• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Електрична енергія з розподілом

Завершена

1 800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 000.00 UAH
Номер: 4e8deb8f80a447898f65a7c202de2aee
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-01-10-000115
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.01.2023 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 19.01.2023 11:08 - 10.02.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 18.01.2023 № 10 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 18.01.2023 № 10 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 13 UA-2022-12-14-001906-a 14.12.2022 ВІДДІЛ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ КРИНИЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ код ЄДРПОУ 43944702 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, olga.kolecnik@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону в частині відсутності в річному плані закупівель інформації про код економічної класифікації видатків бюджету. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 19 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови №710, розгляду тендерної пропозиції переможця ТОВ "ЕКСПОРТ ЕНЕРДЖІ ЮКРЕЙН", відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель керуючись статтями 2, 5, 10 Закону України від 26.01.1993 №2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення виявлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 лютого 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) (далі Постанова №710), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВІДДІЛУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ КРИНИЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (далі Замовник) ID: UA-P-2022-12-13-003159-c на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи - протокол від 12.12.2022 № 68 (далі тендерна документація), оголошення про проведення відкритих торгів, реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника-переможця торгів ТОВ «ЕКСПОРТ ЕНЕРДЖІ ЮКРЕЙН», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.12.2022 № 73, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 28.12.2022, договір від 11.01.2023 № 240/11 про постачання електричної енергії споживачу, додаткову угоду від 20.01.2023 №1, пояснення замовника, отримані 25.01.2023,0 01.02.2023 через електронну систему закупівель. Відповідно до пункту 14 Особливостей закупівля здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону № 922. При цьому, частина перша статті 4 Закону № 922 передбачає, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Моніторингом установлено, що на порушення пункту 4 частини другої статті 4 Закону № 922 у річному плані закупівлі Замовником не зазначено інформацію щодо коду економічної класифікації видатків бюджету. При цьому, фінансування закупівлі, відповідно до даних пункту 8 Річного плану закупівель UA-P-2022-12-13-003159-c передбачено здійснювати за рахунок коштів місцевого бюджету. За результатами проведеного аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям встановлено, що тендерна документація Замовника складена з порушенням вимог Особливостей, а саме: в підпункті 2 пункту 12.5 проекту договору, який є Додатком 3 до тендерної документації, Замовником визначено істотні умови цього Договору, які не відповідають вимогам підпункту 2 пункту 19 Особливостей.
Період усунення порушень: 06.02.2023 19:17 - 21.02.2023 00:00
Дата публікації висновку: 06.02.2023 19:17

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання зобов'язань щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель викладених Східним офісом Держаудитслужби у висновку про результати моніторингу UA-M-2023-01-10-000115 від 06 лютого 2023 року повідомляємо,що на усунення порушення вимог підпункту 2 пункту 19 Особливостей були внесені зміни до договору шляхом укладення Додаткової угоди №2 від 10.02.2023 року. На встановлені порушення вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону в частині відсутності в річному плані закупівель інформації про код економічної класифікації видатків бюджету, додаємо Протокол уповноваженої особи в якому зазначений КЕКВ, а під час створення плану в електронній системі закупівель відбулася механічна помилка. Щодо притягнення до відповідальності особи, якою допущено порушення надаємо наказ відділу ЖКГ та комунальної власності Криничанської селищної ради.
Дата публікації звіту: 13.02.2023 12:12

Запити/Пояснення