-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Електрична енергія з розподілом
Завершена
1 800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 000.00 UAH
Номер:
4e8deb8f80a447898f65a7c202de2aee
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-10-000115
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.01.2023 00:00
Період моніторингу:
19.01.2023 11:08 - 10.02.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
18.01.2023 № 10
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 18.01.2023 № 10
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
13 UA-2022-12-14-001906-a
14.12.2022 ВІДДІЛ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ КРИНИЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ код ЄДРПОУ
43944702
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону в частині відсутності в річному плані закупівель інформації про код економічної класифікації видатків бюджету.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 19 Особливостей.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови №710, розгляду тендерної пропозиції переможця ТОВ "ЕКСПОРТ ЕНЕРДЖІ ЮКРЕЙН", відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель керуючись статтями 2, 5, 10 Закону України від 26.01.1993 №2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення виявлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 лютого 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) (далі Постанова №710), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВІДДІЛУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ КРИНИЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (далі Замовник) ID: UA-P-2022-12-13-003159-c на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи - протокол від 12.12.2022 № 68 (далі тендерна документація), оголошення про проведення відкритих торгів, реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника-переможця торгів ТОВ «ЕКСПОРТ ЕНЕРДЖІ ЮКРЕЙН», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.12.2022 № 73, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 28.12.2022, договір від 11.01.2023 № 240/11 про постачання електричної енергії споживачу, додаткову угоду від 20.01.2023 №1, пояснення замовника, отримані 25.01.2023,0 01.02.2023 через електронну систему закупівель.
Відповідно до пункту 14 Особливостей закупівля здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону № 922.
При цьому, частина перша статті 4 Закону № 922 передбачає, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Моніторингом установлено, що на порушення пункту 4 частини другої статті 4 Закону № 922 у річному плані закупівлі Замовником не зазначено інформацію щодо коду економічної класифікації видатків бюджету. При цьому, фінансування закупівлі, відповідно до даних пункту 8 Річного плану закупівель UA-P-2022-12-13-003159-c передбачено здійснювати за рахунок коштів місцевого бюджету.
За результатами проведеного аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям встановлено, що тендерна документація Замовника складена з порушенням вимог Особливостей, а саме: в підпункті 2 пункту 12.5 проекту договору, який є Додатком 3 до тендерної документації, Замовником визначено істотні умови цього Договору, які не відповідають вимогам підпункту 2 пункту 19 Особливостей.
Період усунення порушень:
06.02.2023 19:17 - 21.02.2023 00:00
Дата публікації висновку:
06.02.2023 19:17
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання зобов'язань щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель викладених Східним офісом Держаудитслужби у висновку про результати моніторингу UA-M-2023-01-10-000115 від 06 лютого 2023 року повідомляємо,що на усунення порушення вимог підпункту 2 пункту 19 Особливостей були внесені зміни до договору шляхом укладення Додаткової угоди №2 від 10.02.2023 року.
На встановлені порушення вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону в частині відсутності в річному плані закупівель інформації про код економічної класифікації видатків бюджету, додаємо Протокол уповноваженої особи в якому зазначений КЕКВ, а під час створення плану в електронній системі закупівель відбулася механічна помилка. Щодо притягнення до відповідальності особи, якою допущено порушення надаємо наказ відділу ЖКГ та комунальної власності Криничанської селищної ради.
Дата публікації звіту:
13.02.2023 12:12
Запити/Пояснення
Номер:
420764f7727443efa9e088a3da7157f1
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
23.01.2023 12:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.01.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2022-12-14-001906-a), проведеної Відділом житлово - комунального господарства та комунальної власності Криничанської селищної ради (далі Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що регламентовано нормами пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Номер:
7e00e4840f4a4077b025d5408e068853
Назва:
ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик закупівлі електричної енергії, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та його розміщення на веб-сайті UA-2022-12-14-001906-a
Дата опублікування:
25.01.2023 16:02
Опис:
Назва предмета закупівлі : Електрична енергія з розподілом (ДК 021:2015 – 09310000-5 «Електрична енергія»).
Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення: 1800000,00 грн. з ПДВ, визначено згідно з потребою Замовника на 2023 рік, відповідно рішення Криничанської селищної ради «Про бюджет Криничанської селищної територіальної громади на 2023 рік» від 21.12.2022рок №50-30/VІІІ.
Розмір очікуваної вартості встановлено за результатами моніторингу постачальників аналогічних товарів. Крім того, здійснено консультацію з «ДТЕК ДНІПРОВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» у телефонному режимі щодо орієнтовної ціни на електричну енергію з розподілом у 2023 році.
Обґрунтування технічних характеристик та якісних характеристик закупівлі: Термін постачання — до 31.12.2023 р. включно. Кількісною характеристикою предмета закупівлі є обсяг споживання електричної енергії. За одиницю виміру кількості електричної енергії приймається кіловат-година, яка дорівнює кількості енергії, спожитої пристроями потужністю в один кіловат протягом однієї години. Обсяг, необхідний для забезпечення діяльності об’єктів замовника, враховуючи обсяги споживання попереднього календарного року, а також враховуючи «Програми по капітальному ремонту та реконструкції об’єктів вуличного освітлення та електромереж населених пунктів Криничанської селищної ради на 2023-2025 роки» становить 240000 кВт/год на 2023 рік. Електропостачальник забезпечує дотримання загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг з електропостачання, в тому числі тих, що передбачені згідно Порядку 375, Закону, ПРРЕЕ, КСР, умов договору про постачання електричної енергії (договору про закупівлю) та інших нормативно-правових актів. Показники якості електропостачання повинні відповідати величинам, що затверджені Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП). А також характеристики, що зазначені в тендерній документації закупівлі UA-2022-12-14-001906-a.
Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів - Криничанську селищну раду https://krin.otg.dp.gov.ua/publichni-zakupivli/viddil-zhytlovo-komunalnoho-hospodarstva-ta-komunalnoi-vlasnosti-krynychanskoi-selyshchnoi-rady
Номер:
f653179773774aa4bd6c1c9eed06b3c5
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
30.01.2023 14:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2022-12-14-001906-a), проведеної Відділом житлово - комунального господарства та комунальної власності Криничанської селищної ради (далі Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
Відповідно до вимог пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону №922.
Повідомлення про намір укласти договір опубліковано 28.12.2022, проте, визначеним переможцем торгів ТОВ "ЕКСПОРТ ЕНЕРДЖІ ЮКРЕЙН" Витяг з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості", виданого Департаментом інформатизації МВС станом на 02.01.2023 громадянину України Іноземцеву Дмитру Григоровичу, опубліковано 02.01.2023 на 5-й день з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
При цьому, місце народження вказаного громадянина, яке зазначено у Витязі з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості", виданому Департаментом інформатизації МВС станом на 29.12.2022, та який ТОВ "ЕКСПОРТ ЕНЕРДЖІ ЮКРЕЙН" опубліковано 29.12.2022, не відповідає місцю народження, вказаному у копії паспорта Іноземцева Дмитра Григоровича (файл «УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ (оригінали).pdf 22 грудня 2022 року 23:54).
Таким чином, переможцем торгів ТОВ "ЕКСПОРТ ЕНЕРДЖІ ЮКРЕЙН"
не надано документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктами 5, 6 і 12 частини першої статті 17 Закону №922.
Просимо пояснити, чому не відхилено тендерну пропозицію ТОВ "ЕКСПОРТ ЕНЕРДЖІ ЮКРЕЙН"?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Номер:
e397a6f95d0949ee82de8a5f5b9ae469
Назва:
Відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону №922.
Дата опублікування:
01.02.2023 14:50
Опис:
Відповідно до вимог пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищив чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, а саме 29.12.2022 року надав замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону №922. Переможець торгів ТОВ "ЕКСПОРТ ЕНЕРДЖІ ЮКРЕЙН" надав Витяг з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості", виданого Департаментом інформатизації МВС станом на 29.12.2022р. громадянину України Іноземцеву Дмитру Григоровичу про відсутність кримінальної відповідальності, незнятої чи непогашеної судимості та перебування у розшуку. Уповноваженою особою довідку було перевірено завдяки QR-коду який міститься на Витягу, що підтверджує відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції установлених пунктами 5, 6 і 12 частини першої статті 17 Закону №922.
На 5-й день з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, учасником було додано інший документ, оскільки термін подання документів для переможця процедури був завершений, тому уповноваженою особою даний документ не розглядався.