-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги щодо благоустрою території (облаштування газонів, садіння дерев, кущів, чагарників, видалення сухих та аварійних дерев та догляд за ними, садіння літніх та багаторічних квітників, декоративних насаджень-малі архітектурні споруди та догляд за ними)
Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради, м.Тернопіль, вул. Коперника,1, підприємства, установи, організації, зазначені в пункті 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»,«Мова (мови), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції: усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою»
Завершена
11 803 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 59 015.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 59 015.00 UAH
Номер:
48103ee4802f418e91e9f54d9fc2d931
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-02-02-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.02.2023 00:00
Період моніторингу:
02.02.2023 17:14 - 24.02.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.02.2023 № 25
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
42 UA-2022-12-15-020807-a 15.12.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо дотримання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з врахуванням особливостей, затверджених Постановою, розгляду тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 лютого 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з врахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 15.12.2022 №б/н, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Катальпа», протокол розкриття тендерної пропозиції, повідомлення про намір укласти договір, договір від 18.01.2023 № 11, повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду від 24.01.2023 №1, пояснення на запити Держаудитслужби отримані 09.02.2023 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
27.02.2023 17:58 - 03.03.2023 00:00
Дата публікації висновку:
27.02.2023 17:58
Запити/Пояснення
Номер:
cde80203e5674ab89fcc64b7d5ebd284
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
07.02.2023 16:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги щодо благоустрою території (облаштування газонів, садіння дерев, кущів, чагарників, видалення сухих та аварійних дерев та догляд за ними, садіння літніх та багаторічних квітників, декоративних насаджень-малі архітектурні споруди та догляд за ними) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-15-020807-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 24.01.2023 №1 до договору про закупівлю від 18.01.2023 № 11.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
6d8374cb77104f619f0231ef4c1da951
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
09.02.2023 09:20
Опис:
Відповідь на питання 1. Повідомляємо, що згідно листа відділу благоустрою та екології управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології та листа балансоутримувача території відділу технічного нагляду Тернопільської міської ради оголошено процедуру закупівлі: «Послуги щодо благоустрою території (облаштування газонів, садіння дерев, кущів, чагарників, видалення сухих та аварійних дерев та догляд за ними)». Технічне завдання та розрахунок орієнтовної вартості закупівлі додається.
Відповідь на питання 2. Інформуємо, що замовник проводить процедуру закупівлі для потреб наступного бюджетного року, виходячи з необхідного обсягу послуг та їх очікуваної вартості. Разом з цим, сума бюджетного асигнування на відповідні цілі може бути меншою, ніж вартість здійснюваної закупівлі. Згідно ч. 3 та ч.4 ст. 48 Бюджетного кодексу України заборонено взяття бюджетних зобов’язань без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень, установлених цим Кодексом та законом про Державний бюджет України.
З метою дотримання вимог бюджетного законодавства та забезпечення реєстрації бюджетного зобов’язання за договором про закупівлю та беручи до уваги бюджетні асигнування згідно затвердженого кошторису на 2023р., керуючись ч.1. п.19 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, укладено додаток від 24.01.2023 №1 до договору про закупівлю від 18.01.2023 № 11. а саме зменшено обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.