-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Оперативно-технічне обслуговування електрообладнання та електроустановок
Завершена
630 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 150.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 150.00 UAH
Номер:
f2a8957401564af6bf8ec45ed38f853e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-05-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.03.2023 00:00
Період моніторингу:
08.03.2023 16:19 - 30.03.2023 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
07.03.2023 № 54
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 07.03.2023 № 54
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
50 UA-2022-12-19-017660-a
19.12.2022 ГУБИНИСЬКА СЕЛИЩНА РАДА, ЄДРПОУ 04338457
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог пункту 8 статті 22 Закону № 922 та вимог пунктів 35, 44, абзацу 4 пункту 46 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзаца шостого підпункту 2, абзаца третього підпункту 3 пункту 41 Особливостей в частині не відхилення тендерної пропозиції переможця ТОВ "ЕМК Енергія".
За результатами аналізу питання відповідності умов договору на оперативно-технічне обслуговування від 11.01.2023 №02-23 умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог пунктів 18, 46 Особливостей.
За результатами аналізу питань відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ Постанови №710, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель керуючись статтями 2, 5, 10 Закону України від 26.01.1993 №2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом застосування відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору на оперативно-технічне обслуговування від 11.01.2023 № 02-23 та розірвання договору через укладання додаткової угоди та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) (далі Постанова №710), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ГУБИНИСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (далі Замовник) ID: UA-P-2022-12-19-005020-c на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 19.12.2022 (далі тендерна документація), оголошення про проведення відкритих торгів, реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника-переможця торгів Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМК Енергія" (далі ТОВ "ЕМК Енергія"), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.22.2022 № 35, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 28.12.2022, договір на оперативно-технічне обслуговування від 11.01.2023 № 02-23, пояснення замовника, отримані 20.03.2023 через електронну систему закупівель.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону №922 (в редакції Закону № 2526-IX від 16.08.2022) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі Особливості).
За результатами проведеного аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям встановлено, що тендерна документація Замовника складена з порушенням вимог законодавства у сфері закупівель, а саме:
- в пункті 5.5 розділу ІІІ тендерної документації Замовник визначив, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, що суперечить вимогам пункту 44 Особливостей, згідно з яким переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону;
- в пункті 1 розділу V тендерної документації Замовником визначено, що оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону, що суперечить пункту 35 Особливостей, де зазначено, що Відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону;
- в Проекті договору, який є Додатком 4 до тендерної документації, Замовник не визначив порядок зміни умов договору про закупівлю, чим порушено вимоги пункту 8 статті 22 Закону № 922;
- в примітках до Проекту договору на оперативно-технічне обслуговування (Додаток 4 до тендерної документації) Замовником вказано, що зазначені основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору.
Однак, за нормою абзацу четвертого пункту 46 Особливостей - Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Таким чином, встановлення у тендерній документації умови щодо можливості доповнення або корегування умов договору під час його укладання суперечить вимогам абзацу 4 пункту 46 Особливостей.
Пунктом 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону № 922 тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Аналізом тендерної пропозиції учасника-переможця торгів ТОВ "ЕМК Енергія" встановлено її не відповідність вимогам, визначеним Замовником у тендерній документації.
В пункті 8 розділу ІІІ тендерної документації Замовник визначив, що Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію у довільній формі про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або довідку у довільній формі про незалучення субпідрядника / співвиконавця.
В складі тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ "ЕМК Енергія" така інформація або довідка про незалучення субпідрядника / співвиконавця відсутня, що не відповідає вимогам пункту 8 розділу ІІІ тендерної документації.
В пункті 3 розділу V тендерної документації Замовник визначив, що Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території.
В складі тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ "ЕМК Енергія" така довідка в довільній формі відсутня, що не відповідає вимогам пункту 3 розділу V тендерної документації.
В Додатку 1 до тендерної документації Замовник визначив, що Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції наступні документи, зокрема, сканкопії не менш ніж 2-х аналогічних договорів, виконаних за останні 3 роки, з усіма додатками, які є невід'ємними частинами договорів, та копії актів, що свідчать про виконання робіт, оформлені належним чином.
Учасник ТОВ "ЕМК Енергія" в складі тендерної пропозиції завантажено інформаційну довідку про досвід виконання двох аналогічних договорів, копії договорів, проте копії актів, що свідчать про виконання робіт, відсутні, чим не дотримано вимоги Додатку 1 до тендерної документації.
Крім того, в Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагає від Учасника надання в складі своєї пропозиції Копії дозволу та декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт підвищеної небезпеки, а також на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме: роботи в діючих електроустановках і на кабельних лініях напругою понад 1000В.,технічне обслуговування устаткування напругою понад 1000В., роботи в охоронних зонах ліній електропередач, роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, експлуатувати підйомники для підіймання працівників.
В складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ЕМК Енергія" копії дозволу та декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт підвищеної небезпеки, а також на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме: роботи в діючих електроустановках і на кабельних лініях напругою понад 1000В., технічне обслуговування устаткування напругою понад 1000В., роботи в охоронних зонах ліній електропередач, відсутні, чим не дотримано вимоги Додатку 1 до тендерної документації.
На порушення підпункту 2 пункту 4 розділу V тендерної документації та абзацу шостого підпункту 2 пункту 41 Особливостей, Замовником не відхилено тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Відповідно до вимог пункту 5.5 розділу ІІІ тендерної документації Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Повідомлення про намір укласти договір опубліковано 28.12.2022, проте, визначеним переможцем торгів Товариством з обмеженою відповідальністю "ЕМК Енергія" у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надано документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.
Згідно з підпунктом 3 пункту 4 розділу V тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих особливостей.
На порушення вимог абзаца третього підпункту 3 пункту 41 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ "ЕМК Енергія" у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Особливостей, та укладено договір на оперативно-технічне обслуговування від 11.01.2023 № 02-23 на суму 630 000,00 гривень.
Надане Замовником протягом строку проведення моніторингу пояснення (інформація) через електронну систему закупівель на запит від 15.03.2023 щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, не спростувало виявлених порушень.
Пунктом 46 Особливостей визначено, що Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Відповідно до вимог пункту 18 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів за результатами електронного аукціону в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.
Моніторингом відповідності умов укладеного договору на оперативно-технічне обслуговування від 11.01.2023 №02-23 умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця ТОВ "ЕМК Енергія" встановлено, що умови укладеного Договору відрізняються від змісту Проекту Договору, який завантажений до складу тендерної пропозиції учасником-переможцем процедури закупівлі (файл: «3. Додаток 4 Договір.doc» 26 грудня 2022 21:21), та Проєкту договору на оперативно-технічне обслуговування (Додаток 4 до тендерної документації), а саме:
- розділ «І.Предмет договору» доповнено пункт 1.1. змістом щодо Додатку №1 до договору та пунктом 1.3.2. щодо місця надання послуг (згідно Додатку 1 до договору);
- в розділі «2.Ціна та умови оплати» відсутній текст пункту 2.2 проекту договору «2.2 «Замовник» зобов’язується до 7 числа місяця наступного за місяцем в якому надавались послуги передбачені п.1.1. цього Договору сплатити на користь «Виконавця» суму передбачену п.2.1. цього Договору»;
- зміст пункту 2.3. щодо розрахунків доповнено текстом, який відсутній у тендерній документації та в проекті договору тендерної пропозиції учасника;
- в розділі «7.Термін дії договору» дату набрання чинності та дії договору викладено в новій редакції;
- розділ «8.Інші умови» доповнено пунктом 8.4. щодо порядку зміни істотних умов договору, якого не було в проектах договору;
- укладений договір доповнено текстом щодо додатків до договору: Додаток 1, Додаток 2, посилання на які в проектах договору відсутні.
В складі тендерної пропозиції учасника завантажено Лист-погодження (файл «Лист-погодж. на проект договору.рdf»), відповідно до якого ТОВ "ЕМК Енергія" підтверджує, що ознайомлене та засвідчує свою згоду з усіма положеннями тендерної документації та Проектом договору, а також погоджується на виконання всіх вимог, передбачених цією документацією.
Таким чином, згідно із підпунктом 2 пункту 21 Особливостей Договір на оперативно-технічне обслуговування від 11.01.2023 №02-23 є нікчемним, оскільки він укладений з порушенням вимог пункту 18 цих Особливостей.
Період усунення порушень:
23.03.2023 16:12 - 07.04.2023 01:00
Дата публікації висновку:
23.03.2023 16:12
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформуємо вас про те, що виконанні умови моніторингу від 23.03.2023. Договір розірвано між замовником та виконавцем.
Дата публікації звіту:
29.03.2023 17:30
Запити/Пояснення
Номер:
b1cb570f8ab2418fbfd4e0806fab38a2
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
15.03.2023 15:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2022-12-19-017660-a), проведеної ГУБИНИСЬКОЮ СЕЛИЩНОЮ РАДОЮ (далі Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що регламентовано нормами пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266).
2. Відповідно до вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі Порядок № 1082), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи.
За нормою пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, а відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 зазначеного Закону засіб кваліфікованого електронного підпису - апаратно-програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису, та/або перевірки кваліфікованого електронного підпису, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису, який відповідає вимогам цього Закону.
Згідно з частиною другою статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо, серед іншого, під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису; під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис.
Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису).
В листі Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 № 1/06-3-1587 щодо роз’яснення законодавства у сфері електронних довірчих послуг, зазначено, що «якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий електронний підпис не може вважатися кваліфікованим».
Перевіркою накладених Замовником електронних підписів на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify встановлено, що після внесення Замовником інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (річний план закупівель, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію), на них накладено удосконалений електронний цифровий підпис посадової особи Замовника (тип носія особистого ключа - незахищений, тип підпису - удосконалений, сертифікат - кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом, чим не дотримано вимоги пункту 3 Порядку № 1082.
З приводу наведеного просимо надати пояснення.
3. Відповідно до вимог пунктів 5.5 розділу ІІІ тендерної документації Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Повідомлення про намір укласти договір опубліковано 28.12.2022, проте, визначеним переможцем торгів Товариством з обмеженою відповідальністю "ЕМК Енергія" не надано документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.
Згідно з пунктом 4 розділу V тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.
Просимо пояснити, чому не відхилено тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "ЕМК Енергія"?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Номер:
3ea5e227e5e64397825feb6b90ee6de6
Назва:
Відповідь уповноваженої особи на моніторинг до закупівлі UA-2022-12-19-017660-a.
Дата опублікування:
20.03.2023 14:41
Опис:
1. На підставі кошторису (кошторис додаємо) було здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення.
2. Електронний цифровий підпис посадової особи Замовника є файловим електронним підписом. Згідно Постанови КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 17 березня 2022 року № 300, а саме пункт 2 підпункт 2 в якому йдеться: на період воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування дозволяється використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом, та випадках, пов’язаних з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-комунікаційних систем з урахуванням обмежень, установлених абзацом другим частини другої статті 17 Закону України “Про електронні довірчі послуги”. Постанова КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 24.05.2022 р. № 617 (зі змінами)- 2. Доповнити постанову пунктом 4 такого змісту: 4. Міністерству цифрової трансформації, власникам інформаційних та інформаційно-комунікаційних систем на період воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування забезпечити технічну можливість використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, через відповідні інформаційні та інформаційно-комунікаційні системи.”. Отже, електронний цифровий підпис посадової особи замовника є дійсним.
3. Переможець торгів Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМК Енергія" 4.01.2023 року надав довідку про відсутність підстав для відмови Замовником Учаснику у участі процедури закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (довідку Укасника додаємо).