-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
М'ясо яловичини, свинини, філе куряче, охолоджене
Завершена
590 100.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 950.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 950.50 UAH
Номер:
88bc030939e4450789587e6e143eb199
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-09-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.01.2023 00:00
Період моніторингу:
09.01.2023 10:32 - 31.01.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.01.2023 №2-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 09.01.2023 №2-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 15 UA-2022-12-19-018686-a 19.12.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Шумський Ігор Зіновійович встановлено порушення пункту 40 Постанови №1178 з урахуванням пункту 3-7 розділу Х «Прицінцеві та перехідні положення» Закону.
За результатами аналізу питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому встановлених порушень вимог пункту 40 Постанови №1178 з урахуванням пункту 3-7 розділу Х «Прицінцеві та перехідні положення» Закону при розгляді тендерних пропозицій та привести Додаток 1 до Договору у відповідність та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 25 січня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Постанова №1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік відділу освіти, молоді та спорту Верховинської селищної ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), тендерну пропозицію ФОП Шумський Ігор Зіновійович, протокольне рішення від 28.12.2022 року №11, укладений договір про закупівлю товарів за бюджетні кошти від 06.01.2023 №3/2023 (далі – договір).
За результатами моніторингу встановлено, що учасником ФОП Шумський Ігор Зіновійович в складі тендерної пропозиції подано цінову пропозицію з невірним розрахунком № з/п 2 «М'ясо свиняче» 700 кг. х 155 грн. (ціна за одиницю без ПДВ), що становить 108 500 тоді як учасником ФОП Шумський Ігор Зіновійович зазначено 108 000 грн.
Замовником на порушення пункту 40 Постанови №1178 з урахуванням пункту 3-7 розділу Х «Прицінцеві та перехідні положення» Закону не надано учаснику ФОП Шумський Ігор Зіновійович вимогу про усунення невідповідностей.
Згідно з протокольним рішенням Замовника від 28.12.2022 №11 учасника ФОП Шумський Ігор Зіновійович визначено переможцем процедури.
Замовником 06.01.2023 укладено договір з переможцем ФОП Шумський Ігор Зіновійович №3/2023 з допущенням в специфікації до договору (Додаток 1) вищезазначеної помилки.
Період усунення порушень:
25.01.2023 09:38 - 09.02.2023 00:00
Дата публікації висновку:
25.01.2023 09:38
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Проаналізувавши Висновок від 25.01.2023 року з приводу порушення законодавства у сфері публічних закупівель, до ЗДО№29 «Кобзарик» листом звернувся ФОП Шумський Ігор Зіновійович з пропозицією внести зміни Додатку 1 до Договору №3/2023 від 06.01.2023р. про закупівлю товарів за бюджетні кошти. На підставі цього було укладено Дотаткову Угоду №1 від 27.01.2023р. до Договору №3/2023 від 06.01.2023р. про закупівлю товарів за бюджетні кошти.
Дата публікації звіту:
27.01.2023 17:57