• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

М'ясо 2 лоти. Лот 1 - Свинина охолоджена без кістки. Лот 2 - Куряче філе охолоджене

Закупівля проводиться на очікувану вартість у 2023 році. Місцезнаходження замовника: місто Хмельницький, вулиця Чорновола,будинок 180. Категорія замовника - юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.Усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо учасник торгів не є резидентом України, він може подавати свою пропозицію іноземною мовою та надати переклад українською, завірений нотаріально. Код ДК 021:2015:15110000-2 «М’ясо»

Завершена

1 446 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 3 163.50 UAH
Номер: 50d1e64633344bb9ab8d2ef828f1d305
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-01-17-000134
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.01.2023 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ., UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 17.01.2023 16:06 - 08.02.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 17.01.2023 № 2-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 № 158, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 17.01.2023 № 2-з Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу; унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі. Особа, відповідальна за здійснення моніторингу. 10.UA-2022-12-16-015382-a; 16.12.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Микола Волинець. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницький
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. ( обл.), +38 (0 38) 276-55-94, pushkar.prozorro@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в протоколі розгляду (відхилення) тендерної пропозиції ТОВ «Верест» (Лот 1) встановлено порушення вимог частини другої статті 31 Закону та пункту 41 Особливостей в частині не зазначення в протоколі розгляду (відхилення) підстави відхилення (з посиланням на відповідні норми Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають та у чому саме полягає така невідповідність). За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує врахувати виявлені порушення та не допускати їх в подальшому.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 лютого 2023 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, повноти відображення інформації в протоколі розгляду (відхилення) тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Хмельницького спортивного ліцею (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 16.12.2022 № 5 - Лот 1, від 16.12.2022 №5 – Лот 2, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 27.12.2022, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Верест» (далі – ТОВ «Верест») Лот 1 та Лот 2, протоколи розгляду (відхилення) тендерної пропозиції ТОВ «Верест» від 03.01.2023 № 24 від 03.01.2023 №25, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Деражня - Агро» (далі – ТОВ «Деражня - Агро») Лот 1 та Лот 2, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця від 10.01.2023 № 31 від 10.01.2023 № 32, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 10.01.2023, договір від 16.01.2023 №8/3, договір від 16.01.2023 №9/3, пояснення та документи від 24.01.2023, від 03.02.2023 отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель. Моніторингом встановлено, що в порушення вимог частини другої статті 31 Закону та пункту 41 Особливостей уповноваженою особою Замовника в протоколі розгляду (відхилення) тендерної пропозиції ТОВ «Верест» від 03.01.2023 № 24 не зазначено підставу відхилення тендерної пропозиції (з посиланням на відповідні норми Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають та у чому саме полягає така невідповідність).
Період усунення порушень: 06.02.2023 13:52 - 21.02.2023 00:00
Дата публікації висновку: 06.02.2023 13:52

Запити/Пояснення