-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
М'ясо 2 лоти. Лот 1 - Свинина охолоджена без кістки. Лот 2 - Куряче філе охолоджене
Закупівля проводиться на очікувану вартість у 2023 році. Місцезнаходження замовника: місто Хмельницький, вулиця Чорновола,будинок 180. Категорія замовника - юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.Усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо учасник торгів не є резидентом України, він може подавати свою пропозицію іноземною мовою та надати переклад українською, завірений нотаріально. Код ДК 021:2015:15110000-2 «М’ясо»
Завершена
1 446 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 3 163.50 UAH
мін. крок: 0.2% або 3 163.50 UAH
Номер:
50d1e64633344bb9ab8d2ef828f1d305
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-17-000134
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.01.2023 00:00
Період моніторингу:
17.01.2023 16:06 - 08.02.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.01.2023 № 2-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу
від 17.01.2023 № 2-з
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу;
унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
10.UA-2022-12-16-015382-a; 16.12.2022
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Микола Волинець.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в протоколі розгляду (відхилення) тендерної пропозиції ТОВ «Верест» (Лот 1) встановлено порушення вимог частини другої статті 31 Закону та пункту 41 Особливостей в частині не зазначення в протоколі розгляду (відхилення) підстави відхилення (з посиланням на відповідні норми Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають та у чому саме полягає така невідповідність).
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує врахувати виявлені порушення та не допускати їх в подальшому.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 лютого 2023 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, повноти відображення інформації в протоколі розгляду (відхилення) тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік
Хмельницького спортивного ліцею (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 16.12.2022 № 5 - Лот 1, від 16.12.2022 №5 – Лот 2, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 27.12.2022, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Верест» (далі – ТОВ «Верест») Лот 1 та Лот 2, протоколи розгляду (відхилення) тендерної пропозиції ТОВ «Верест» від 03.01.2023 № 24 від 03.01.2023 №25, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Деражня - Агро» (далі – ТОВ «Деражня - Агро») Лот 1 та Лот 2, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця від 10.01.2023 № 31 від 10.01.2023 № 32, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 10.01.2023, договір від 16.01.2023 №8/3, договір від 16.01.2023 №9/3, пояснення та документи від 24.01.2023, від 03.02.2023 отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Моніторингом встановлено, що в порушення вимог частини другої статті 31 Закону та пункту 41 Особливостей уповноваженою особою Замовника в протоколі розгляду (відхилення) тендерної пропозиції ТОВ «Верест» від 03.01.2023 № 24 не зазначено підставу відхилення тендерної пропозиції (з посиланням на відповідні норми Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають та у чому саме полягає така невідповідність).
Період усунення порушень:
06.02.2023 13:52 - 21.02.2023 00:00
Дата публікації висновку:
06.02.2023 13:52
Запити/Пояснення
Номер:
f0671b45ad794d8c959fb2734a301473
Назва:
Про надання інформації (пояснень)
Дата опублікування:
19.01.2023 11:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.01.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-16-015382-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Номер:
bae8f03c3b8c491d8aaad39174a16a8f
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
24.01.2023 16:35
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в
електронній системі закупівель за номером Ш: иА-2022-12-16-015382-а) надаємо наступну
інформацію:
Розмір бюджетного призначення щодо предмета закупівлі визначено відповідно до
рішення Хмельницької міської ради від 21.12.2022 року № 12 «Про бюджет Хмельницької
міської територіальної громади на 2023 рік » та затвердженого кошторису на 2023 рік.Очікувана вартість предмета закупівлі визначена з врахуванням Примірної методики
визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від
18.02.2020 № 275 Щро затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості
предмета закупівлі” шляхом порівняння ринкових цін на аналогічний предмет закупівлі,
шляхом моніторингу загальнодоступної інформації, яка міститься у відкритих джерелах (у
т.ч. на сайтах виробників, постачальників, прайс-листах, в електронній системі закупівель
"Ргоzоrrо”), використовувались як ціни попередніх власних закупівель замовника (укладених договорів) аналогічних товарів, так і ціни відповідних закупівель минулих періодів,інформація про які міститься в електронній системі закупівель Ргогогго, з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют тощо. Розрахунок розміру очікуваної вартості здійснено з урахуванням фінансувань із місцевого бюджету у розмірі 1446300,00 грн. з ПДВ.
Щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обгрунтування технічних,
якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості. Відповідно до частини четвертої статті 10 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Враховуючи вимоги Закону, замовник через авторизований електронний майданчик оприлюднює інформацію про закупівлю, яка включає в себе і розмір бюджетного призначення, і технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що в свою чергу зазначаються відповідно до вимог Закону. Отже, Закон не покладає обов’язку на замовника оприлюднювати додатково інформацію про доцільність та розрахунок очікуваної вартості процедури закупівлі на сторінці веб-сайту.
Інформація щодо обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета
закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі має
оприлюднюватись замовником відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» прийнята з метою забезпечення ефективного використання державних коштів, про що йдеться в преамбулі зазначеної постанови, і ніяким чином не стосується дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно ст.5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі», проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування. Відповідно п.14 ч.І ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно ч.5 ст.8 Закону, протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Оскільки приписи Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710
стосуються лише ефективності використання державних коштів, що не може бути предметом дослідження моніторингу процедури закупівлі відповідно до норм Закону, у Замовника відсутній обов'язок надавати посилання на сторінку власного веб-сайту
Номер:
9fe0865975c149eb84dc6d242d68aec1
Назва:
Про надання інформації (пояснень)
Дата опублікування:
01.02.2023 09:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-16-015382-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. У відповідності до протоколу уповноваженої особи від 03.01.2023 №24 Замовником відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Верест» (лот 1) у зв’язку з тим, що замовником у тендерній пропозиції зазначено найменування «лопатка частини свинини напівфабрикат великошматовий охолоджений», що не відповідає предмету закупівлі «Свинина охолоджена без кістки».
Крім того, в протоколі зазначено, що відповідно до п. 40 Особливостей невідповідностей в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміна предмету закупівлі, запропонованого учасником…
Так, Замовником визначено предмет закупівлі (лот 1) згідно з Єдиним закупівельним словником за кодом ДК 021:2015: 1511000-3 — М’ясо (ДК 021:2015: 15113000-3 — Свинина).
Відповідно до пункту 40 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Відповідно до абзацу другого пункту 40 Особливостей невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Тобто, «лопатка частини свинини напівфабрикат великошматовий охолоджений» та «свинина охолоджена без кістки» є найменуванням товару за предметом закупівлі за кодом ДК 021:2015: 1511000-3 — М’ясо (ДК 021:2015: 15113000-3 — Свинина) та відповідно виправлення якого не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції.
Виходячи з вищевикладеного, надайте пояснення (інформацію) чому замовником не направлялося повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно до вимог п. 40 Особливостей та обґрунтуйте причини відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Верест» (лот 1)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Номер:
5b083db1e32344788ef5c4d8e08f094d
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
03.02.2023 16:41
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в
електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-16-015382-a) надаємо наступну
інформацію.
Учасником подано тендерну пропозицію, в якій запропоновано як предмет закупівлі
«лопатка частини свинини напівфабрикат великошматовий охолоджений», та відсутня
інформація про те, з кісткою свинина чи без кістки, оскільки лопатка частини свинини може
бути двох видів: лопатка на кістці або лопатка без кістки Замовником чітко передбачено у технічних вимогах саме м`ясо свинини без кістки (не лопатка) і предметом закупівлі є також свинина охолоджена без кістки. Учасником подано тендерну пропозицію, в якій запропоновано як предмет закупівлі «лопатка частини свинини напівфабрикат великошматовий охолоджений», що підтверджується документами учасника про технічні та якісні характеристики на лопатку частини свинини напівфабрикат
великошматовий охолоджений.
Також, враховуючи інформаційну довідку від медичної сестри з дієтичного харчування
від 12.12.2022 року, в якій зазначено, що з 01.01.2022 року в ліцеї запроваджено оновлене
меню для учнів, як один з етапів реформи шкільного харчування. Ключовою особливістю
змін є перехід до більш здорового харчування: зменшена кількість солі, цукру, хліба, жирів і субпродуктів. Харчування здійснюється відповідно до Постанови КМУ №305 від 24 березня 2021 року « Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку». Згідно Додатку 5 до норм група харчових продуктів «свинина» має бути охолоджена, нежирні частини тушки. Отже, перевага надається нежирним сортам м`яса: філейна частина або окіст, оскільки лопаткова і шийна частина більш жирні сорти м`яса. Оскільки маса продукції йде без кістки , то закупівля його має бути без кістки.
Окрім того, документи про технічні та якісні характеристики містять недоліки про
технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником
процедури в його тендерній пропозиції, тому не можуть бути виправлені протягом 24 годин
відповідно до п.39 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції),наприклад: замовником у додатку 2 вимагалось надати копію експертних висновків, що підтверджують відсутність у запропонованому учасником товарі патогенних мікроорганізмів, в т.ч. сальмонели, лістерії, токсичних елементів і мікотоксинів,
антибіотиків,гормону, пестицидів, нітрозаміни і радіонуклідів, що виданий у 2021 та 2022
році ( не менше одного за кожен рік) (документ повинен бути виданий на ім’я учасника або
виробника товару); учасником надано експертні висновки, в яких відсутні перевірки позиції
гормону і нітрозаміни. Відповідно до п.39 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. З огляду на те, що виправлення зазначених невідповідностей у найменуванні товару призведе до зміни предмета закупівлі, найменування товару, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягає відхиленню відповідно до абз.1 пп.2 п.41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.