-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 – 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»
Завершена
22 263 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 111 315.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 111 315.00 UAH
Номер:
ce6cc46168114488b88cee85ad04034e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-25-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.01.2023 00:00
Період моніторингу:
25.01.2023 11:53 - 16.02.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
25.01.2023 № 18
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
39 UA-2022-12-15-015798-a 15.12.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Грін Трейдінг» установлено порушення вимог підпункту 3 пункту 41 та абзацу третього пункту 44 Постанови № 1178.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує припинити зобов’язання за договором підряду від 04.01.2023 № 17 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 лютого 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Київська міська клінічна лікарня №7» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 29.11.2022 № 233), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 26.12.2022 № 269, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Грін Трейдінг» (далі – ТОВ «Грін Трейдінг»), повідомлення про намір укласти договір від 26.12.2022, договір підряду від 04.01.2023 № 17, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 03.02.2023 та від 10.02.2023.
Установлено, що відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовник вимагає подання інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону з урахуванням Особливостей у відповідності до вимог, викладених у додатку 3 тендерної документації.
Так, відповідно до Додатку 3 тендерної документації переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Зокрема, пунктами 3, 5, 6, 12 та 13 таблиці Додатку 3 переможець надає:
• якщо на час оголошення процедури закупівлі доступ до відповідного реєстру обмежений то витяг або довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
• витяг про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність/наявність судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України;
• довідку в довільній формі про те, що між ним та замовником раніше не було укладено договір про закупівлю, за яким не виконано договірні зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
Однак, у складі тендерної пропозиції переможця вищевказані документи ТОВ «Грін Трейдінг» не надано.
На запит Держаудитслужби від 07.02.2023 про надання пояснень зокрема, щодо причини не відхилення тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ «Грін Трейдінг», як такого, який не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, Замовник 10.02.2023 зазначив, що «під час підписання договору про закупівлю переможцем закупівлі було надано уповноваженій особі витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» та інформаційні довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або по’вязані з корупцією правопорушення на юридичну особу (переможця закупівлі) та службову особу переможця закупівлі, чим підтверджено відсутність підстав у відмові в процедурі закупівлі відповідно до пунктів 3, 5, 6 і 12 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Отже, переможець процедури закупівлі ТОВ «Грін Трейдінг» у строк, що не перевищує чотири дні з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір, не надав через електронну систему закупівель документи, які підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6, і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, чим не дотримався вимог абзацу третього пункту 44 Постанови № 1178.
На порушення підпункту 3 пункту 41 Постанови № 1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Грін Трейдінг», як такого, який не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Постанови № 1178.
Період усунення порушень:
17.02.2023 17:33 - 04.03.2023 00:00
Дата публікації висновку:
17.02.2023 17:33
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Порушення усунуто шляхом розірвання договору.
Дата публікації звіту:
23.02.2023 15:09
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
шляхом розірвання договору
Дата публікації:
02.03.2023 14:33
Запити/Пояснення
Номер:
78bfdecede434f0b82dde718ce7d7279
Назва:
запит про надання пояснення
Дата опублікування:
31.01.2023 12:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Код ДК 021:2015 – 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-12-15-015798-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами забезпечено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання приватним підприємством виробничо-комерційна фірми «Грін Трейдінг» вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
85462c93f31f43be8ca48c30906c2a9c
Назва:
запит про надання пояснення
Дата опублікування:
07.02.2023 12:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Код ДК 021:2015 – 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-12-15-015798-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
Відповідно Додатку 3 до тендерної документації переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Зокрема, згідно із пунктами 3, 5, 6, 12 та 13 таблиці Додатку 3 переможець надає наступні документи:
• якщо на час оголошення процедури закупівлі доступ до відповідного реєстру обмежений то витяг або довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
• витяг про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність/наявність судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України;
• довідку в довільній формі про те, що між ним та замовником раніше не було укладено договір про закупівлю, за яким не виконано договірні зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
Однак, у складі тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ «Грін Трейдінг» вищевказані документи відсутні.
З огляду на вищевказане, просимо пояснити причини не відхилення тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ «Грін Трейдінг», як такого, який не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.