-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Вершкове масло вид "Селянське" ДК021:2015 15530000-2 Вершкове масло
Вершкове масло вид "Селянське" ДК021:2015 15530000-2 Вершкове масло
Завершена
375 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 875.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 875.00 UAH
Номер:
ef0853e0d1af40259554ac09354c9233
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-31-000054
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.01.2023 00:00
Період моніторингу:
31.01.2023 20:18 - 22.02.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
31.01.2022
№ 6-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 31.01.2023 №6-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
8. UA-2022-12-16-012370-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено порушення вимог передбачених пунктом 28 Особливостей, абзацами 3 та 5 пункту 44 Особливостей, пунктом 17 частини 2 статті 22 Закону, частиною 4 статті 23 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Павленка Сергія Анатолійовича установлено порушення вимог передбачених пунктом 40 Особливостей та підпунктом 2 пункту 41 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, дотримання вимог Постанови № 710, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю послуг від 10.01.2023 № 3, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 лютого 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – Постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Тетерівського дитячого будинку-інтернату Житомирської обласної ради (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 16.12.2022 № 67, тендерна пропозиція ФОП Павленко Сергій Анатолійович, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 28.12.2022, протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою Замовника від 16.12.2022 № 67 та від 30.12.2022 № 85, повідомлення про намір укласти договір від 30.12.2022, договір про закупівлю від 10.01.2023 № 3, пояснення з копіями документів надані Замовником через електронну систему закупівель 10.02.2023.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено наступні порушення законодавства у сфері закупівель, а саме:
- на порушення вимог абзацу 5 пункту 44 Особливостей, Замовником у пунктах 1 та 5 розділу 3, та Додатку № 2 до тендерної документації, від учасників у складі тендерних пропозицій вимагається надання документального підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені у частинах 1 та 2 статті 17 Закону;
- на порушення вимог пункту 17 частини 2 статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей, тендерна документація не містить посади посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками;
- на порушення вимог абзацу 3 пункту 44 Особливостей, у Додатку № 3 до тендерної документації Замовником передбачено строки укладання договору про закупівлю, які не відповідають нормам вказаного пункту Особливостей;
- на порушення вимог частини 4 статті 23 Закону, підпункт 4.1 пункту 4 розділу 1 тендерної документації та технічна характеристика до предмета закупівлі Замовника, передбачена Додатком 4 до тендерної документації, містить посилання на конкретний вид масла «Селянське», з виразом «або еквівалент», але без обґрунтування необхідності такого посилання.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Павленко Сергій Анатолійович встановлено наступне.
Так, відповідно до повідомлення з вимогою про усунення порушень, оприлюдненого Замовником 28.12.2022 в електронній системі закупівель, від учасника ФОП Павленка Сергія Анатолійовича вимагалося надання довідки в PDF форматі в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи учасника, з інформацією про виконання за 2 останні роки не менше 2-х аналогічних договорів, які безпосередньо стосуються предмета закупівлі (із зазначенням найменування підприємства (установи, організації) їх номерів телефонів та місцезнаходження), а також сканованих договорів, зазначених у довідці.
Слід зазначити, що відповідно до пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Проте, проведеним аналізом встановлено, що тендерна документація, затверджена протокольним рішення уповноваженої особи Замовника від 16.12.2022 № 67, не містить вимог до учасників щодо надання інформації та документів зазначених Замовником у повідомлені з вимогою про усунення порушень, а отже, таке повідомлення розміщено Замовником з порушенням вимог передбачених пунктом 40 Особливостей.
Відповідно до пунктів 1 та 5 розділу 3 тендерної документації та пункту 10 Додатку № 1 до тендерної документації, Замовником від учасників у складі тендерних пропозицій вимагалось надати копії підтверджуючих документів про наявність складського приміщення, павільйону в учасника процедури закупівлі.
Так, у складі поданої пропозиції ФОП Павленка Сергія Анатолійовича надано договір оренди складського приміщення від 01.01.2020 № 15 щодо оренди приміщення для зберігання продуктів харчування.
Разом з тим, підпунктами 3.1 та 3.2 пункту 3 вказаного вище договору оренди передбачено, що приміщення та майно, яке орендується, повинні бути передані орендодавцем та прийняті орендарем протягом трьох днів.
У момент підписання акту прийому-передачі орендодавець передає орендарю ключі від приміщення, що орендується.
Проте, у складі пропозиції ФОП Павленка Сергія Анатолійовича відсутній акт прийому-передачі, чим не підтверджено наявність в оренді складського приміщення, що в свою чергу не підтверджує відповідність поданої пропозиції вимогам передбаченим пунктами 1 та 5 розділу 3 тендерної документації та пунктом 10 Додатку № 1 до тендерної документації.
Крім того, проведеним аналізом встановлено, що в порушення вимог передбачених Замовником пунктами 1 та 5 розділу 3 тендерної документації та пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації, учасником ФОП Павленком Сергієм Анатолійовичем не надано у складі пропозиції довідку в PDF форматі в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи учасника з інформацією про наявність в учасника процедури закупівлі фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Також, відповідно до вимог пунктів 1 та 5 розділу 3 тендерної документації та пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації, на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», від учасників тендерної пропозиції вимагалось надати довідку в PDF форматі в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи учасника з інформацією про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, тобто вказана довідка має містити інформацію про не менше, а ніж двох працівників.
Однак, у складі тендерної пропозиції на виконання вищевказаної вимоги ФОП Павленко Сергій Анатолійович надано довідку від 20.12.2022 № 25, яка містить інформацію лише про одного працівника – завідувача складом Матвійчук С.В., що не відповідає умовам пунктів 1 та 5 розділу 3 тендерної документації та пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації, чим в свою чергу не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» встановленому в статті 16 Закону.
Відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Таким чином, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП Павленка Сергія Анатолійовича як таку, що не відповідає умовам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 пункту 47 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень:
20.02.2023 19:37 - 07.03.2023 00:00
Дата публікації висновку:
20.02.2023 19:37
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
06/17/2023
Дата відкриття провадження:
27.03.2023 00:00
Номер відкриття провадження :
3/278/1109/23
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.3]
Номер протоколу:
06/18/2023
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.1]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На запит моніторингу надаю наступні пояснення :
1. На порушення вимог пункту 17 частини 2 статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей, тендерна документація не містить посади посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками – дана інформація вказана в тендерній документації затвердженої протоколом № 67 від 16.12.2022р. в Розділі 1 пункт 2 підпунтк 2.3
2. На порушення вимог абзацу 3 пункту 44 Особливостей, у Додатку № 3 до тендерної документації Замовником передбачено строки укладання договору про закупівлю, які не відповідають нормам вказаного пункту Особливостей- дана помилка є технічною і не несла за собою помилки в укладанні договору , сам договір було укладено згідно нормам.
3. У складі поданої пропозиції ФОП Павленка Сергія Анатолійовича надано договір оренди складського приміщення від 01.01.2020 № 15 щодо оренди приміщення для зберігання продуктів харчування. Разом з тим, підпунктами 3.1 та 3.2 пункту 3 вказаного вище договору оренди передбачено, що приміщення та майно, яке орендується, повинні бути передані орендодавцем та прийняті орендарем протягом трьох днів. У момент підписання акту прийому-передачі орендодавець передає орендарю ключі від приміщення, що орендується. Проте, у складі пропозиції ФОП Павленка Сергія Анатолійовича відсутній акт прийому-передачі, чим не підтверджено наявність в оренді складського приміщення, що в свою чергу не підтверджує відповідність поданої пропозиції вимогам передбаченим пунктами 1 та 5 розділу 3 тендерної документації та пунктом 10 Додатку № 1 до тендерної документації- даний документ є внутрішньо - господарською документацією Учасника ,в своїй тендерній документації ми вимагали лише копію підтверджуючого документу.
4. Замовником пунктами 1 та 5 розділу 3 тендерної документації та пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації, учасником ФОП Павленком Сергієм Анатолійовичем не надано у складі пропозиції довідку в PDF форматі в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи учасника з інформацією про наявність в учасника процедури закупівлі фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю – Учасник в своїй тендерній пропозиції надав Довідку – гарантію про те що не визначений у встановленому законом порядку банкрутом то що стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура , тим самим підтвердивши свою фінансову спроможність.
5. Також, відповідно до вимог пунктів 1 та 5 розділу 3 тендерної документації та пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації, на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», від учасників тендерної пропозиції вимагалось надати довідку в PDF форматі в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи учасника з інформацією про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, тобто вказана довідка має містити інформацію про не менше, а ніж двох працівників. Однак, у складі тендерної пропозиції на виконання вищевказаної вимоги ФОП Павленко Сергій Анатолійович надано довідку від 20.12.2022 № 25, яка містить інформацію лише про одного працівника – завідувача складом Матвійчук С.В., що не відповідає умовам пунктів 1 та 5 розділу 3 тендерної документації та пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації, чим в свою чергу не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» встановленому в статті 16 Закону –в тендерній документації прописано «довідка в довільній формі» тим самим не вказує на конкретну кількість працівників, так як вимагати конкретну кількість працівників було б дискримінацією учасників .
В свою чергу на запит моніторингу закупівлі Учасник ФОП Павленко С.А додав наступні документи: Витяг з реєстру пл. єдиного податку, Довідка-гарантія фін. спроможність , Квитанція про прийняття под. декларації, Лист працівники, Наказ Матвійчук С.В., Податкова декларація січень 2023р., Свідоцтво про держ. реєстрацію ФОП.( додаються)
Дата публікації звіту:
27.02.2023 12:02
Запити/Пояснення
Номер:
afe16d907aec426c9f9097770496ae54
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів) № 1
Дата опублікування:
07.02.2023 17:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі відкриті торги з особливостями проведеної Тетерівським дитячим будинком - інтернатом (далі - Замовник) по предмету «Вершкове масло», (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-16-012370-a) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та копії документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість (з наданням копій таких документів)?
Також, прошу надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (з наданням скрін-копії з відповідного веб-сайту).
Пояснення (інформацію та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
935f9d8aec174df09d8e3eda44a10ed0
Назва:
Пояснення щодо моніторингу закупівлі код ДК 021:2015 15530000-2 Вершкове масло за номером ID: UA-2022-12-16-012370-а.
Дата опублікування:
10.02.2023 17:26
Опис:
На Ваш запит в межах своєї компетенції надаю наступні пояснення щодо моніторингу закупівлі код ДК 021:2015 15530000-2 Вершкове масло за номером ID: UA-2022-12-16-012370-а. Для проведення закупівлі продуктів було передбачено видатки відповідно до проекту кошторисних призначень на 2023р. Розмір витрат на придбання продуктів харчування розраховувалось відповідно до натуральних добових норм харчування на одного підопічного згідно Постанови КМУ №324 від 13.03.2002р. « Про затвердження натуральних добових норм харчування в інтернатних установах, навчальних та санаторних закладах сфери управління Міністерства праці та соціальної політики ». А орієнтована ціна за 1кг товару була взята з середніх споживчих цін на продукти відповідно до довідки Головного управління Статистики по Житомирській області. Якість предмета закупівля згідно технічної специфікації має відповідати чинним стандартам затвердженні Держспоживстандартом України від 2006 та 2007 років. ДСТУ 4399-2005 Вершкове масло та нашим потребам. Також надаю посилання на сайт: https://tdetdom.ucoz.com/ .
До пояснення надаються скан-копії
Постанови КМУ №324 від 13.03.2002р,;
довідка середніх споживчих цін Головного управління Статистики по Житомирській області;
ДСТУ 4399-2005 Вершкове масло;
скрін - копії з сайту