-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Сир кисломолочний жирністю не менше 9%; сир твердий жирністю не менше 50% ДК 021 :2015 15540000-5 Сирні продукти
Сир кисломолочний жирністю не менше 9%; сир твердий жирністю не менше 50%
Завершена
328 543.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 642.72 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 642.72 UAH
Номер:
2593450499c54525a1a196f735b80e83
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-31-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.01.2023 00:00
Період моніторингу:
31.01.2023 20:47 - 22.02.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
31.01.2022
№ 6-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 31.01.2023 №6-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
7. UA-2022-12-16-013038-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено порушення вимог передбачених пунктом 28 Особливостей, абзацами 3 та 5 пункту 44 Особливостей, пунктом 17 частини 2 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Радивилівмолоко», в частині наявності законодавчих підстав встановлення Замовником вимог до учасника щодо усунення невідповідностей, встановлено порушення пункту 40 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, дотримання вимог Постанови № 710, розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Радивилівмолоко», в частині відповідності вказаної пропозиції вимогам передбаченим тендерною документацією, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення вимог передбачених пунктами 28 та 40 Особливостей, абзацами 3 та 5 пункту 44 Особливостей, пунктом 17 частини 2 статті 22 Закону, а також протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 лютого 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – Постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, наявність законодавчих підстав встановлення Замовником вимог до учасника щодо усунення невідповідностей, розгляд тендерної пропозиції, в тому числі, наявність законодавчих підстав встановлення Замовником вимог до учасника щодо усунення невідповідностей та відповідність поданої пропозиції вимогам передбаченим тендерною документацією, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Тетерівського дитячого будинку-інтернату Житомирської обласної ради (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 16.12.2022 № 68, тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Радивилівмолоко» (далі - ТОВ «Радивилівмолоко», повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 28.12.2022, протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою Замовника від 16.12.2022 № 68 та від 30.12.2022 № 86, повідомлення про намір укласти договір від 30.12.2022, договір про закупівлю від 12.01.2023 № 6 та додаткова угода від 19.01.2023 № 1 до вказаного договору, пояснення Замовника з копіями документів надані через електронну систему закупівель 10.02.2023.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено наступні порушення законодавства у сфері закупівель, а саме:
- на порушення вимог абзацу 5 пункту 44 Особливостей, Замовником у пунктах 1 та 5 розділу 3, та Додатку № 2 до тендерної документації, від учасників у складі тендерних пропозицій вимагається надання документального підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені у частинах 1 та 2 статті 17 Закону;
- на порушення вимог пункту 17 частини 2 статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей, тендерна документація не містить посади посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками;
- на порушення вимог абзацу 3 пункту 44 Особливостей, у Додатку № 3 до тендерної документації Замовником передбачено строки укладання договору про закупівлю, які не відповідають нормам вказаного пункту Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Радивилівмолоко», в частині наявності законодавчих підстав встановлення Замовником вимог до учасника щодо усунення невідповідностей, встановлено наступне.
Так, відповідно до повідомлення з вимогою про усунення порушень, оприлюдненого Замовником 28.12.2022 в електронній системі закупівель, від учасника ТОВ «Радивилівмолоко» вимагалося надання довідки в PDF форматі в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи учасника, з інформацією про виконання за 2 останні роки не менше 2-х аналогічних договорів, які безпосередньо стосуються предмета закупівлі (із зазначенням найменування підприємства (установи, організації) їх номерів телефонів та місцезнаходження), а також сканованих договорів, зазначених у довідці.
Слід зазначити, що відповідно до пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, у тому числі, відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Проте, проведеним аналізом встановлено, що тендерна документація, затверджена протокольним рішення уповноваженої особи Замовника від 16.12.2022 № 68, не містить вимог до учасників щодо надання інформації та документів зазначених Замовником у повідомлені з вимогою про усунення порушень, а отже, таке повідомлення розміщено Замовником з порушенням вимог передбачених пунктом 40 Особливостей.
Період усунення порушень:
21.02.2023 16:19 - 08.03.2023 00:00
Дата публікації висновку:
21.02.2023 16:19
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідь на запит моніторингу з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб – відповідальній особі висунуто попередження.
Дата публікації звіту:
28.02.2023 16:13
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом притягнення особи, яка вчинила порушення, до відповідальності у вигляді письмового попередження.
Дата публікації:
05.03.2023 21:20
Запити/Пояснення
Номер:
7a390eb511344e9592e4e60922a8da2b
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів) № 1
Дата опублікування:
07.02.2023 17:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі відкриті торги з особливостями проведеної Тетерівським дитячим будинком - інтернатом (далі - Замовник) по предмету «Сирні продукти», (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-16-013038-a) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та копії документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість (з наданням копій таких документів)?
Також, прошу надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (з наданням скрін-копії з відповідного веб-сайту).
Пояснення (інформацію та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
5fd24c1ae2e44d9a9de4bbadd85d7e67
Назва:
Пояснення щодо моніторингу закупівлі код ДК 021:2015: 15540000-5 Сирні продукти (Сир кисломолочний жирністю не менше 9%; сир твердий жирністю не менше 50%) , за номером ID: UA-2022-12-16-013038-a
Дата опублікування:
10.02.2023 17:14
Опис:
На Ваш запит в межах своєї компетенції надаю наступні пояснення щодо моніторингу закупівлі код ДК 021:2015 15540000-5 Сирні продукти (Сир кисломолочний жирністю не менше 9%; сир твердий жирністю не менше 50%) , за номером ID: UA-2022-12-16-013038-a . Для проведення закупівлі продуктів було передбачено видатки відповідно до проекту кошторисних призначень на 2023р. Розмір витрат на придбання продуктів харчування розраховувалось відповідно до натуральних добових норм харчування на одного підопічного згідно Постанови КМУ №324 від 13.03.2002р. « Про затвердження натуральних добових норм харчування в інтернатних установах, навчальних та санаторних закладах сфери управління Міністерства праці та соціальної політики ». А орієнтована ціна за 1кг товару була взята з середніх споживчих цін на продукти відповідно до довідки Головного управління Статистики по Житомирській області. Якість предмета закупівля згідно технічної специфікації має відповідати чинним стандартам затвердженні Держспоживстандартом України від 2006 та 2007 років. ДСТУ 4421: 2005 «Сири тверді» , ДСТУ 4554:2006 « Сир кисломолочний» та нашим потребам. Також надаю посилання на сайт: https://tdetdom.ucoz.com/
До пояснення надаються скан-копії
Постанови КМУ №324 від 13.03.2002р,;
довідка середніх споживчих цін Головного управління Статистики по Житомирській області;
ДСТУ 4421: 2005 «Сири тверді» , ДСТУ 4554:2006 « Сир кисломолочний»
скрін - копії з сайту