• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 - 15540000-5 Сирні продукти (Сир м’який кисломолочний. Сир твердий)

Завершена

116 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 166.00 UAH
Номер: b31a24d0fe9445849764278dfa0a1708
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-03-21-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.03.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 21.03.2023 16:54 - 12.04.2023 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 21.03.2023 №25-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 21.03.2023 №25-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 5. UA-2022-12-20-008361-a 20.12.2022 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі».
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-11-51, humuchzakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзацу 6 підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови №1178, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 квітня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній до 25 лютого 2023 року (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №21 Вінницької міської ради» (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «Радивилівмолоко», вимогу про усунення невідповідностей до 15:18 год. 29 грудня 2022 року, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02 січня 2023 року №1, повідомлення про намір укласти договір, вимогу про усунення порушення від 04 січня 2023 року за номером UA-2022-12-20-008361-a.b1, рішення Замовника від 06 січня 2023 року, договір від 16 січня 2023 року №1218 (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі від 17 січня 2023 року та пояснення від 29 березня 2023 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу установлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «Радивилівмолоко», якого обрано переможцем торгів, не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Зокрема, відповідно до підпункту 1.4. пункту 1 таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі копії договору на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складських приміщень, які вказані в довідці, наданій на вимогу згідно пункту 1.3. таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, та автотранспортних засобів, які вказані в довідці, наданій на вимогу згідно пункту 1.1. таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, з установами, які мають право на проведення таких робіт, а також актів виконання робіт (не рідше одного разу на місяць) у 2022 році, за наданими договорами. На виконання вищевказаної вимоги учасником ТОВ «Радивилівмолоко» надано договір про надання послуг контролю за шкідниками від 10 грудня 2021 року за №Р2021/130 та акти виконання робіт (надання послуг) до договору за №Р2020/21. При цьому, акти виконання робіт (надання послуг) до договору від 10 грудня 2021 року за №Р2021/130 відсутні у складі тендерної пропозиції вказаного учасника, чим порушено вимоги підпункту 1.4. пункту 1 таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації. Відповідно до абзацу 6 підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону. Однак, на порушення вимог абзацу 6 підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Радивилівмолоко», як таку, що не відповідає вимогам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону, а уклав з ним Договір на суму 91858,80 грн.
Період усунення порушень: 07.04.2023 15:30 - 22.04.2023 00:00
Дата публікації висновку: 07.04.2023 15:30

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання вимог частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ №21 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» (далі – Замовник) повідомляє про вжиття заходів щодо усунення виявлених порушень, зазначених у Висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-12-20-008361-a від «7» квітня 2023 року (далі – Висновок). Нами було надіслано офіційне повідомлення вих. № 05-01-14/26 від «10» квітня 2023 року (далі – Повідомлення) ТОВ «Радивилівмолоко» (далі – Постачальник) про необхідність розірвання Договору про закупівлю №1218 від «16» січня 2023 року (далі – Договір) та зразок додаткової угоди на розірвання Договору. З метою пришвидшення виконання Висновку, скан-копію Повідомлення з додатками було надіслано на адресу електронної пошти Постачальника, вказану у пункті 6.1.4. Договору (vinnytsia@radymo.ua). 13 квітня 2023 року між Змовником та Постачальником було укладено додаткову угоду №1 про розірвання Договору. 14 квітня 2023 року Замовником в електронній системі закупівель було оприлюднено інформацію про розірвання Договору. На підтвердження виконання Висновку, надсилаємо наступні документи, що свідчать про усунення Замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку: - Скан-копія Повідомлення. - Скан-копія Додаткової угоди №1 від «13» квітня 2023 року до Договору. - Звіт про виконання Договору про закупівлю UA-2022-12-20-008361-a від «14» квітня 2023 року із зазначенням інформації про його розірвання.
Дата публікації звіту: 14.04.2023 14:56

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Замовником усунуто порушення шляхом розірвання договору від 16.01.2023 №1218 додатковою угодою від 13.04.2023 №1
Дата публікації: 17.04.2023 10:43

Запити/Пояснення