-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Аудиторські послуги
Аудит фінансової звітності станом на 31.12.2022, 31.12.2023 та за роки, які закінчуються зазначеними датами, на відповідність до Міжнародних стандартів фінансової звітності. Послуга надається поетапно.
Завершена
13 000 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 65 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 65 000.00 UAH
Номер:
52cd03832698461da27185a091974267
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-10-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.03.2023 00:00
Період моніторингу:
10.03.2023 12:07 - 01.04.2023 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.03.2023 № 69
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9 UA-2022-12-21-014182-a 21.12.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання вимог Постанови № 710 установлено порушення пункту 4-1 цієї Постанови.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності надання роз’яснень до тендерної документації, відповідності повідомлень з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостей, своєчасності його розміщення та виконання учасником, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ГРАНТ ТОРНТОН ЛЕГІС» та ТОВ «МІЖНАРОДНА АУДИТОРСЬКА КОМПАНІЯ «ДЕ ВІЗУ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує оприлюднити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі та здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостей, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 20.12.2022 б/н зі змінами, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 31.12.2022 б/н, протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 17.02.2023 б/н, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ГРАНТ ТОРНТОН ЛЕГІС» (далі – ТОВ «ГРАНТ ТОРНТОН ЛЕГІС») та товариства з обмеженою відповідальністю «МІЖНАРОДНА АУДИТОРСЬКА КОМПАНІЯ «ДЕ ВІЗУ» (далі – ТОВ «МІЖНАРОДНА АУДИТОРСЬКА КОМПАНІЯ «ДЕ ВІЗУ»), повідомлення про намір укласти договір від 17.02.2023, договір про надання аудиторських послуг від 01.03.2023 № 12-В-АМПУ-23, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель від 16.03.2023.
Відповідно до вимог частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 15.03.2023 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації про посилання на доступну для перегляду сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 Постанови № 710.
На зазначений запит Держаудитслужби Замовник 16.03.2023 надав пояснення, зокрема про те, що «За результатами системного аналізу законодавства про закупівлі вбачається відсутність імперативної норми щодо встановлення додаткових вимог щодо обґрунтування рішень замовника чи додаткової публікації інформації у сфері публічних закупівель поза межами електронної системи закупівель у обсязі, що не відповідає за змістом статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» та ч. 6 ст. 40 Закону.
Необхідно звернути увагу, що ДП «АМПУ» відноситься до замовників у розумінні Закону відповідно до п.4 частини 1 статті 2 Закону, оскільки здійснює свою діяльність в окремих сферах господарювання, а саме: надання послуг портів.
Зважаючи на те, що ДП «АМПУ» не використовує кошти державного бюджету, норми постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 щодо публікації інформації по даній закупівлі на Замовника не поширюються».
Згідно з вимогами пункту 4-1 Постанови № 710 оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Однак, Замовник на порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710 не оприлюднив обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки.
Період усунення порушень:
04.04.2023 21:24 - 19.04.2023 00:00
Дата публікації висновку:
04.04.2023 21:24
Оскарження висновку в суді
Опис:
Інформація щодо поданої позовної заяви.
З метою належного виконання вимог ч. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) ДП «АМПУ» повідомляє, що 14 квітня 2023 року ДП «АМПУ» було подано позовну заяву до Київського окружного адміністративного суду про визнання протиправним та скасування висновку Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015 (79210000-9: Бухгалтерські та аудиторські послуги) (Аудиторські послуги) (ідентифікатор висновку UA-M-2023-03-10-000039), номер закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2022-12-21-014182-a, який оприлюднено 04.04.2023. Відповідно до ч. 10 ст. 8 Закону у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження. Про відкриття Київським окружним адміністративним судом провадження у справі буде зазначено в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження.
Дата публікації:
14.04.2023 12:40
Дата відкриття провадження:
04.12.2023 00:00
Номер відкриття провадження:
Ухвала від 04.12.23 по справі № 320/17030/23
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Аргументовані заперечення до висновку.
Відповідно до ч. 8 ст. 8 Закону замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Керуючись абз. 2 ч. 8 ст. 8 Закону надаємо аргументовані заперечення до висновку в прикріпленому файлі.
Дата публікації звіту:
10.04.2023 11:20
Запити/Пояснення
Номер:
8bc90e13074b41df91d79c93a6f26a44
Назва:
запит про надання пояснення
Дата опублікування:
15.03.2023 09:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі аудиторські послуги (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-12-21-014182-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами забезпечено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Надати інформацію чи оприлюднювались вами на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі?
У разі оприлюднення вищевказаної інформації надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду та зміст якої дасть можливість ідентифікувати її приналежність до процедури закупівлі за номером UA-2022-12-21-014182-a.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі товариством з обмеженою відповідальністю «МІЖНАРОДНА АУДИТОРСЬКА КОМПАНІЯ «ДЕ ВІЗУ» (далі – ТОВ «МІЖНАРОДНА АУДИТОРСЬКА КОМПАНІЯ «ДЕ ВІЗУ») умов пункту 6 розділу VI тендерної документації в частині забезпечення виконання договору про закупівлю.
4. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «МІЖНАРОДНА АУДИТОРСЬКА КОМПАНІЯ «ДЕ ВІЗУ» вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
ce544cb6e4444434a9d82535f0176c3e
Назва:
Щодо надання інформації на запит ДАСУ
Дата опублікування:
16.03.2023 14:56
Опис:
21.12.2022 ДП «АМПУ» в електронній системі закупівель Прозорро було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями за закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015: 79212000-3 Аудиторські послуги (Аудиторські послуги), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2022-12-21-014182-a.
Наказом Державної аудиторської служби від 10.03.2023 №69 «Про початок моніторингу процедур закупівель» було розпочато моніторинг вищезазначеної закупівлі.
15.03.2023 о 09:36:55 год. в межах проведення моніторингу в електронній системі закупівель було оприлюднено «Запит замовнику на пояснення», по суті якого, керуючись положеннями ч.5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник надає наступні пояснення разом з додатками, прикліпленими окремими файлами.