-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з харчування (кейтерингові послуги)
Завершена
90 675 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 453 375.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 453 375.00 UAH
Номер:
d6553cd7c41f43b0a35cb74611b50241
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-02-22-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.02.2023 00:00
Період моніторингу:
22.02.2023 11:27 - 16.03.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.02.2023 № 50
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
28 UA-2022-12-21-021981-a 21.12.2022 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ГАРНА СТРАВА ДНІПРО» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ «ДНІПРОВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ (НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ)» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену уповноваженою особою 21.12.2022, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ГАРНА СТРАВА ДНІПРО» (далі – ТОВ «ГАРНА СТРАВА ДНІПРО»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № ВТ/12-26 від 29.12.2022, повідомлення про намір укласти договір, договір від 12.01.2023 № 05, повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду від 12.01.2023 № 1, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 01.03.2023 року.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 5 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник зазначив, що: «Для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції наступні документи, зокрема: довідку в довільній формі, щодо наявності у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, достатнього для виконання умов договору про закупівлю із надання послуг щодо предмету закупівлі. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг з харчування, протягом встановленого цією документацією періоду, а саме: склад або складські приміщення для зберігання продуктів харчування, що знаходяться в межах Дніпропетровської області, придатних для експлуатації вантажних транспортних засобів (у кількості не менше 2-х одиниць) для доставки продуктів харчування. Учасник, шляхом подання у складі тендерної пропозиції всіх документів, що передбачені згідно цієї документації, повинен підтвердити: або наявність власного обладнання та матеріально-технічної бази, вказаного вище, або право користування вказаним вище обладнанням та матеріально-технічною базою на договірних засадах, або отримання відповідних послуг на договірних засадах від інших осіб/суб’єктів господарювання, а саме, послуг щодо зберігання продуктів харчування, доставки продуктів харчування, вантажними транспортними засобами разом із свідоцтвами про реєстрацію транспортних засобів».
Відповідно до підпункту 4.4 розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації строк надання послуг до 31.12.2023.
Учасник процедури закупівлі ТОВ «ГАРНА СТРАВА ДНІПРО» у своїй тендерній пропозиції надав довідку щодо наявності у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, достатнього для виконання умов договору про закупівлю із надання послуг щодо предмету закупівлі від 22.12.2022 № 9 (надалі – Довідка), в якій зазначена інформація про оренду автотранспорту, зокрема:
- автотранспорт для доставки продуктів харчування СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ ВАНТАЖНИЙ RENAULT KANGOO Реєстраційний № АЕ 5027 KP (п. 16 Довідки);
- Автотранспорт для доставки продуктів харчування СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ ВАНТАЖНИЙ RENAULT KANGOO Реєстраційний № АЕ 5028 КР (п. 17 Довідки).
Для документального підтвердження права користування цим автотранспортом учасник ТОВ «ГАРНА СТРАВА ДНІПРО» надав:
- договір оренди транспортного засобу від 08.11.2019 № 1539, укладеного між Шаркун Тетяною Анатоліївною та товариством з обмеженою відповідальністю «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5», і договір про внесення змін до Договору від 24.09.2021 № 1090, відповідно до яких, строк оренди до 31.12.2025;
- договір суборенди транспортного засобу від 01.12.2022 № 01/12-22 (далі – Договір суборенди), укладеного між учасником цих торгів ТОВ «ГАРНА СТРАВА ДНІПРО» та товариством з обмеженою відповідальністю «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5», відповідно до якого строк суборенди до 01.12.2023 (включно). При цьому, Договір суборенди не містить умов його пролонгації.
Отже, термін оренди за Договором суборенди встановлено до 01.12.2023 (включно), що є меншим строку надання послуг, передбаченого в підпункті 4.4 розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації (31.12.2023), чим не дотримано вимоги пункту 5 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника.
Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей.
Таким чином, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника закупівлі ТОВ «ГАРНА СТРАВА ДНІПРО», як такої, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критерію, установленим статтею 16 Закону, визначив його переможцем та уклав з ним договір.
Період усунення порушень:
17.03.2023 17:04 - 01.04.2023 01:00
Дата публікації висновку:
17.03.2023 17:04
Оскарження висновку в суді
Опис:
Комунальна установа «Дніпровський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» Дніпровської міської ради, 30 березня 2023 року подала позовну заяву про визнання притиправним та сказування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-12-21-021981-a (вих. 01/388 від 30.03.2023) до Дніпропетровського окружного адміністративного суду
Дата публікації:
31.03.2023 13:40
Дата відкриття провадження:
30.03.2023 10:00
Номер відкриття провадження:
№ 160/6310/23
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ
Керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляю:
Законом України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) передбачено: протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 5 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник зазначив, що: «Для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції наступні документи, зокрема: довідку в довільній формі, щодо наявності у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, достатнього для виконання умов договору про закупівлю із надання послуг щодо предмету закупівлі. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг з харчування, протягом встановленого цією документацією періоду, а саме: склад або складські приміщення для зберігання продуктів харчування, що знаходяться в межах Дніпропетровської області, придатних для експлуатації вантажних транспортних засобів (у кількості не менше 2-х одиниць) для доставки продуктів харчування. Учасник, шляхом подання у складі тендерної пропозиції всіх документів, що передбачені згідно цієї документації, повинен підтвердити: або наявність власного обладнання та матеріально-технічної бази, вказаного вище, або право користування вказаним вище обладнанням та матеріально-технічною базою на договірних засадах, або отримання відповідних послуг на договірних засадах від інших осіб/суб’єктів господарювання, а саме, послуг щодо зберігання продуктів харчування, доставки продуктів харчування, вантажними транспортними засобами разом із свідоцтвами про реєстрацію транспортних засобів».
Відповідно до підпункту 4.4 розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації строк надання послуг до 31.12.2023.
Учасник процедури закупівлі ТОВ «ГАРНА СТРАВА ДНІПРО» у своїй тендерній пропозиції надав довідку щодо наявності у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, достатнього для виконання умов договору про закупівлю із надання послуг щодо предмету закупівлі від 22.12.2022 № 9 (надалі – Довідка), в якій зазначена інформація про оренду автотранспорту, зокрема:
- автотранспорт для доставки продуктів харчування СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ ВАНТАЖНИЙ RENAULT KANGOO Реєстраційний № АЕ 5027 KP (п. 16 Довідки);
- Автотранспорт для доставки продуктів харчування СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ ВАНТАЖНИЙ RENAULT KANGOO Реєстраційний № АЕ 5028 КР (п. 17 Довідки).
Для документального підтвердження права користування цим автотранспортом учасник ТОВ «ГАРНА СТРАВА ДНІПРО» надав:
- договір оренди транспортного засобу від 08.11.2019 № 1539, укладеного між Шаркун Тетяною Анатоліївною та товариством з обмеженою відповідальністю «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5», і договір про внесення змін до Договору від 24.09.2021 № 1090, відповідно до яких, строк оренди до 31.12.2025;
- договір суборенди транспортного засобу від 01.12.2022 № 01/12-22 (далі – Договір суборенди), укладеного між учасником цих торгів ТОВ «ГАРНА СТРАВА ДНІПРО» та товариством з обмеженою відповідальністю «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5», відповідно до якого строк суборенди до 01.12.2023 (включно). При цьому, Договір суборенди не містить умов його пролонгації.
Отже, термін оренди за Договором суборенди встановлено до 01.12.2023 (включно), що є меншим строку надання послуг, передбаченого в підпункті 4.4 розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації (31.12.2023), чим не дотримано вимоги пункту 5 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника.
Наголошуємо, що відповідно до тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи від 21 грудня 2022 року, згідно з предметом закупівлі: Послуги з харчування (Кейтерингові послуги), ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля) (далі — тендерна документація) встановлено такі вимоги: “Для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції наступні документи, зокрема: - довідку в довільній формі, щодо наявності у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, достатнього для виконання умов договору про закупівлю із надання послуг щодо предмету закупівлі. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг з харчування, протягом встановленого цією документацією періоду, а саме: склад або складські приміщення для зберігання продуктів харчування, що знаходяться в межах Дніпропетровської області, придатних для експлуатації вантажних транспортних засобів (у кількості не менше 2-х одиниць) для доставки продуктів харчування. Учасник, шляхом подання у складі тендерної пропозиції всіх документів, що передбачені згідно цієї документації, повинен підтвердити: або наявність власного обладнання та матеріально-технічної бази, вказаного вище, або право користування вказаним вище обладнанням та матеріально-технічною базою на договірних засадах, або отримання відповідних послуг на договірних засадах від інших осіб/суб’єктів господарювання, а саме, послуг щодо зберігання продуктів харчування, доставки продуктів харчування, вантажними транспортними засобами разом із свідоцтвами про реєстрацію транспортних засобів”.
На виконання вищезазначених вимог тендерної документації Учасником товариство з обмеженою відповідальністю «ГАРНА СТРАВА ДНІПРО» (далі – ТОВ «ГАРНА СТРАВА ДНІПРО»), у складі тендерної пропозиції було надано довідку в довільній формі №9 від 22.12.2022р., в якій повістю зазначено інформацію, яка вимагалась пунктом 5 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Звертаємо увагу, що в тендерній документації не встановлювались вимоги щодо надання договору про оренду транспортних засобів. Інформацію щодо надання учасником додаткових документів, які не вимагались тендерною документацією, зазначено в пункті 1 Розділу 3 тендерної документації: «Замовник не заперечує щодо надання учасником за його бажанням будь-яких додаткових документів про досвід учасника та його технічні можливості щодо постачання предмета закупівлі». Отже у Замовника були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГАРНА СТРАВА ДНІПРО».
Також, враховуючи інформацію про результати моніторингу закупівлі та висновок щодо наявності порушень, а саме: - «договір суборенди транспортного засобу від 01.12.2022 № 01/12-22 (далі – Договір суборенди) укладеного між ТОВ «ГАРНА СТРАВА ДНІПРО» та товариством з обмеженою відповідальністю «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5», відповідно до якого строк суборенди до 01.12.2023 (включно). При цьому, Договір суборенди не містить умов його пролонгації», звертаю увагу, що Договір суборенди містить умови пролонгації, які зазначено в п. 6.2. вищезазначеного договору відповідно до частини першої статті 764 ЦК України «Якщо наймач продовжує володіти та/або користуватися майном після закінчення строку договору найму, то, за відсутності заперечень наймодавця протягом одного місяця, договір вважається поновленим на строк, який був раніше встановлений договором.».
Таким чином, Замовником не було порушено вимог чинного законодавства про публічні закупівлі, зокрема в частині невідхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГАРНА СТРАВА ДНІПРО», відтак відсутні підстави для розірвання Договору № 2 від 06 січня 2023 року.
Щодо зобов’язання здійснити заходи з усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору. Відповідно до ч.8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» прошу врахувати наступне. Згідно з частиною 1 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом. Статтею 651 ЦК України визначено підстави для зміни або розірвання договору. Зокрема, зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Статтею 526 ЦК України встановлено, що зобов`язання має виконуватися належним чином, зокрема відповідно до умов договору. Поряд з цим, частиною першою статті 525 ЦК України встановлено, що одностороння відмова від зобов`язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом. Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі», останній визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об`єднаних територіальних громад та є спеціальним законом, що регулює порядок укладення договорів про закупівлю для забезпечення потреб держави та територіальних громад. Зважаючи на те, що ініціювання припинення договірних відносин відбувається виключно за волею сторін або за рішенням суду та, беручи до уваги, що послуги за договором виконуються й у Замовника відсутні претензії щодо їх неналежного виконання, немає підстав для розірвання договору. Держаудитслужбою у висновку також не вказано чітку норму Закону, яка регулює та передбачає припинення діючих договірних господарських відносин у разі виявлення порушень проведення процедури закупівлі та шляхи виконання вказаного зобов’язання.
Повідомляю, що висновок буде оскаржено у судовому порядку протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що буде зазначено в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду.
Дата публікації звіту:
24.03.2023 10:47
Запити/Пояснення
Номер:
74253f0d623242d8822f898655b7d279
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
27.02.2023 10:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуг з харчування (кейтерингові послуги) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-21-021981-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «ГАРНА СТРАВА ДНІПРО» вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
5f5e6ebd62574cd1aabf8c87316997be
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
01.03.2023 10:37
Опис:
Комунальною установою «Дніпровський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» Дніпровської міської ради (далі – Територіальний центр) розглянуто запит про надання пояснень Державній аудиторській службі України, розміщений 27.02.2023 у системі електронних закупівель Prozorro, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2022-12-21-021981-a, предмет закупівлі – Послуги з харчування (кейтерингові послуги) (55520000-1 Кейтерингові послуги).
За результатами розгляду інформуємо:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі Наказу № 275 від 18.02.2020 Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, а саме метод порівняння ринкових цін шляхом запиту комерційних пропозицій у постачальників відповідних послуг (Додаток 1).
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі розраховано за формулою : «(Ц1+Ц2+Ц3)/К = ЦОД», де Ц1, Ц2, Ц3 – ціни, отримані у постачальників відповідних послуг, К – кількість цін, ЦОД – ціна за одиницю товару.
Загальний обсяг закупівлі протягом січня-грудня 2023 року становить 1 395 000 послуг, отже очікувана вартість становить 1 395 000 послуг * 65,00 грн = 90 675 000,00 грн.
Якісні та технічні характеристики закупівлі розроблені відповідно до наявної потреби замовника у забезпеченні харчуванням отримувачів соціальної послуги відповідно до порядку забезпечення послугами з харчування (кейтеринговими послугами) отримувачів соціальних послуг у Комунальній установі «Дніпровський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» Дніпровської міської ради затвердженого рішенням виконкому міської ради 13.12.2022 № 1067 (зі змінами) (Додаток 2), який розроблено з метою реалізації Комунальною установою «Дніпровський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» Дніпровської міської ради заходів Комплексної програми соціального захисту мешканців міста Дніпра на 2022-2026 рр., затвердженої рішенням Дніпровської міської ради від 23.06.2021 № 19/8 (зі змінами) (Додаток 3), а саме: послугами з харчування (кейтеринговими послугами) отримувачів соціальних послуг Територіального центру, які перебувають у складних життєвих обставинах.
Загальний обсяг закупівлі протягом січня-грудня 2023 року становить 1 395 000 послуг (Орієнтовна кількість днів харчування на рік: січень: 22 дня харчування лютий: 20 днів харчування; березень: 22 дня харчування; квітень: 19 днів харчування; травень: 21 день харчування; червень: 20 днів харчування; липень: 20 днів харчування; серпень: 22 дня харчування; вересень: 21 день харчування; жовтень: 21 день харчування; листопад: 22 дня харчування; грудень: 20 днів харчування).
Орієнтовна кількість порцій на день:
1. Відділ КУ «ДМТЦСО (НСП)» ДМР у Центральному районі міста, вул. В. Чапленка, 2 – 450;
2. Відділ КУ «ДМТЦСО (НСП)» ДМР у Новокодацькому районі міста, вул. Новоорловська, 25 – 660, вул. Юрія Кондратюка, 16 – 330, вул. Привокзальна, 14 – 80;
3. Відділ КУ «ДМТЦСО (НСП)» ДМР у Самарському районі міста, вул. Гвая, 78 – 242, Іларіонівська, 2 – 211, вул. Станіславського, 11 – 297;
4. Відділ КУ «ДМТЦСО (НСП)» ДМР в Амур-Нижньодніпровському районі міста, вул. Юлії Залюбовської, 3 – 600;
5. Відділ КУ «ДМТЦСО (НСП)» ДМР у Соборному районі міста, вул. Космічна, 9 – 825;
6. Відділ КУ «ДМТЦСО (НСП)» ДМР у Шевченківському районі міста, вул. Панікахи, 95 – 550;
7. Відділ КУ «ДМТЦСО (НСП)» ДМР в Індустріальному районі міста, вул. Осіння, 11-Б – 630;
8. Відділ КУ «ДМТЦСО (НСП)» ДМР у Чечелівському районі міста, вул. Р.Шухевича, 28/32 – 655, вул. Зональна, 4 - 50
Всього : 5580
Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
https://dniprorada.gov.ua/upload/editor/ua-2022-12-21-021981-a.pdf
2. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «ГАРНА СТРАВА ДНІПРО» вимог частини другої статті 41 Закону.
При укладанні договору переможцем були надані лист-роз’яснення, щодо не ліцензування предмета закупівлі (Додаток 4), довідка, щодо права підпису договору (Додаток 5), копія статуту (Додаток 6).