-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Постільна білизна
ДК 021:2015 - 39512000-4 Постільна білизна
Торги не відбулися
700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 7 000.00 UAH
Номер:
11b98605ccbd47b1b2ff4e8cc287b745
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-20-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.01.2023 00:00
Період моніторингу:
20.01.2023 14:08 - 11.02.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.01.2023 № 5-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі: ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю), ID: UA-2022-12-15-003860-a, яка проводиться Комунальним некомерційним підприємством "Запорізька обласна клінічна лікарня" Запорізької обласної ради.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами дослідження питання дотримання законності під час розгляду звернень учасників встановлено порушення вимоги п.51 Особливостей №1178 в частині незабезпечення розгляду вимоги учасника.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує забезпечити розгляд вимоги учасника ФОП Козимир Олена Олександрівна від 23.12.2022 UA-2022-12-15-003860-a.a4 у порядку п.51 Особливостей №1178 або відмінити процедуру закупівлі на підставі пп.2 п.47 Особливостей №1178 з причини неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: « 20 » січня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), законності та своєчасності прийняття уповноваженою особою відповідних рішень, дотримання законності під час розгляду звернень учасників.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі - ТД), затверджену рішенням Уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівлі (протокол № 653/во від 22.12.2022 року), звернення та вимоги учасників та відповіді на них.
В ході моніторингу встановлено, що потенційні учасники неодноразово звертались до Замовника за наданням роз’яснень щодо процедури закупівлі та вимогами щодо усунення порушень. При цьому, остання з них залишена Замовником без розгляду. Так, ФОП Козимир Олена Олександрівна 23 грудня 2022 року на веб-порталі prozorro.gov.ua оприлюднила вимогу за ID: UA-2022-12-15-003860-a.a4, яка станом на момент проведення моніторингу залишена Замовником без розгляду. Викладеним Замовник порушив вимоги п.51 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), яким передбачено. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
23.01.2023 15:11 - 07.02.2023 00:00
Дата публікації висновку:
23.01.2023 15:11
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання зобов’язань щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель, згідно моніторингу (UA-M-2023-01-20-000002) СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.) щодо забезпечення розгляду вимоги учасника, подовжити строк прийому пропозицій до 00:00 07.02.2023 року.
Відповідь на вимогу надано
Дата публікації звіту:
02.02.2023 10:24
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionUntimely: Так
Опис:
Порушення усунуто
Дата публікації:
07.03.2023 15:45