• Укладання рамкової угоди
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Меблі для відділень поштового зв'язку (в межах України, із монтажем)

Замовник/закупівельник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Терміни поставки в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо умов поставки визначена в умовах тендерної документації. Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається, тому умови його надання не зазначаються у оголошенні. Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні.

Завершена

144 057 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 720 286.50 UAH
Номер: d3d08a3a7ac24cf59135579e410d8dea
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-03-20-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.03.2023 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 20.03.2023 17:03 - 11.04.2023 01:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 20.03.2023 № 78 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 31 UA-2022-12-14-009318-a 14.12.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, vynohradov.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозиції ФОП Котенков Сергій Сергійович, ТОВ «Сектор Трейд», ТОВ «Армарі», ПП «Галатек», ТОВ «Бі Еф Джи», ТОВ «ТК Актив», ТОВ «ВІН Меблі», ТОВ «Медіа-Вест», ПАТ «Новий Стиль», ТОВ «Геометрія Арт», ТОВ «Меблева фабрика «Меблібуд», ФОП Ситнік Володимир Володимирович, ТОВ «Вайєр Ай Кью», ТОВ «Вест Вуд Компані 2012», ПГОІ «Елкон-Дізайн», ТОВ «Кіспрі Україна», ПП «А.Р.Т», ТОВ «Фабрика меблів «Династія», ТОВ «Фрейм Констракшн», своєчасності укладання рамкової угоди та її оприлюднення, відповідності умов рамкової угоди умовам тендерних пропозицій переможців – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 квітня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання рамкової угоди та її оприлюднення, відповідності умов рамкової угоди умовам тендерних пропозицій переможців. Під час моніторингу проаналізовано: річний план акціонерного товариства «УКРПОШТА» на 2023 рік, оголошення з відомостями про рамкову угоду, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 14.12.2022, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця Котенков Сергій Сергійович (далі – ФОП Котенков Сергій Сергійович), товариства з обмеженою відповідальністю «Сектор Трейд» (далі – ТОВ «Сектор Трейд»), товариства з обмеженою відповідальністю «Армарі» (далі – ТОВ «Армарі»), приватного підприємства «Галатек» (далі – ПП «Галатек»), товариства з обмеженою відповідальністю «Бі Еф Джи» (далі – ТОВ «Бі Еф Джи»), товариства з обмеженою відповідальністю «ТК Актив» (далі – ТОВ «ТК Актив»), товариства з обмеженою відповідальністю «ВІН Меблі» (далі – ТОВ «ВІН Меблі»), товариства з обмеженою відповідальністю «Медіа-Вест» (далі – ТОВ «Медіа-Вест»), приватного акціонерного товариства «Новий Стиль» (далі – ПАТ «Новий Стиль»), товариства з обмеженою відповідальністю «Геометрія Арт» (далі – ТОВ «Геометрія Арт»), товариства з обмеженою відповідальністю «Меблева фабрика «Меблібуд» (далі – ТОВ «Меблева фабрика «Меблібуд»), фізичної особи-підприємця Ситнік Володимир Володимирович (далі – ФОП Ситнік Володимир Володимирович), товариства з обмеженою відповідальністю «Вайєр Ай Кью» (далі – ТОВ «Вайєр Ай Кью»), товариства з обмеженою відповідальністю «Вест Вуд Компані 2012» (далі – ТОВ «Вест Вуд Компані 2012»), підприємства, яке засноване на власності об'єднання громадян «Елкон-Дізайн» (далі - ПГОІ «Елкон-Дізайн»), товариства з обмеженою відповідальністю «Кіспрі Україна» (далі – ТОВ «Кіспрі Україна»), приватного підприємства «А.Р.Т» (далі – ПП «А.Р.Т»), товариства з обмеженою відповідальністю «Фабрика меблів «Династія» (далі – ТОВ «Фабрика меблів «Династія»), товариства з обмеженою відповідальністю «Фрейм Констракшн» (далі – ТОВ «Фрейм Констракшн»), протокольне рішення уповноваженої особи від 14.02.2023 (відхилення тендерних пропозицій ТОВ «Сектор Трейд» та ФОП Ситнік Володимир Володимирович), повідомлення про намір укласти рамкову угоду від 14.02.2023, протокольне рішення уповноваженої особи від 06.03.2023 (виключення учасника ТОВ «Армарі» з рамкової угоди), рамкову угоду № 140323-02Е (опублікована від 15.03.2023), пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель 30.03.2023.
Період усунення порушень: 12.04.2023 16:37 - 18.04.2023 00:00
Дата публікації висновку: 12.04.2023 16:37

Запити/Пояснення