• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 – 09130000-9 – Нафта і дистиляти (Бензин А-92 відповідний код 09132000-3 Бензин, Дизельне паливо відповідний код 09134200-9 Дизельне паливо по паливним карткам)

Завершена

636 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 180.00 UAH
Номер: 221d308aa80441dc86f99bc06a80461a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-03-28-000108
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.03.2023 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 28.03.2023 16:47 - 19.04.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 28.03.2023 № 20 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 28.03.2023 №20 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2022-12-21-018095-a 21.12.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор Григорук
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Дата закінчення моніторингу: 14 квітня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Рокитнівська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» Рокитнівської селищної ради (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 27.12.2022 № 117), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників: ТОВ «ІНТЕКС ІНВЕСТ» (в частині правомірності відхилення), ТОВ «ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ», протокол від 04.01.2023 № 04/01/01, протокол від 04.01.2023 № 04/01/02, протокол від 04.01.2023 № 04/01/03, договір від 10.01.2023 № 03, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 31.03.2023. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІНТЕКС ІНВЕСТ» (в частині правомірності відхилення) встановлено наступне. Відповідно до протоколу від 04.01.2023 № 04/01/02, завантаженого в електронну систему закупівель, Замовником прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІНТЕКС ІНВЕСТ», у зв’язку з ненаданням ним ліцензії на право зберігання пального, чим не виконано технічні вимоги тендерної документації, зазначені у Додатку № 2 до тендерної документації. Відповідно до абзаців 1 та 2 пункту 40 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно пояснень наданих Замовником: «…невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Тобто вказано на виправлення помилок, а не довантаження документів, які відносяться до технічних вимог тендерної документації». Проте, вимогами пункту 40 Особливостей передбачено, у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). При цьому, Замовником в порушення абзацу 1 пункту 40 Особливостей не розміщено у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в електронній системі закупівель щодо надання учасником ТОВ «ІНТЕКС ІНВЕСТ» ліцензії на право зберігання пального. Ліцензії не відносяться до технічних вимог предмета закупівлі, оскільки технічні вимоги передбачені відповідними національними стандартами, тобто надання ліцензій це інша інформація, яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації відповідно до частини третьої статті 22 Закону. Крім того, згідно абзацу другого пункту 29 Особливостей, у разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, який оприлюднено через електронну систему закупівель, 31.03.2023 Замовником надано пояснення, які не обґрунтовують прийняте рішення про відхилення найбільш економічно вигідного учасника торгів ТОВ «ІНТЕКС ІНВЕСТ». Протоколом від 04.01.2023 № 04/01/03 уповноваженою особою ухвалено рішення згідно якого учасника ТОВ «ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ» визначити переможцем відкритих торгів. 10.01.2023 з переможцем торгів ТОВ «ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ» укладено договір про закупівлю.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІНТЕКС ІНВЕСТ» (в частині правомірності відхилення) встановлено порушення пункту 40 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця– порушень не встановлено.
Період усунення порушень: 14.04.2023 14:31 - 29.04.2023 00:00
Дата публікації висновку: 14.04.2023 14:31

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З огляду на встановлені порушення законодавства в сфері закупівель, з метою виконання зобов'язання Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області про здійсненНя заходів направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому прийнято рішення оголосити догану Аксьоновій Вікторії Андріївні, фахівцю з публічних закупівель КНП "Рокитнівська БЛІЛ".
Дата публікації звіту: 18.04.2023 16:08

Запити/Пояснення