіційний вісник України, 2021 р., № 1, ст. 14, № 62, ст. 3926, № 84, ст. 5395; 2022 р., № 45, ст. 2461), зокрема:
У постанові Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2020 р. № 1236:
1) у пункті 1 слово “серпня” замінити словом “грудня”
Отже, пунктом 6 частини 24 постанови Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2020 р. № 1236: передбачено, шо на період дії карантину (який продовжено до 31.12.2022) тимчасово дозволяється: використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом, та випадках, пов’язаних з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-комунікаційних систем з урахуванням обмежень, установлених абзацом другим частини другої статті 17 Закону України “Про електронні довірчі послуги”.
Кабінет Міністрів України постановою №1423 від 23.12.2022 «Про внесення змін до розпорядження Кабінету Міністрів України від 25 березня 2020 р. № 338 і постанови Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2020 р. № 1236» продовжив карантин та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, до 30.04.2022. Так, постановою №1423 від 23.12.2022 були внесені зміни:
У пункті 1 розпорядження Кабінету Міністрів України від 25.03.2020 № 338 цифри і слова «31 грудня 2022 року» замінити цифрами і словами «30 квітня 2023 року».
У пункті 1 постанови Кабінету Міністрів України від 09.12.2020 № 1236 цифри і слова «31 грудня 2022 р.» замінити цифрами і словами «30 квітня 2023 р.».
При цьому пунктом 6 частини 24 постанови Кабінету Міністрів України від 09.12.2020 № 1236 передбачено, шо на період дії карантину (який постановою №1423 від 23.12.2022 продовжено до 30.04.2022) тимчасово дозволяється: використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та / або державній реєстрації у випадках, установлених законом, та випадках, пов’язаних з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-комунікаційних систем з урахуванням обмежень, установлених абзацом другим частини другої статті 17 Закону України «Про електронні довірчі послуги». Таким чином, до 30.04.2023 продовжено не лише карантин, а й використання удосконаленого електронного підпису (УЕП).
Хочемо зауважити, що вимоги пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в частині накладення електронного підпису на тендерну пропозицію, стосується подання тендерної пропозиції саме Учасників процедури закупівлі.
Щодо витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості».
Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
На виконання вимог, зазначених у пункті 2 Додатку 2 до тендерної документації «Документи на підтвердження відповідності Переможця процедури закупівлі вимогам, встановленим статтею 17 Закону з урахуванням пункту 44 Особливостей» Переможцем СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО "ПОДІЛЛЯ" оприлюднено в електронній системі закупівель документи, зокрема, витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості». Даний документ завантажено у паперовій формі у вигляді сканкопії. Переможцем ПП "ТД"СОЛОДКИЙ СВІТ" накладено електронний підпис на документи в цілому.
Оригінали довідок, що надають уповноважені на їх видавання органи, не потребують підпису уповноваженої особи та відбитка печатки учасника, оскільки там вже зазначені вищезгадані реквізити державного органу , що підтверджують оригінальність цього документа.
Стаття 7 ЗУ "Про електронні документи та електронний документообіг" - Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Отже, учасником СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО "ПОДІЛЛЯ", якого обрано переможцем, виконано вимоги пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в частині накладення електронного підпису на тендерну пропозицію, в тому числі на документи передбачені для подання переможцем закупівлі, зокрема витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості».