• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

М'ясо яловичини, свинини, філе куряче, охолоджене

Завершена

590 100.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 950.50 UAH
Номер: 88bc030939e4450789587e6e143eb199
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-01-09-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.01.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 09.01.2023 10:32 - 31.01.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 09.01.2023 №2-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 09.01.2023 №2-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 15 UA-2022-12-19-018686-a 19.12.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, baranvov@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Шумський Ігор Зіновійович встановлено порушення пункту 40 Постанови №1178 з урахуванням пункту 3-7 розділу Х «Прицінцеві та перехідні положення» Закону. За результатами аналізу питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому встановлених порушень вимог пункту 40 Постанови №1178 з урахуванням пункту 3-7 розділу Х «Прицінцеві та перехідні положення» Закону при розгляді тендерних пропозицій та привести Додаток 1 до Договору у відповідність та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 25 січня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Постанова №1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік відділу освіти, молоді та спорту Верховинської селищної ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), тендерну пропозицію ФОП Шумський Ігор Зіновійович, протокольне рішення від 28.12.2022 року №11, укладений договір про закупівлю товарів за бюджетні кошти від 06.01.2023 №3/2023 (далі – договір). За результатами моніторингу встановлено, що учасником ФОП Шумський Ігор Зіновійович в складі тендерної пропозиції подано цінову пропозицію з невірним розрахунком № з/п 2 «М'ясо свиняче» 700 кг. х 155 грн. (ціна за одиницю без ПДВ), що становить 108 500 тоді як учасником ФОП Шумський Ігор Зіновійович зазначено 108 000 грн. Замовником на порушення пункту 40 Постанови №1178 з урахуванням пункту 3-7 розділу Х «Прицінцеві та перехідні положення» Закону не надано учаснику ФОП Шумський Ігор Зіновійович вимогу про усунення невідповідностей. Згідно з протокольним рішенням Замовника від 28.12.2022 №11 учасника ФОП Шумський Ігор Зіновійович визначено переможцем процедури. Замовником 06.01.2023 укладено договір з переможцем ФОП Шумський Ігор Зіновійович №3/2023 з допущенням в специфікації до договору (Додаток 1) вищезазначеної помилки.
Період усунення порушень: 25.01.2023 09:38 - 09.02.2023 00:00
Дата публікації висновку: 25.01.2023 09:38

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Проаналізувавши Висновок від 25.01.2023 року з приводу порушення законодавства у сфері публічних закупівель, до ЗДО№29 «Кобзарик» листом звернувся ФОП Шумський Ігор Зіновійович з пропозицією внести зміни Додатку 1 до Договору №3/2023 від 06.01.2023р. про закупівлю товарів за бюджетні кошти. На підставі цього було укладено Дотаткову Угоду №1 від 27.01.2023р. до Договору №3/2023 від 06.01.2023р. про закупівлю товарів за бюджетні кошти.
Дата публікації звіту: 27.01.2023 17:57