-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Портативний комп'ютер (ноутбук) (ДК 021:2015: 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина))
Завершена
480 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 400.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 400.00 UAH
Номер:
05c1191873f14f0dbdcf4907ec89ab0e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-11-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.01.2023 00:00
Період моніторингу:
11.01.2023 14:16 - 02.02.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.01.2023 № 2-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 10.01.2023 № 2-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2022-12-14-021598-a від 14.12.2022. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 січня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, зі змінами, (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Управління гуманітарної політики Камінь-Каширської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним Рішенням уповноваженої особи від 14.12.2022 (далі – тендерна документація), тендерну пропозицію фізичної особи підприємства «Рогоза Валентин Володимирович», повідомлення про намір укласти договір від 22.12.2022, договір про закупівлю від 28.12.2022 №05-Т, відповідь Замовника на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 24.01.2023 року.
Період усунення порушень:
26.01.2023 11:51 - 01.02.2023 00:00
Дата публікації висновку:
26.01.2023 11:51
Запити/Пояснення
Номер:
83b67e5fb0904f31abc80923f8fbb5c2
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
19.01.2023 11:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.01.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Портативний комп'ютер (ноутбук) (ДК 021:2015: 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-14-021598-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
6aa3cb2f7e9545f78e311a81140c3c94
Назва:
Пояснення на запит щодо закупівлі «Портативний комп’ютер (ноутбук) (ДК 021:2015: 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина)) (ідентифікатор закупівлі: UA-2022-12-14-021598-a) (IDмоніторингу: UA-M-2023-01-11-000007 )»:
Дата опублікування:
24.01.2023 11:54
Опис:
яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування
розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета
закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надати посилання на сторінку
власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника
бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних
характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета
закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України
від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних
коштів» (зі змінами) надаємо пояснення:
Разом з тим інформуємо, що Камінь-Каширська територіальна громада
розташована в прикордонній 50-ти кілометровій зоні з Республікою Білорусь.
Тому на підставі протокольного рішення позачергового засідання місцевої
комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій
Камінь-Каширської військової державної адміністрації освітній процес в
закладах освіти Камінь-Каширської міської ради організовано за змішаною
формою навчання. З метою покращення матеріально-технічної бази закладів
освіти рішенням Камінь-Каширської міської ради від 09.12.2022 року №18/25-2
виділено додаткові кошти з місцевого бюджету.
Технічні та якісні характеристики визначались відповідно до наказу МОН
від 27.04.2021 р. №458 «Про затвердження Змін до Типового переліку
комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та
професійної (професійно-технічної) освіти та з урахуванням потреб для
забезпечення більш якісного освітнього процесу та доступу до мережі Інтернет.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено методом
порівняння ринкових цін у спосіб, передбачений, пунктом 1 та пунктом 2
частини 1 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості
предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки,
торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 р. №275, а саме
шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни товарів,
що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, зокрема, на сайтах
постачальників відповідної продукції та спеціалізованих торговельних
майданчиках.
Разом з тим надаємо посилання на сторінку веб-сайту Управління
гуманітарної політики Камінь-Каширської міської ради https://kmk.osv.org.ua/ де
в розділі Державні закупівлі міститься інформація про закупівлі організації.