-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 - 15540000-5 Сирні продукти (Сир м’який кисломолочний. Сир твердий)
Завершена
116 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 166.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 166.00 UAH
Номер:
b31a24d0fe9445849764278dfa0a1708
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-21-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.03.2023 00:00
Період моніторингу:
21.03.2023 16:54 - 12.04.2023 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.03.2023 №25-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 21.03.2023 №25-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5. UA-2022-12-20-008361-a 20.12.2022 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі».
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзацу 6 підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови №1178, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 квітня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній до 25 лютого 2023 року (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №21 Вінницької міської ради» (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «Радивилівмолоко», вимогу про усунення невідповідностей до 15:18 год. 29 грудня 2022 року, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02 січня 2023 року №1, повідомлення про намір укласти договір, вимогу про усунення порушення від 04 січня 2023 року за номером UA-2022-12-20-008361-a.b1, рішення Замовника від 06 січня 2023 року, договір від 16 січня 2023 року №1218 (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі від 17 січня 2023 року та пояснення від 29 березня 2023 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу установлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «Радивилівмолоко», якого обрано переможцем торгів, не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Зокрема, відповідно до підпункту 1.4. пункту 1 таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі копії договору на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складських приміщень, які вказані в довідці, наданій на вимогу згідно пункту 1.3. таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, та автотранспортних засобів, які вказані в довідці, наданій на вимогу згідно пункту 1.1. таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, з установами, які мають право на проведення таких робіт, а також актів виконання робіт (не рідше одного разу на місяць) у 2022 році, за наданими договорами.
На виконання вищевказаної вимоги учасником ТОВ «Радивилівмолоко» надано договір про надання послуг контролю за шкідниками від 10 грудня 2021 року за №Р2021/130 та акти виконання робіт (надання послуг) до договору за №Р2020/21.
При цьому, акти виконання робіт (надання послуг) до договору від 10 грудня 2021 року за №Р2021/130 відсутні у складі тендерної пропозиції вказаного учасника, чим порушено вимоги підпункту 1.4. пункту 1 таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації.
Відповідно до абзацу 6 підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону.
Однак, на порушення вимог абзацу 6 підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Радивилівмолоко», як таку, що не відповідає вимогам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону, а уклав з ним Договір на суму 91858,80 грн.
Період усунення порушень:
07.04.2023 15:30 - 22.04.2023 00:00
Дата публікації висновку:
07.04.2023 15:30
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання вимог частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ №21 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» (далі – Замовник) повідомляє про вжиття заходів щодо усунення виявлених порушень, зазначених у Висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-12-20-008361-a від «7» квітня 2023 року (далі – Висновок).
Нами було надіслано офіційне повідомлення вих. № 05-01-14/26 від «10» квітня 2023 року (далі – Повідомлення) ТОВ «Радивилівмолоко» (далі – Постачальник) про необхідність розірвання Договору про закупівлю №1218 від «16» січня 2023 року (далі – Договір) та зразок додаткової угоди на розірвання Договору. З метою пришвидшення виконання Висновку, скан-копію Повідомлення з додатками було надіслано на адресу електронної пошти Постачальника, вказану у пункті 6.1.4. Договору (vinnytsia@radymo.ua).
13 квітня 2023 року між Змовником та Постачальником було укладено додаткову угоду №1 про розірвання Договору.
14 квітня 2023 року Замовником в електронній системі закупівель було оприлюднено інформацію про розірвання Договору.
На підтвердження виконання Висновку, надсилаємо наступні документи, що свідчать про усунення Замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку:
- Скан-копія Повідомлення.
- Скан-копія Додаткової угоди №1 від «13» квітня 2023 року до Договору.
- Звіт про виконання Договору про закупівлю UA-2022-12-20-008361-a від «14» квітня 2023 року із зазначенням інформації про його розірвання.
Дата публікації звіту:
14.04.2023 14:56
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Замовником усунуто порушення шляхом розірвання договору від 16.01.2023 №1218 додатковою угодою від 13.04.2023 №1
Дата публікації:
17.04.2023 10:43
Запити/Пояснення
Номер:
2a75cae1385b4d8abada347bc3f71b29
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
24.03.2023 14:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.03.2023 01:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі сиру м’якого кисломолочного та сиру твердого (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-12-20-008361-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. З яких підстав тендерна документація, складена не у відповідності до вимог, визначених Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), а саме: додатком 1 тендерної документації встановлено вимогу про надання учасником процедури закупівлі довідки у довільній формі, яка містить інформацію про те, що між ним та замовником раніше не було укладено договорів, або про те, що учасник виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, відповідно, підстав, що призвели б до його дострокового розірвання і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, не було, або довідка з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, тоді як абзацом 5 пункту 44 Постанови №1178 визначено, що замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону, крім самостійного декларування відсутності таких підстав?
3. Яким чином учасником ТОВ «Радивилівмолоко», якого обрано переможцем, виконано вимоги тендерної документації щодо надання:
- актів виконаних робіт за договором від 10 грудня 2021 року №Р2021/130 на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складських приміщень та автотранспортних засобів, тоді як в наданих учасником актах виконаних робіт/наданих послуг, зазначено договір №Р2020/21 (підпункт 1.4 пункту 1 додатку 1 тендерної документації);
- копії договору на послуги із проведення лабораторних досліджень з установою, яка має право на проведення таких робіт та результатів бактеріологічного контролю якості дезінфекції, оскільки в наданому учасником договорі про надання послуг від 17 грудня 2021 року №01/07-01/21/358, предметом є послуги з проведення випробувань продукції на відповідність нормативним документам (підпункт 1.5 пункту 1 додатку 1 тендерної документації);
- копії протоколу випробувань, виданого не раніше четвертого кварталу 2022 року на складські приміщення (холодильні камери), які вказані в довідці від 23 грудня 2022 року №б/н (підпункт 1.5 пункту 1 додатку 1 тендерної документації);
- копії протоколу дозиметричного контролю спеціалізованих автотранспортних засобів фургонів-рефрижераторів (Renault Master (ВК3493ВХ) та Mersedes-Bens Sprinter 313 CDI (ВК8479СВ), які вказані в довідці від 23 грудня 2022 року №б/н, виданого установою, що має право на здійснення дозиметричного контролю (підпункт 1.6 пункту 1 додатку 1 тендерної документації);
- копії особових медичних книжок (відповідно до наказу МОЗ України від 21 лютого 2013 року №150) із відміткою про допуск до роботи працівників Власюк С.В. (експедитор) та Ковальчук О.І. (водій), які будуть залучені до виконання договору з постачання предмету закупівлі та вказані в довідці від 23 грудня 2022 року №б/н (підпункт 2.2 пункту 2 додатку 1 тендерної документації)?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
42da2a4e7bb342da8452d66497cb5008
Назва:
ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ
Дата опублікування:
29.03.2023 15:43
Опис:
ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ
Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо пояснення на запит ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ від 24 березня 14:15 год щодо моніторингу (UA-M-2023-03-21-000032) процедури закупівлі код ДК 021:2015 - 15540000-5 Сирні продукти (Сир м’який кисломолочний. Сир твердий) (UA-2022-12-20-008361-a).
Щодо першого питання запиту повідомляємо наступне.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами з урахуванням індексу споживчих цін (коефіцієнту індексації) за 2022 р. (26,6% з урахуванням грудня).
Якісні та технічні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням реальних потреб замовника та оптимального співвідношення ціни та якості, з урахуванням вимог ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (від 23.12.1997 №771/97-ВР), Інструкцією з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерством охорони здоров’я України 17.04.2006 №298/227 (із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, Міністерства охорони здоров’я України від 26.02.2013 №202/165), ДСТУ 4554:2006 та ДСТУ 4421:2005.
Посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі – https://olenka21.dytsadok.org.ua/informaciya-pro-vikoristannya-publichnih-koshtiv-15-05-23-29-01-2020/
Щодо другого питання запиту надаємо наступне пояснення.
Оскільки, в електронній системі закупівель відсутня технічна реалізація електронного поля для підтвердження учасниками процедур закупівель відсутності підстав, визначених частиною 2 статті 17 Закону, а саме підтвердження підстави щодо (не)виконання учасником процедури закупівлі своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з цим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та / або відшкодування збитків — протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору, замовником було передбачено здійснення учасниками процедури закупівлі самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель у вигляді довідки у довільній формі.
Крім того, згідно з нормами абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи зазначене, тендерна документація жодним чином не порушує норм Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178) та складена у відповідності із її вимогами та вимогами Закону.
Щодо третього питання запиту надаємо наступне пояснення.
На виконання вимог, передбачених підпунктом 1.4 пункту 1 додатку 1 тендерної документації, учасником ТОВ "Радивилівмолоко" надано у складі документів тендерної пропозиції скан-копії актів виконаних робіт за договором від 10 грудня 2021 року №Р2021/130 на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складських приміщень та автотранспортних засобів (файл «МТБ та ТЗ.pdf»), а також скан-копії актів наданих послуг на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію автотранспортних засобів, а саме: Акт наданих послуг №107 від 14.01.2022р., Акт наданих послуг №295 від 11.02.2022р., Акт наданих послуг №314 від 03.03.2022р., Акт наданих послуг №491 від 05.04.2022р., Акт наданих послуг №575 від 12.05.2022р., Акт наданих послуг №699 від 09.06.2022р., Акт наданих послуг №835 від 06.07.2022р., Акт наданих послуг №999 від 12.08.2022р., Акт наданих послуг №1355 від 05.09.2022р., Акт наданих послуг №1614 від 05.10.2022р., Акт наданих послуг №1893 від 11.11.2022р., Акт наданих послуг №2115 від 06.12.2022р.
Посилання на Договір №Р2020/21 у скан-копіях актів наданих послуг на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складських приміщень, а саме: Акт наданих послуг №274 від 20.01.2022р., Акт наданих послуг №598 від 18.02.2022р., Акт наданих послуг №1198 від 18.03.2022р., Акт наданих послуг №1239 від 30.04.2022р., Акт наданих послуг №1421 від 31.05.2022р., Акт наданих послуг №1635 від 17.06.2022р., Акт наданих послуг №1935 від 18.07.2022р., Акт наданих послуг №2171 від 19.08.2022р., Акт наданих послуг №2315 від 23.09.2022р., Акт наданих послуг №1683 від 31.10.2022р., Акт наданих послуг №1821 від 25.11.2022р., Акт наданих послуг №2183 від 15.12.2022р., є формальною (несуттєвою) помилкою (опискою), оскільки надані акти мають реквізити, підписи та печатки Сторін договору від 10 грудня 2021 року №Р2021/130, а суть наданих послуг повністю відповідає предмету даного договору.
Згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме технічні помилки та описки.
Опис формальних помилок зазначено замовником у пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Враховуючи зазначене вище, дана описка номера договору відноситься до формальних (несуттєвих) помилок та не є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Радивилівмолоко».
На виконання вимог підпункту 1.5. пункту 1 Додатку 1 тендерної документації Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «Радивилівмолоко» у складі документів тендерної пропозиції надано скан-копію Договору про надання послуг № 01/07-01/21/358 від 17.12.21 року(файл «МТБ та ТЗ.pdf»), заключеного з Державним підприємством «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації», предметом якого виступають послуги з проведення випробувань продукції на відповідність нормативним документам. Конкретної вимоги в тендерній документації щодо надання договору надання послуг, які стосуються бактеріологічного контролю якості дезінфекції, не було, вимога стосується надання договору на послуги із проведення лабораторних досліджень без конкретизації його предмету. Також, згідно п. 1.3 Розділу 1 Договору Виконавець надає обумовлені в п.п. 1 чинного Договору Послуги замовнику, з моменту доставки відібраних зразків продукції Виконавцю (за умови відповідності кількості зразків в виробничій можливості лабараторії) в строки не більше: двох робочих днів – для досліджень за фізико-хімічними показниками, одного робочого дня – для досліджень за радіологічними показниками, п’яти робочих днів – для досліджень за хіміко-токсикологічними показниками та іншого згідно НД на конкретній продукції, таким чином, предмет та суть наданого учасником Договору, відповідає ви вимогам підпункту 1.5. пункту 1 Додатку 1 тендерної документації.
Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «Радивилівмолоко» на виконання вимоги згідно п. 1.3. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції надано Інформаційну довідку про наявність виробничих чи/або складських приміщень від 23 грудня 2022 року №б/н, в якій даним Учасником вказано інформацію про наявність холодильного обладнання, що встановлене в складських приміщеннях.
На виконання вимог підпункту 1.5. пункту 1 Додатку 1 тендерної документації Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «Радивилівмолоко» у складі документів тендерної пропозиції надано скан-копії Протоколу випробувань №1682 від 23 грудня 2022 р., об’єктом випробувань якого виступає «Санітарно-бактеріологічний контроль. Змиви з складського приміщення №1 (стилаж)», та Протоколу випробувань №1683 від 23 грудня 2022 р., об’єктом випробувань якого виступає «Санітарно-бактеріологічний контроль. Змиви з складського приміщення №2 (стилаж)», які датовано не раніше четвертого кварталу 2022 року та видано саме на складські приміщення (холодильні камери).
Крім того, зміст наданих Учасником Протоколів випробування повністю відповідає вимогами підпункту 1.5. пункту 1 Додатку 1 тендерної документації.
Державні санітарні правила і норми "Гігієнічні вимоги до влаштування та експлуатації рентгенівських кабінетів і проведення рентгенологічних процедур", затверджені Наказом МОЗ України від 04.06.2007 № 294, визначають термін «контроль дозиметричний» як систему вимірів та розрахунків, які направлені на оцінку доз опромінення осіб або групи осіб, а також радіаційної обстановки виробничого і навколишнього середовища.
Відповідно до Основних санітарних правил забезпечення радіаційної безпеки України, затверджених Наказом МОЗ України від 02.02.2005 N 54 та Державних гігієнічних нормативів «Допустимі рівні вмісту радіонуклідів 137Cs та 90Sr у продуктах харчування та питній воді», затверджених Наказом МОЗ України від 03.05.2006 N 256, контроль дозиметричний (радіаційно-дозиметричний) – система вимірювань та розрахунків, які спрямовані на оцінку доз опромінення окремих осіб або груп людей, а також радіаційного стану виробничого та навколишнього середовищ.
На виконання вимог, передбачених підпунктом 1.6 пункту 1 додатку 1 тендерної документації, учасником ТОВ "Радивилівмолоко" надано у складі документів тендерної пропозиції Сертифікат № 743-Д від 22 грудня 2022р. на вміст радіоактивних речовин ТОВ «Радивилівмолоко», виданий Державною установою «Рівненський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров'я України» за результатами дозиметричних вимірювань автотранспортних засобів від 21 грудня 2022р. (далі – Сертифікат) (файл «МТБ та ТЗ.pdf»).
Згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації замовником наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме технічні помилки та описки.
Опис формальних помилок зазначено замовником у пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
У пункті 3 цього опису передбачено наступну формальну помилку – невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.
Враховуючи зазначене вище, оскільки, зміст наданого учасником ТОВ «Радивилівмолоко» у складі тендерної пропозиції Сертифікату відповідає вимогам, визначеним замовником у підпункті 1.6 пункту 1 додатку 1 тендерної документації, дана невідповідність назви документу відноситься до формальних (несуттєвих) помилок та не є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Радивилівмолоко».
На виконання вимог підпункту 2.2 пункту 2 додатку 1 тендерної документації учасником ТОВ «Радивилівмолоко» у складі тендерної пропозиції подано копії особових медичних книжок (відповідно до наказу МОЗ України від 21 лютого 2013 року №150) працівників Власюк С.В. (експедитор), Ковальчук О.І. (водій) (файл «Наявність працівників.pdf»), які будуть залучені до виконання договору з постачання предмету закупівлі та вказані в довідці від 23 грудня 2022 року №б/н. Скан-копії медичних книжок даних працівників містять відмітки про проходження такими працівниками медичного огляду: печатка закладу охорони здоров’я, який проводив медичний огляд, дату проведення медичного огляду, підпис керівника закладу охорони здоров’я, дату наступного медичного огляду, а також, відмітку про відсутність протипоказань для виконання обов’язків, передбачених вказаними посадами, що і є фактичною відміткою про допуск таких працівників до роботи на вказаних посадах.
Крім того, порядок заповнення форми первинної облікової документації «Особиста медична книжка» № 1-ОМК регламентується Інструкцією щодо заповнення форми первинної облікової документації № 1-ОМК «Особиста медична книжка» (далі – Інструкція) затвердженою Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 № 150.
Відповідно до пункту 2 Інструкції форма № 1-ОМК видається особі у разівідсутності протипоказань для зайняття відповідним видом діяльності.
Отже, сам факт видачі форми № 1-ОМК, заповненої та оформленої відповідно до Інструкції, є фактом допуску таких осіб до роботи на вказаних посадах.
Пункт 4 Інструкції передбачає наступний порядок заповнення форми первинної облікової документації № 1-ОМК «Особиста медична книжка»:
1. На титульній сторінці форми № 1-ОМК зазначаються прізвище, ім'я та по батькові оглянутої особи.
2. У пункті 1 зазначається повне найменування суб’єкта господарювання, де працює оглянута особа.
3. У пункті 2 вписуються назва професії та характер виконуваних робіт відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23 травня 2001 року № 559 «Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок».
4. У пункті 3 проставляються число, місяць, рік наступного медичного огляду.
5. У пункті 4 зазначається повне найменування закладу охорони здоров’я, де проводився медичний огляд.
6. У пункті 5 проставляються число, місяць, рік проведення медичного огляду.
7. Форма № 1-ОМК підписується керівником та засвідчується печаткою закладу охорони здоров’я.
Жодних інших відміток Інструкцією не передбачено.
Надані ТОВ «Радивилівмолоко» у складі тендерної пропозиції скан-копії медичних книжок заповнені відповідно до вимог даної Інструкції.
Таким чином, учасником ТОВ "Радивилівмолоко", якого обрано переможцем процедури закупівлі, повністю виконано усі вимоги тендерної документації.
Таким чином, учасником ТОВ «Радивилівмолоко», виконані всі вимоги Додатку 1 тендерної документації, тому відхилення пропозиції учасника було б дискримінаційним та незаконним, враховуючи, що за результатами розкриття пропозицій, пропозиція ТОВ «Радивилівмолоко» була найбільш економічно вигідною.