• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 15540000-5 Сирні продукти (Сир кисломолочний жирністю не менше 9 % (фасований по 200 грам)

Закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178. Процедура закупівлі здійснюється на очікувану вартість.

Завершена

1 093 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 466.50 UAH
Номер: 3bc3895bc34744e48c46874990076cf4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-01-07-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.02.2023 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 16.02.2023 16:38 - 10.03.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 15.02.2023 № 36 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 15.02.2023 № 36 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 2 UA-2022-12-15-016654-a 15.12.2022 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код ЄДРПОУ 01986397 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, olgavet3012@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено порушення пункту 2 частини другої статті 16 Закону №922. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питання щодо укладання договору встановлено порушення пунктів 18, 46 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, визначення предмету закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5, 10 Закону України від 26.01.1993 №2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом застосування відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору від 12.01.2023 №29 та розірвання договору через укладання додаткової угоди та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 березня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2» КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, тендерні пропозиції учасників закупівлі, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокольні рішення (протокол) уповноваженої особи від 02.01.2023 б/н та від 04.01.2023 б/н, повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 04.01.2023, договір на закупівлю товару від 12.01.2023 №29, додаткову угоду від 12.01.2023 № 1. Відповідно до пункту 3 Особливостей слідує, що Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих Особливостей. Моніторингом процедури закупівлі встановлено невідповідність тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель. Так на порушення пункту 2 частини другої статті 16 Закону №922 Замовником до кваліфікаційного критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (пункт Додатку № 2 до тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям») віднесено наступну інформацію: декларацію виробника/якісне посвідчення на товар, який пропонується до постачання, що підтверджує якість товару; копію акту інспектування або лист територіального органу Держпродспоживслужби, що підтверджує додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти (згідно наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 №447 «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я і благополуччя тварин; протокол випробувань дійсний на дату проведення відкритих торгів з особливостями. Пунктом 1 розділу 3 тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником, зокрема: тендерна пропозиція згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації; іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї. В свою чергу Додатком № 1 до тендерної документації визначено надання інформації учасником про виробника та країну виробника. Моніторингом процедури закупівлі встановлено, що в документах тендерної пропозиції ТОВ «МОЛОКОЗАВОД №1» міститься Форма «Тендерна пропозиція» Вих.№101 від 23.12.2022, де пропонується постачання сиру кисломолочного «Ясне Сонечко» 200 г. 9,5% жирності, учасником зазначено країну виробника, проте не зазначений виробник цього товару, що суперечить вимогам пункту 1 розділу 3 тендерної документації та Додатку №1 до тендерної документації. Додатком № 3 до тендерної документації є «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», якою передбачено надання інформації учасниками про «Відповідність так/ні» якісним характеристикам товару, одиницям виміру, кількості товару, ДСТУ 4554:2006. Проте в документах тендерної пропозиції ТОВ «МОЛОКОЗАВОД №1» міститься «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Вих.№117 від 23.12.2022, в якій не зазначено про відповідність (так чи ні) зазначеним характеристикам, що суперечить вимогам пункту 1 розділу 3 тендерної документації та Додатку №3 до тендерної документації. Відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Проте на порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «МОЛОКОЗАВОД №1» та укладено з ним договір на закупівлю товару від 12.01.2023 №29 на суму 830 154,00 гривень. Пунктом 46 Особливостей визначено, що Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Відповідно до пункту 18 Особливостей визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів за результатами електронного аукціону в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки. Слід зазначити, що форма специфікації до договору від 12.01.2023 №29 не відповідає формі специфікації до проекту договору, що є Додатком 9 до тендерної документації та відповідно формі специфікації до проекту договору, який міститься в тендерній пропозиції ТОВ «МОЛОКОЗАВОД №1» в частині розбивки закупівлі сиру кисломолочного за кошти НСЗУ та кошти місцевого бюджету. Відповідно до підпункту 2 пункту 21 договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 цих Особливостей.
Період усунення порушень: 07.03.2023 15:12 - 22.03.2023 00:00
Дата публікації висновку: 07.03.2023 15:12

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення,які виявлені моніторингом процедури закупівлі UA-2022-12-15-016654-a,усунуті,шляхом підписання додаткової угоди на розірвання договору від 12.01.2023 року №29.
Дата публікації звіту: 10.03.2023 15:42