• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги по забезпеченню харчуванням стаціонарних хворих

Кількість: 43 800 ліжко - днів, відповідно до Технічної специфікації (згідно до Додатку 2)

Завершена

7 446 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.6% або 44 676.00 UAH
Номер: 5229c39395694bd783700c6b3c34db7b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-02-01-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.02.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 01.02.2023 15:07 - 23.02.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 01.02.2023 № 34 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 01.02.2023 № 34. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-12-16-017118-a, 16.12.2022. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, розгляду тендерних пропозицій, надання учасником-переможцем тендеру документів при укладенні договору, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень вимог пункту 8 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації шляхом внесення змін до укладеного за результатами проведеної закупівлі договору від 03.01.2023 №2-2240 в частині включення до умов договору порядку змін до його умов. Крім того, вжити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому вещеописаного порушення. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 лютого 2023 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону; розгляду тендерних пропозицій; надання учасником-переможцем тендеру документів при укладенні договору; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради «Львівська обласна дитяча клінічна лікарня «ОХМАТДИТ» (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2022-12-16-006138-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; тендерну пропозицію ТОВ «КЕЙТЕРІНГ ФУД»; рішення про кваліфікацію пропозиції учасника від 27.12.2022; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані переможцем тендеру після аукціону документи та інформацію; договір від 03.01.2023 №2-2240; опубліковані Замовником під час моніторингу інформацію та документи на запит органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в редакції Закону № 2526-IX від 16.08.2022) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Зокрема, відповідно до пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. У пункті 8 частини другої статті 22 Закону визначено, що тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Крім того, відповідно до пункту 17 Особливостей №1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої - п’ятої, сьомої та восьмої статті 41 Закону, та цих особливостей. Зокрема, порядок зміни та розірвання господарських договорів визначено у статті 188 Господарського кодексу України містить, у якій зазначено, що зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором (частина перша); сторона договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, повинна надіслати пропозиції про це другій стороні за договором (частинадруга); сторона договору, яка одержала пропозицію про зміну чи розірвання договору, у двадцятиденний строк після одержання пропозиції повідомляє другу сторону про результати її розгляду (частина третя); у разі якщо сторони не досягли згоди щодо зміни (розірвання) договору або у разі неодержання відповіді у встановлений строк з урахуванням часу поштового обігу, заінтересована сторона має право передати спір на вирішення суду (частина четверта); якщо судовим рішенням договір змінено або розірвано, договір вважається зміненим або розірваним з дня набрання чинності даним рішенням, якщо іншого строку набрання чинності не встановлено за рішенням суду (частина п’ята). Водночас, проведеним аналізом тендерної документації по досліджуваній процедурі закупівлі встановлено, що тендерна документація містить проект договору (Додаток №5 до тендерної документації), проте порядок змін умов договору у тендерній документації та проекті договору відсутній, чим порушено норму пункту 8 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей №1178. Як наслідок, в укладеному за результатами проведеної Замовником закупівлі за ID: UA-2022-12-16-017118-a договорі від 03.01.2023 №2-2240 також порядок змін умов договору не передбачено, проект договору (Додаток №5 до тендерної документації) та укладений Замовником з ТОВ «КЕЙТЕРІНГ ФУД» договір від 03.01.2023 №2-2240 містить лише перелік можливих випадів внесення змін до істотних умов договору відповідно до пункту 19 Особливостей №1178.
Період усунення порушень: 17.02.2023 11:21 - 04.03.2023 00:00
Дата публікації висновку: 17.02.2023 11:21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У відповідь на ваш висновок за результатами моніторингу закупівлі повідомляємо про наступне. Відповідно до п. 6.2.1 Розділу VI Проекту договору та, відповідно Договору №2-2240 від 03.01.2023 року, укладеного за результатами закупівлі зазначено: «Достроково в односторонньому порядку розірвати цей Договір у разі систематичного невиконання або неналежного виконання зобов'язань Виконавцем, повідомивши про це його у строк 30 робочих днів. В такому разі Замовник зобов’язується сплатити послуги, що були фактично надані Виконавцем.». Окрім того, порядок змін умов договору зазначено в Розділі X. Проекту договору та відповідно Договору, що укладений за результатами закупівлі. Відтак, повідомляємо про те, що Проект договору та, відповідно, Договір №№2-2240 від 03.01.2023 року, укладений за результатами проведеної закупівлі містять порядок змін умов договору. На виконання висновку за результатами моніторингу закупівлі, Замовником внесено зміни до Договору №2-2240 від 03.01.2023 року, шляхом укладення додаткової угоди № 1 від 21 лютого 2023 року та доповнено зазначений Договір відповідним пунктом, а саме: «Всі зміни та доповнення до цього Договору вносяться в період його дії у письмовому вигляді, шляхом укладення додаткових угод, які підписуються Сторонами Договору. Про настання випадків, визначених п. 10.3. Договору, Постачальник повідомляє Покупця у письмовій формі, з наданням проекту відповідної додаткової угоди, а також обґрунтованих пояснень щодо ініційованих змін та необхідних документів, передбачених умовами Договору.». Крім того, повідомляємо, що Уповноважена особа планує відвідати наступні онлайн навчання для підвищення кваліфікації Уповноважених осіб щодо проведення публічних закупівель. Уповноважена особа, зобов’язується в майбутньому не допускати порушень та проводити всі закупівлі виключно з відповідністю до чинного законодавства.
Дата публікації звіту: 24.02.2023 12:45

Запити/Пояснення