-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Бензин та дизельне паливо
Завершена
13 351 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 66 759.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 66 759.00 UAH
Номер:
d5488108b6f54223b41fb34d8d949535
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-02-000076
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.01.2023 00:00
Період моніторингу:
03.01.2023 14:09 - 25.01.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.01.2023 № 1
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 02.01.2023 № 1
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2022-12-16-010683-a 16.12.2022
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній
системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, з урахуванням Особливостей, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 січня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 23.12.2022
№ 184, тендерну пропозицію ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ», повідомлення про намір укласти договір від 02.01.2023, договір від 09.01.2022 № 10, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 10.01.2023 року.
Період усунення порушень:
25.01.2023 08:45 - 31.01.2023 00:00
Дата публікації висновку:
25.01.2023 08:45
Запити/Пояснення
Номер:
fcf7e0d3202f46da88612e33add42750
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
05.01.2023 09:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.01.2023 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
077ed58684b94d77ad15cc3e6a894d5d
Назва:
Надання пояснень на запит
Дата опублікування:
10.01.2023 19:34
Опис:
Якісні характеристики предмета закупівлі визначені умовами, що зазначені в Додатку № 3 та Додатку № 4 тендерної документації. Якість товару повинна відповідати технічним умовам (ТУ) і державним стандартам (ДСТ), що діють на території України та встановлені для предмета закупівлі.
Кількісні характеристики предмета закупівлі обумовлені необхідністю забезпечення безперебійної діяльності транспортної служби підприємства протягом 2023 року.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до середньоринкових цін на бензин та дизельне паливо по Київській області, актуальних на дату оголошення процедури відкритих торгів. Середньоринкові ціни на пальне щоденно публікуються на веб-порталі minfin.com.ua за посиланням: https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/
Відповідно до частини 4 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Виходячи зі змісту частини 4 статті 10 Закону додаткове оприлюднення інформації, передбаченої частиною першою статті 10 Закону на веб-сайті замовника містить рекомендаційний характер.
Разом з тим, інформація про закупівлю міститься на офіційному інтернет-порталі «Київаудит» Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту Київської міської державної адміністрації за посиланням:
https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/F7C178C2CFC6600DC225893000489C85 (код документа INTL-CMUHHQ)