• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Вершкове масло вид "Селянське" ДК021:2015 15530000-2 Вершкове масло

Вершкове масло вид "Селянське" ДК021:2015 15530000-2 Вершкове масло

Завершена

375 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 875.00 UAH
Номер: ef0853e0d1af40259554ac09354c9233
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-01-31-000054
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31.01.2023 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 31.01.2023 20:18 - 22.02.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 31.01.2022 № 6-З Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 31.01.2023 №6-З. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 8. UA-2022-12-16-012370-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 67) 493-74-43, lenaradchenko1992@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено порушення вимог передбачених пунктом 28 Особливостей, абзацами 3 та 5 пункту 44 Особливостей, пунктом 17 частини 2 статті 22 Закону, частиною 4 статті 23 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Павленка Сергія Анатолійовича установлено порушення вимог передбачених пунктом 40 Особливостей та підпунктом 2 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, дотримання вимог Постанови № 710, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю послуг від 10.01.2023 № 3, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 лютого 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – Постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Тетерівського дитячого будинку-інтернату Житомирської обласної ради (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 16.12.2022 № 67, тендерна пропозиція ФОП Павленко Сергій Анатолійович, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 28.12.2022, протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою Замовника від 16.12.2022 № 67 та від 30.12.2022 № 85, повідомлення про намір укласти договір від 30.12.2022, договір про закупівлю від 10.01.2023 № 3, пояснення з копіями документів надані Замовником через електронну систему закупівель 10.02.2023. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено наступні порушення законодавства у сфері закупівель, а саме: - на порушення вимог абзацу 5 пункту 44 Особливостей, Замовником у пунктах 1 та 5 розділу 3, та Додатку № 2 до тендерної документації, від учасників у складі тендерних пропозицій вимагається надання документального підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені у частинах 1 та 2 статті 17 Закону; - на порушення вимог пункту 17 частини 2 статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей, тендерна документація не містить посади посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками; - на порушення вимог абзацу 3 пункту 44 Особливостей, у Додатку № 3 до тендерної документації Замовником передбачено строки укладання договору про закупівлю, які не відповідають нормам вказаного пункту Особливостей; - на порушення вимог частини 4 статті 23 Закону, підпункт 4.1 пункту 4 розділу 1 тендерної документації та технічна характеристика до предмета закупівлі Замовника, передбачена Додатком 4 до тендерної документації, містить посилання на конкретний вид масла «Селянське», з виразом «або еквівалент», але без обґрунтування необхідності такого посилання. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Павленко Сергій Анатолійович встановлено наступне. Так, відповідно до повідомлення з вимогою про усунення порушень, оприлюдненого Замовником 28.12.2022 в електронній системі закупівель, від учасника ФОП Павленка Сергія Анатолійовича вимагалося надання довідки в PDF форматі в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи учасника, з інформацією про виконання за 2 останні роки не менше 2-х аналогічних договорів, які безпосередньо стосуються предмета закупівлі (із зазначенням найменування підприємства (установи, організації) їх номерів телефонів та місцезнаходження), а також сканованих договорів, зазначених у довідці. Слід зазначити, що відповідно до пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Проте, проведеним аналізом встановлено, що тендерна документація, затверджена протокольним рішення уповноваженої особи Замовника від 16.12.2022 № 67, не містить вимог до учасників щодо надання інформації та документів зазначених Замовником у повідомлені з вимогою про усунення порушень, а отже, таке повідомлення розміщено Замовником з порушенням вимог передбачених пунктом 40 Особливостей. Відповідно до пунктів 1 та 5 розділу 3 тендерної документації та пункту 10 Додатку № 1 до тендерної документації, Замовником від учасників у складі тендерних пропозицій вимагалось надати копії підтверджуючих документів про наявність складського приміщення, павільйону в учасника процедури закупівлі. Так, у складі поданої пропозиції ФОП Павленка Сергія Анатолійовича надано договір оренди складського приміщення від 01.01.2020 № 15 щодо оренди приміщення для зберігання продуктів харчування. Разом з тим, підпунктами 3.1 та 3.2 пункту 3 вказаного вище договору оренди передбачено, що приміщення та майно, яке орендується, повинні бути передані орендодавцем та прийняті орендарем протягом трьох днів. У момент підписання акту прийому-передачі орендодавець передає орендарю ключі від приміщення, що орендується. Проте, у складі пропозиції ФОП Павленка Сергія Анатолійовича відсутній акт прийому-передачі, чим не підтверджено наявність в оренді складського приміщення, що в свою чергу не підтверджує відповідність поданої пропозиції вимогам передбаченим пунктами 1 та 5 розділу 3 тендерної документації та пунктом 10 Додатку № 1 до тендерної документації. Крім того, проведеним аналізом встановлено, що в порушення вимог передбачених Замовником пунктами 1 та 5 розділу 3 тендерної документації та пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації, учасником ФОП Павленком Сергієм Анатолійовичем не надано у складі пропозиції довідку в PDF форматі в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи учасника з інформацією про наявність в учасника процедури закупівлі фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Також, відповідно до вимог пунктів 1 та 5 розділу 3 тендерної документації та пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації, на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», від учасників тендерної пропозиції вимагалось надати довідку в PDF форматі в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи учасника з інформацією про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, тобто вказана довідка має містити інформацію про не менше, а ніж двох працівників. Однак, у складі тендерної пропозиції на виконання вищевказаної вимоги ФОП Павленко Сергій Анатолійович надано довідку від 20.12.2022 № 25, яка містить інформацію лише про одного працівника – завідувача складом Матвійчук С.В., що не відповідає умовам пунктів 1 та 5 розділу 3 тендерної документації та пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації, чим в свою чергу не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» встановленому в статті 16 Закону. Відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Таким чином, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП Павленка Сергія Анатолійовича як таку, що не відповідає умовам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 пункту 47 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень: 20.02.2023 19:37 - 07.03.2023 00:00
Дата публікації висновку: 20.02.2023 19:37

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 06/17/2023
Дата відкриття провадження: 27.03.2023 00:00
Номер відкриття провадження : 3/278/1109/23
Номер протоколу: 06/18/2023

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На запит моніторингу надаю наступні пояснення : 1. На порушення вимог пункту 17 частини 2 статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей, тендерна документація не містить посади посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками – дана інформація вказана в тендерній документації затвердженої протоколом № 67 від 16.12.2022р. в Розділі 1 пункт 2 підпунтк 2.3 2. На порушення вимог абзацу 3 пункту 44 Особливостей, у Додатку № 3 до тендерної документації Замовником передбачено строки укладання договору про закупівлю, які не відповідають нормам вказаного пункту Особливостей- дана помилка є технічною і не несла за собою помилки в укладанні договору , сам договір було укладено згідно нормам. 3. У складі поданої пропозиції ФОП Павленка Сергія Анатолійовича надано договір оренди складського приміщення від 01.01.2020 № 15 щодо оренди приміщення для зберігання продуктів харчування. Разом з тим, підпунктами 3.1 та 3.2 пункту 3 вказаного вище договору оренди передбачено, що приміщення та майно, яке орендується, повинні бути передані орендодавцем та прийняті орендарем протягом трьох днів. У момент підписання акту прийому-передачі орендодавець передає орендарю ключі від приміщення, що орендується. Проте, у складі пропозиції ФОП Павленка Сергія Анатолійовича відсутній акт прийому-передачі, чим не підтверджено наявність в оренді складського приміщення, що в свою чергу не підтверджує відповідність поданої пропозиції вимогам передбаченим пунктами 1 та 5 розділу 3 тендерної документації та пунктом 10 Додатку № 1 до тендерної документації- даний документ є внутрішньо - господарською документацією Учасника ,в своїй тендерній документації ми вимагали лише копію підтверджуючого документу. 4. Замовником пунктами 1 та 5 розділу 3 тендерної документації та пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації, учасником ФОП Павленком Сергієм Анатолійовичем не надано у складі пропозиції довідку в PDF форматі в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи учасника з інформацією про наявність в учасника процедури закупівлі фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю – Учасник в своїй тендерній пропозиції надав Довідку – гарантію про те що не визначений у встановленому законом порядку банкрутом то що стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура , тим самим підтвердивши свою фінансову спроможність. 5. Також, відповідно до вимог пунктів 1 та 5 розділу 3 тендерної документації та пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації, на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», від учасників тендерної пропозиції вимагалось надати довідку в PDF форматі в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи учасника з інформацією про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, тобто вказана довідка має містити інформацію про не менше, а ніж двох працівників. Однак, у складі тендерної пропозиції на виконання вищевказаної вимоги ФОП Павленко Сергій Анатолійович надано довідку від 20.12.2022 № 25, яка містить інформацію лише про одного працівника – завідувача складом Матвійчук С.В., що не відповідає умовам пунктів 1 та 5 розділу 3 тендерної документації та пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації, чим в свою чергу не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» встановленому в статті 16 Закону –в тендерній документації прописано «довідка в довільній формі» тим самим не вказує на конкретну кількість працівників, так як вимагати конкретну кількість працівників було б дискримінацією учасників . В свою чергу на запит моніторингу закупівлі Учасник ФОП Павленко С.А додав наступні документи: Витяг з реєстру пл. єдиного податку, Довідка-гарантія фін. спроможність , Квитанція про прийняття под. декларації, Лист працівники, Наказ Матвійчук С.В., Податкова декларація січень 2023р., Свідоцтво про держ. реєстрацію ФОП.( додаються)
Дата публікації звіту: 27.02.2023 12:02

Запити/Пояснення