• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

15110000-2 - М’ясо (яловичина заморожена, без кісток, не нижче І сорту, в блоках; свинина заморожена, без кісток, не нижче І сорту, в блоках; філе куряче заморожене.)

Завершена

5 568 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 840.00 UAH
Номер: 86e79c3e31bf4f50b01aa724e7af1147
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-03-21-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.03.2023 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 21.03.2023 14:23 - 12.04.2023 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 20.03.2023 №16-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Наталія ШЕВЧЕНКО Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 20.03.2023 №16-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 UA-2022-12-14-014633-a 14.12.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 54) 268-70-23, viktorpopovich112@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Особливостей (в редакції від 01.12.2022 року). За результатами аналізу питання повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям (в редакції від 01.12.2022), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку шляхом вжиття заходів щодо розірвання укладеного за результатами торгів договору, з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень).
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 березня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 01.12.2022 (далі – Особливості (в редакції від 01.12.2022)), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Конотопської міської ради Сумської області (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 14.12.2022, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ФУД ТОРГ 2020» (далі – ТОВ «ФУД ТОРГ 2020»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 23.12.2022, повідомлення про намір укласти договір від 23.12.2022, договір від 10.01.2023 № 421, додаткову угоду від 22.03.2023 № 1, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 24.03.2023 року. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник у пункті 3 додатку 2 до тендерної документації для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам стосовно предмету закупівлі, встановив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції зокрема документу, що підтверджує калібрування засобів вимірювання температури повітря та вологості у складському приміщенні, температури в транспортному засобі (допускається окремий термометр), вагів, виданий на ім’я учасника не раніше ніж за пів року до дати публікації оголошення та копії атестату про акредитацію органу із калібрування. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФУД ТОРГ 2020» містяться сертифікати калібрування, видані калібрувальною лабораторією Державного підприємства «Сумський регіональний науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» на термометри скляні, гігрометр психрометричний, ваги електронні. Проте, атестат про акредитацію калібрувальної лабораторії Державного підприємства «Сумський регіональний науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації», зареєстрований у Реєстрі 11.06.2021 за № 40026, учасником надано не у повному обсязі, а саме без додатків, в яких визначена сфера акредитації та які відповідно до змісту цього атестату є його невід’ємними частинами, що не відповідає вимогам пункту 3 додатку 2 до тендерної документації Замовника. Однак, на порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Особливостей (в редакції від 01.12.2022) Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ФУД ТОРГ 2020» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та уклав з ним договір від 10.01.2023 № 421 на суму 5 546 660,40 гривень. Аналізом укладеного за результатами торгів договору про закупівлю установлено, що відповідно до додатку №1 «Специфікація» до договору від 10.01.2023 №421 ціна за 1 кг яловичини замороженої, без кісток, не нижче І сорту, в блоках складає 372,60 грн з ПДВ, ціна за 1 кг свинини замороженої, без кісток, не нижче І сорту, в блоках складає 234,90 грн з ПДВ, ціна за 1 кг філе курячого замороженого становить 157,92 грн з ПДВ. Слід зазначити, що сума договору від 10.01.2023 №421 не перевищує очікуваної вартості предмета закупівлі – 5 568 000,00 гривень. На запит Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області щодо надання пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість Замовник пояснив, що розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі середньої ціни на ринку, шляхом моніторингу цін, однак, підтверджуючих документів Замовником не надано, чим порушено вимоги частини п’ятої статті 8 Закону. При цьому, відповідно до інформації про середні споживчі ціни на товари (послуги) у 2022 році, що оприлюднена на офіційному сайті Державної служби статистики України (https://www.ukrstat.gov.ua/) установлено, що ціна на яловичину у листопаді 2022 року складала 200,65 грн за 1 кг, на свинину – 166,87 грн за 1 кг, на філе куряче заморожене – 135,72 грн за 1 кг. Таким чином, враховуючи інформацію Державної служби статистики України очікувана вартість предмета закупівлі на дату оголошення, враховуючи середні споживчі ціни, що склалися у листопаді 2022 року, становить 4 206 788,50 гривень. Вищевикладене свідчить про завищення Замовником очікуваної вартості предмета закупівлі на 1 361 211,50 гривень.
Період усунення порушень: 27.03.2023 14:28 - 11.04.2023 00:00
Дата публікації висновку: 27.03.2023 14:28

Оскарження висновку в суді

Опис: № 480/3385/23 від 17 квітгя 2023 року
Дата публікації: 18.04.2023 10:09

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Управління освіти повідомляє, що розпочато процедуру розірвання договору № 421 від 10.01.2023 року. На адресу товариства "ФУД ТОРГ 2020" направлено супровідний лист та додаткова угода про розірвання договору. Станом на сьогодні інформації про підписання вищезазначеної угоди в Управлінні немає. В разі отримання інформації про підписання додаткової угоди, на вашу адресу буде повідомлено додатково.
Дата публікації звіту: 31.03.2023 14:37

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionFailureDocuments: Так
Опис: .
Дата публікації: 12.04.2023 09:58

Запити/Пояснення