• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з благоустрою населених пунктів: утримання внутрішньоквартальних територій – навантаження та вивезення опалого листя

Завершена

4 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 000.00 UAH
Номер: ff378e2fea334f1c987952da71a23d95
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-01-04-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.01.2023 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 04.01.2023 16:29 - 26.01.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: Н А К А З 04.01.2023 № 1-З Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 04.01.2023 № 1-З Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг 1. UA-2022-12-21-012771-a, Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям, яка проведена районною адміністрацією Запорізької міської ради по Вознесенівському району;
Адреса: Ukraine, Запорізька, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.), +38 (0 50) 881-80-44, garikkiselev@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу правильності розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення вимог п.41 Особливостей, в частині безпідставного відхилення тендерної пропозиції учасника з найменшою ціновою пропозицією. В ході моніторингу встановлено порушення Замовником п.40 Особливостей, в частині не оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. В ході моніторингу встановлено порушення Замовником статті 5 Закону, зокрема, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, максимальна економія, ефективність та пропорційність, що призведе до зайвого витрачання бюджетних коштів на суму 437 853,55 гривень.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, а саме: скасувати рішення уповноваженої особи від 04.01.2023 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "СПЕЦ ПРОМ ДЕТАЛЬ", оприлюднити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, в частині надання учасником ТОВ "СПЕЦ ПРОМ ДЕТАЛЬ" витягу Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (внаслідок відсутності технічної можливості щодо оприлюднення повідомлення застосувати п.47 Особливостей, в частині відміни торгів) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: «05» січня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (надалі - Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Районної адміністрації Запорізької міської ради по Вознесенівському району (далі - Замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 21.12.2022 №21-12/2, тендерну пропозицію ТОВ "СПЕЦ ПРОМ ДЕТАЛЬ", протокол відхилення тендерної пропозиції від 04.01.2023. Дослідженням протоколу відхилення тендерної пропозиції від 04.01.2023 встановлено, що пропозицію ТОВ "СПЕЦ ПРОМ ДЕТАЛЬ" відхилено на підставі не надання останнім витягу Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Уповноваженою особою зазначено про відхилення пропозиції ТОВ "СПЕЦ ПРОМ ДЕТАЛЬ" на підставі абзацу 6 підпункту 2 п.41 Особливостей, в якому зазначено про невідповідність тендерної документації учасника вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Замовником в порушення п.40 Особливостей не розміщено у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, в частині надання учасником ТОВ "СПЕЦ ПРОМ ДЕТАЛЬ" витягу Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Вищезазначена норма застосовується у випадку, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Не надання витягу Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань не відноситься до вищезазначених випадків. Таким чином, Замовником безпідставно відхилено тендерну пропозицію ТОВ "СПЕЦ ПРОМ ДЕТАЛЬ", чим порушено п.41 Особливостей, в частині відхилення тендерної пропозиції із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель. Замовником відхилено найнижчу цінову пропозицію на суму 3 560 659,84 грн, прийнято рішення про визначення переможця з тендерною пропозицією на суму 3 998 513,39 грн, різниця складає 437 853,55 гривень, чим зайво буде витрачено коштів міського бюджету на тотожну суму. Таким чином, ненадання Замовником можливості учаснику з найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією усунути невідповідності в документах відповідно до п.40 Особливостей, порушує також принципи здійснення публічних закупівель визначених статтею 5 Закону, зокрема, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, максимальна економія, ефективність та пропорційність, що призвело до відхилення тендерної пропозиції, яка на 437 853,55 гривень є меншою за суму тендерної пропозиції наступного учасника.
Період усунення порушень: 05.01.2023 16:34 - 20.01.2023 00:00
Дата публікації висновку: 05.01.2023 16:34

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Повідомляємо, що зобов’язання щодо усунення порушень, які викладені у висновку про результати моніторингу від 05.01.2023 районною адміністрацією Запорізької міської ради по Вознесенівському району виконані з урахуванням рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 16.01.2023 № 496-р/пк-пз.
Дата публікації звіту: 23.01.2023 09:25

Запити/Пояснення