-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт частини покрівлі будинку с/ш Соколівського закладу загальної середньої освіти І ІІІ ступенів Ярмолинецької селищної ради по вул.Центральна, 17 в с. Соколівка Хмельницького району Хмельницької області, (відповідно до заходів по енергозбереженню обєктів комунальної власності Ярмолинецької територіальної громади на 2022-2023 роки)»
Завершена
3 284 420.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 422.10 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 422.10 UAH
Номер:
99ade2ccb8924cbf9edf94a6ab4dd3d4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-14-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.03.2023 00:00
Період моніторингу:
14.03.2023 13:38 - 05.04.2023 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.03.2023 № 12-з
Хмельницький
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 14.03.2023 № 12-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
7. UA-2022-12-21-023200-a 21.12.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Ковальчук Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення пункту 17 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, внесення змін до тендерної документації, своєчасності надання відповіді на звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації та звернення щодо усунення порушення, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує врахувати виявлені порушення та дотримуватися вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону під час складання тендерної документації та вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону під час оприлюднення договору про закупівлю.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції від 21.12.2022) (далі – Особливості), внесення змін до тендерної документації, своєчасності надання відповіді на звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації та звернення щодо усунення порушення, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Відділу освіти Ярмолинецької селищної ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 21.12.2022 № 120 (зі змінами), звернення щодо усунення порушення від 22.12.2022, відповідь замовника від 23.12.2022, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 27.12.2022, відповідь Замовника від 27.12.2022, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю Будівельна компанія ДАО, протокол уповноваженої особи про визнання переможця відкритих торгів б/д № 1/2, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 03.01.2023, договір про закупівлю послуг від 16.03.2023 № 8 (далі – Договір).
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками.
Моніторингом встановлено, що тендерна документація Замовника не містить електронної адреси однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками, чим не дотримано пункту 17 частини другої статті 22 Закону.
Відповідно до абзацу першого пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Окрім того, виходячи зі змісту абзацу другого пункту 43 Особливостей, договір про закупівлю оприлюднюється в електронній системі закупівель відповідно вимог до статті 10 Закону.
Згідно пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Однак, за результатами моніторингу встановлено, що в порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель Додаток 1 та Додаток 2, які згідно пункту 13.1. Договору є його невід’ємною частиною, 21.01.2023, тобто на 5-й день, з порушенням визначеного законодавством строку (протягом трьох робочих днів з дня укладення договору про закупівлю).
Період усунення порушень:
29.03.2023 13:14 - 13.04.2023 00:00
Дата публікації висновку:
29.03.2023 13:14