• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Фармацевтична продукція ДК 021:2015– 33600000-6 Лот 1 – Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату код ДК 021:2015 33630000-5 Маніт (МНН Mannitol); код ДК 021:2015 33630000-5 Калію хлорид (МНН Potassium chloride); код ДК 021:2015 33630000-5 Калію хлорид (МНН Potassium chloride); код ДК 021:2015 33630000-5 Декаметоксин (МНН Decamethoxine); код ДК 021:2015 33630000-5 Декаметоксин (МНН Decamethoxine); код ДК 021:2015 33630000-5 Заліза (ІІІ) гідроксид сахарозний комплекс (МНН Ferric oxide dextran complex); код ДК 021:2015 33630000-5 Метронідазол (МНН Metronidazole); код ДК 021:2015 33630000-5 Глюкоза (МНН Glocose); код ДК 021:2015 33630000-5 Глюкоза (МНН Glocose) Лот 2 - Лікарські засоби для лікування захворювань крові, органів кровотворення та захворювань серцево-судинної системи код ДК 021:2015 33620000-2 Метокси поліетилен гліколь-епоетину бета (МНН Methoxy polyethylene glycol-epoetin) Лот 3 - Лікарські засоби для лікування захворювань крові, органів кровотворення та захворювань серцево-судинної системи код ДК 021:2015 33620000-2 Аміноксилоти та їх комбінації (МНН Amino acids); код ДК 021:2015 33620000-2 Аміноксилоти та їх комбінації (МНН Amino acids) Лот 4 – Лікарські засоби для лікування захворювань крові, органів кровотворення та захворювань серцево-судинної системи код ДК 021:2015 33620000-2 Желатину полісукцинат, натрію ацетату тригідрат, натрію хлорид, калію хлорид, кальцію хлориду дигідрат, магнію хлориду гексагідрат, натрію гідроксид (МНН Electrolytes in combination with other drugs); код ДК 021:2015 33620000-2 Есмололу гідрохлорид; код ДК 021:2015 33620000-2 Гідроксиетилкрохмаль; код ДК 021:2015 33620000-2 Транексамова кислота (МНН Tranexamic acid); код ДК 021:2015 33620000-2 Транексамова кислота (МНН Tranexamic acid); код ДК 021:2015 33620000-2 Флуконазол; код ДК 021:2015 33620000-2 Ропівакаїн (Ropivacaine) Лот 5 – Загальні протиінфекційні засоби для системного застосування, вакцини, антинеопластичні засоби та імуномодулятори код ДК 021:2015 33650000-1 Альбумін (МНН Albumin); код ДК 021:2015 33650000-1 Імуноглобулін людини нормальний (МНН Normal immunoglobulin); код ДК 021:2015 33650000-1 Імуноглобулін людини нормальний (МНН Normal immunoglobulin); Лот 6 – Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату код ДК 021:2015 33630000-5 Амікацин (МНН Amikacin); код ДК 021:2015 33630000-5 Бензилпеніцилін (МНН Benzylpenicillin); код ДК 021:2015 33630000-5 Меропенем (Meropenem); код ДК 021:2015 33630000-5 Амоксицилін + Клавуланова кислота (МНН Amoxicillin + Clavulanic acid) Лот 7 - Лікарські засоби для лікування захворювань крові, органів кровотворення та захворювань серцево-судинної системи код ДК 021:2015 33620000-2 Протаміну сульфат (МНН Protamine sulfate);код ДК 021:2015 33620000-2 Гепарин натрій (МНН Heparin sodium)Лот 8 – Загальні протиінфекційні засоби для системного застосування, вакцини, антинеопластичні засоби та імуномодулятори код ДК 021:2015 33650000-1 Анти-D імуноглобулін людини (МНН Anti-D immunoglobulin)

Завершена

12 067 436.91 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 392.21 UAH
Номер: 749c49e3edff44fc93bccb961300ed2f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-01-25-000061
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.01.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40922492
Період моніторингу: 25.01.2023 11:25 - 16.02.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 25.01.2023 № 2- з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Іван МАРУЩИНЕЦЬ Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 25.01.2023 № 2-з Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2022-12-21-009291-a 21.12.2022 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: Ukraine, Ужгород
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 99) 555-05-13, kolodiynataliya86@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розміщення інформації про публічні закупівлі установлено порушення вимог пункту 15 Порядку №1082 (лот 5). За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері закупівель під час розгляду тендерих пропозицій ТОВ «ДОЙЧ-ФАРМ» (лоти: 6 та 3), ТОВ «СТМ-Фарм» » (лот 2) встановлено порушення підпункту 2 пункту 41 Постанови № 1178 та ТОВ «Медичний центр "М.Т.К.» (лоти 1 та 4) встановлено порушення підпунктів 2 та 3 пункту 41 Постанови № 1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2023 рік, повноти відображення інформації в оголошенні про проведенні відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації Закону № 922-VIII та Постанови №1178, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства по лотах 5 та 7, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених Законом № 922-VIII, виконання рішення АМКУ (лот -5) – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому та з дотриманням вимог пункту 15 Порядку №1082 та підпунктів 2 та 3 пункту 41 Постанови № 1178 (шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів або аргументовані заперечення до висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 лютого 2023 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2023 рік, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Постанова -№1178), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КНП «Лікарня Святого Мартина» (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію зі змінами, затверджену протоколом уповноваженої особи від 21.12.2022 №37/2022 та від 26.12.2022 №40; вимоги про усунення порушення; рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ, орган оскарження) від 19.01.2023 № 691-р/пк-пз (лот 5); тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «Медичний центр "М.Т.К.» (далі – ТОВ «Медичний центр "М.Т.К.»), «СТМ-Фарм» (далі – ТОВ «СТМ-Фарм»), «ДОЙЧ-ФАРМ» (далі – ТОВ «ДОЙЧ-ФАРМ»), «ДІАЛІЗ МЕДИК» (далі – ТОВ «ДІАЛІЗ МЕДИК») та ПрАТ "ПО ВИРОБНИЦТВУ ІНСУЛІНІВ "ІНДАР"; вимогу про усунення невідповідностей до 26.01.2023; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір ( лоти 1-7); протокол рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДОЙЧ-ФАРМ» від 30.01.2023 № 60, протокол рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ ТОВ «СТМ-Фарм» від 01.02.2023 №62 (лот 5); повідомлення про намір укласти договори від 06.01.2023 та 01.02.2023; договори поставки з ТОВ «Медичний центр "М.Т.К.» від 18.01.2023 №107/23-ЗК, №108/23-ЗК; з ТОВ «СТМ-Фарм» від 18.01.2023 №08-23-20; з ТОВ «ДОЙЧ-ФАРМ» від 18.01.2023 №08-23-22, №08-23-21; з ПрАТ "ПО ВИРОБНИЦТВУ ІНСУЛІНІВ "ІНДАР" від 20.01.2023 №08-23-26; з ТОВ «ДІАЛІЗ МЕДИК» від 08.02.2023 №08-23-44; пояснення та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 01.02.2023. Моніторинг закупівлі по лоту 5 щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. Відповідно до пункту 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року №1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року №610/34893 (далі – Порядок №1082), договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються Замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. Проте Замовником на порушення пункту 15 Порядку №1082 оприлюднено договір з ТОВ «ДІАЛІЗ МЕДИК» від 08.02.2023 №08-23-44 в форматі jpg (лот 5). В ході аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Медичний центр "М.Т.К.» по лотах 1,4 встановлено наступне. Відповідно до пункту 1 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації Замовника встановлена умова, що тендерна пропозиція учасника подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність / відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження, зокрема: - інформації та документи, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним вимогам встановленим у Додатку № 1 до тендерної документації; - інших документів та/або інформації визначені тендерною документацією та додатками. Відповідно до пункту 5 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Документації кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження викладені у Додатку № 1 до тендерної документації. Додаток 1 тендерної документації містить кваліфікаційні критерії: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 1.1. Довідка, що містить інформацію про досвід виконання аналогічних договорів (зразок довідки додається). Довідка повинна бути оформлена (подана) згідно з нижченаведеною формою (№ та дата укладання договору, предмет договору , найменування замовника, якому поставлявся аналогічний товар (із зазначенням адреси та контактного телефону). У складі тендерної пропозиції ТОВ «Медичний центр "М.Т.К.» міститься: «Інформаційна довідка про досвід виконання аналогічних договорів» від 29 грудня 2022 № 3698/ЛВ (файл 4 Відпов-ть кваліфік. кр-ям.PDF), у якій ТОВ «Медичний центр "М.Т.К.» зазначає інформацію про договір від 08.12.2020 № 839, предмет договору – 33600000-6 - фармацевтична продукція , а також у якій зазначено, зокрема: "Найменування замовника, якому поставлявся аналогічний товар (із зазначенням Замовника): Комунальне підприємство «Волинський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Волинської обласної ради та договір про закупівлі від 08.12.2020 № 839, зазначений у наведеній вище довідці (файл 4 Відпов-ть кваліфік. кр-ям.PDF), укладений з Комунальним підприємством «Волинський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Волинської обласної ради. Разом з тим, у наведеній вище довідці відсутня інформація, а саме адреса та контактний телефон Комунального підприємства «Волинський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Волинської обласної ради . Також у довідці від 29 грудня 2022 № 3698/ЛВ відсутня інформація щодо адреси та контактного телефону по договору від 21.04.2020 №163 з Комунальним некомерційним підприємством «Прилуцька центральна міська лікарня». Таким чином за результатами моніторингу установлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «Медичний центр "М.Т.К.» (лоти: 1 та 4) не відповідає вимогам пункту 5 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації та додатку 1. Проте, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 40 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону № 922-VIII, що призвело до укладання договору з учасником ТОВ «Медичний центр "М.Т.К.», тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII (абзац шостий підпункт 2 пункт 41 Постанови № 1178). За результатами проведення моніторингу процедури публічної закупівлі установлено, що умовами додатку 2 тендерної документації Замовника установлено вимогу про те, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону №922-VIII. Крім того, згідно абзацу 3 пункту 44 Постанови № 1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону № 922-VIII. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Проте, учасник-переможець ТОВ «Медичний центр "М.Т.К.» (лоти 1 та 4) не надав документа, що підтверджує відсутність підстави, установленої відповідно до частиною другою статті 17 Закону № 922-VIII, а саме: переможцем не надано довідку в довільній формі про те, що між ним і замовником не було укладено договору про закупівлю за яким переможець процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Відповідно до підпункту 3 пункту 41 Постанови №1178, Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі в разі, коли наявні підстави, визначені статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону), із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону № 922-VIII, з урахуванням пункту 44 Постанови №1178. Враховуючи зазначене за результатами моніторингу установлено, що Замовником на порушення вимог підпунктів 2 та 3 пункту 41 Постанови № 1178, не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Медичний центр "М.Т.К.» (лоти 1 та 4), як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII (абзац шостий підпункт 2 пункт 41 Постанови № 1178) та у зв’язку з ненаданням у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених частиною другою статті 17 Закону № 922-VIII. За результатом аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СТМ-Фарм» по лоту 2 встановлено наступне. Відповідно до пункту 2 розділу «Розгляд та оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій повний Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, виданий після оприлюднення оголошення про проведення процедури відкритих торгів. Учасником ТОВ «СТМ-Фарм» на виконання даної вимоги надано «Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» ( файл КЧ_p091-120.pdf) з датою видачі 13.12.2022, проте оприлюднення оголошення про проведення процедури відкритих торгів 21 грудня 2022 року. Таким чином за результатами моніторингу установлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «СТМ-Фарм» (лот 2) не відповідає вимогам пункту 2 розділу «Розгляд та оцінка тендерної пропозиції». Проте, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 40 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону № 922-VIII, що призвело до укладання договору з учасником ТОВ «СТМ-Фарм» (лот 2), тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII (абзац шостий підпункт 2 пункт 41 Постанови № 1178). Враховуючи зазначене за результатами моніторингу установлено, що Замовником на порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Постанови № 1178, не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «СТМ-Фарм» (лот 2), як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII (абзац шостий підпункт 2 пункт 41 Постанови № 1178) В ході аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ДОЙЧ-ФАРМ» по лоту 6 та 3 встановлено наступне. Відповідно до пункту 1 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність / відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження, зокрема: - інформації та документи, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним вимогам встановленим у Додатку № 1 до тендерної документації; - інших документів та/або інформації визначені тендерною документацією та додатками. Відповідно до пункту 5 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Документації кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження викладені у Додатку № 1 до тендерної документації. Додаток 1 тендерної документації містить кваліфікаційні критерії. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 1.1. Довідка, що містить інформацію про досвід виконання аналогічних договорів (зразок довідки додається). Довідка повинна бути оформлена (подана) згідно з нижченаведеною формою (№ та дата укладання договору, предмет договору , найменування замовника, якому поставлявся аналогічний товар (із зазначенням адреси та контактного телефону). У складі тендерної пропозиції ТОВ «ДОЙЧ-ФАРМ» міститься «Довідка. що містить інформацію про досвід виконання аналогічних договорів" від 30.12.2022 №30/12-2 (файл "2 Довідка, що містить інф про досвід вик аналогічних договорів.pdf"), у якій ТОВ "ДОЙЧ-ФАРМ" зазначає інформацію про договір від 13.04.2021 № 93-ВТ, предмет договору - лікарські засоби (код згідно з ЄЗС ДК 021:2015-33600000-6 "Фармацевтична продукція") 4 найменування: (970 -уп.), а також у якій зазначено, зокрема: "Найменування замовника, якому поставлявся аналогічний товар (із зазначенням адреси та контактного телефону): Машук Віталій Вікторович" та договір про закупівлі лікарських засобів – 4 найменування від 13.04.2021 № 93- ВТ, зазначений у наведеній вище довідці (файл "3 Аналогічний договір.pdf"), укладений з Центральною поліклінікою Міністерства внутрішніх справ України. Разом з тим, у наведеній вище довідці відсутня інформація саме про замовника, якому поставлявся аналогічний товар - Центральну поліклініку Міністерства внутрішніх справ України. Таким чином за результатами моніторингу установлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «ДОЙЧ-ФАРМ» (лоти: 6 та 3) не відповідає вимогам пункту 5 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації та додатку 1. Проте, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 40 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону № 922-VIII, що призвело до укладання договору з учасником ТОВ «ДОЙЧ-ФАРМ» (лоти: № 6 та 3), тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII (абзац шостий підпункт 2 пункт 41 Постанови № 1178). Враховуючи зазначене за результатами моніторингу установлено, що Замовником на порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Постанови № 1178, не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ДОЙЧ-ФАРМ» (лоти: 6 та 3), як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII (абзац шостий підпункт 2 пункт 41 Постанови № 1178) Слід зазначити, що згідно пункту 48 Постанови № 1178, відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі: відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з цими особливостями (лоти 1-4).
Період усунення порушень: 14.02.2023 14:02 - 01.03.2023 00:00
Дата публікації висновку: 14.02.2023 14:02

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідь на Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-12-21-009291-a Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку Замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Уповноваженою особою КНП “Лікарня Святого Мартина” було детально вивчено результати проведеного моніторингу процедури закупівлі «Фармацевтична продукція ДК 021:2015– 33600000-6 (лоти 1-7)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-12-21-009291-a), в тому числі у розрізі стадій її проведення. Враховуючи, що за результатами проведеного моніторингу органом державного фінансового контролю виявлено порушення законодавства у сфері публічних закупівель, уповноважена особа бере на себе зобов’язання здійснювати заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому та з дотриманням вимог абзацу четвертого пункту 51 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитк економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року №1082, а також пройти додаткове навчання з проведення публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 17.02.2023 13:12

Запити/Пояснення