-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 15320000-7 Фруктові та овочеві соки (Соки фруктові та овочеві)
Завершена
702 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 510.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 510.00 UAH
Номер:
25345d9930884817aae4310e2c0b2cd5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-30-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.05.2023 00:00
Період моніторингу:
30.05.2023 17:29 - 21.06.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.05.2023 №49-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 30.05.2023 №49-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8. UA-2022-12-13-021220-a 13.12.2022 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзацу 6 підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови №1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Могилів-Подільської міської ради (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 13 грудня 2022 року №62/1), тендерну пропозицію ПП «ТД «Солодкий світ», вимогу про усунення невідповідностей до 10:09 год. до 22 грудня 2022 року, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22 грудня 2022 року №62/9, повідомлення про намір укласти договір, договір від 28 грудня 2022 року №15 (далі – Договір) та пояснення від 07, 12 червня 2023 року, отримані від Замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу установлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ПП «ТД «Солодкий світ», якого обрано переможцем торгів, умовам тендерної документації Замовника.
Так, у пункті 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження завіреної копії (або сканкопії) акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, складений у 2022 році.
Крім того, тендерною документацією визначено, що документи, які не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, можуть не подаватись у складі тендерної пропозиції, про що учасник повинен зазначити у довідці, з посиланням на норми відповідних нормативно-правових актів (за наявності), в складі своєї тендерної пропозиції.
При цьому, у складі тендерної пропозиції учасника ПП «ТД «Солодкий світ» відсутня копія (або сканкопія) акту, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, складений у 2022 році, а також довідка, з посиланням на норми відповідних нормативно-правових актів (за наявності), щодо не подання такого документа, чим порушено вимоги пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Відповідно до абзацу 6 підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону.
Однак, на порушення вимог абзацу 6 підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «ТД «Солодкий світ», як таку, що не відповідає умовам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону, а уклав з ним Договір на суму 637 260,00 грн.
Період усунення порушень:
16.06.2023 15:59 - 01.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
16.06.2023 15:59
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Повідомляємо, що Договір № 15 від 28.12.2022 року розірвано.
Дата публікації звіту:
23.06.2023 17:01
Запити/Пояснення
Номер:
94955dc1332a4b839cf9df55ac6f6ea4
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
06.06.2023 16:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі соків фруктових та овочевих (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-12-13-021220-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
b488bd0700e8435784621a96ead09225
Назва:
Надання пояснень
Дата опублікування:
07.06.2023 14:22
Опис:
Управління освіти Могилів-Подільської міської ради (далі - Замовник) у межах проведення моніторингу закупівлі Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 15320000-7 Фруктові та овочеві соки (Соки фруктові та овочеві), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-12-13-021220-a) надає пояснення згідно поставленого питання.
Предметом вищезазначеної закупівлі є Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 15320000-7 Фруктові та овочеві соки (Соки фруктові та овочеві) в обсязі Сік фруктовий та овочевий, пакування тетрапак 0,2 л 34320шт, Сік фруктовий, пакування тетрапак 1 л 8060л, чим забезпечується робота їдалень закладів освіти Замовника, в тому числі під час воєнного стану. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі регулюються та встановлюються Законом України «Про безпечність та якість харчових продуктів» та Інструкцією з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, що затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України від 17.04.2006 № 298/227 (зі змінами) в частині обов’язків суб’єктів підприємницької діяльності, що постачають товари, а також Закон України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» (зі змінами) та наказ Міністерства охорони здоров’я України від 19.07.2012 № 548 «Про затвердження Мікробіологічних критеріїв для встановлення показників безпечності харчових продуктів».
Для визначення очікуваної вартості щодо закупівлі соків був проведений маркетинг ринку шляхом порівняння пропозицій потенційних постачальників та з врахуванням останніх цін, визначених в договорі про постачання соків. Визначення потреби в закупівлі товару (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснюється на підставі аналізу його фактичного використання у минулих періодах та з урахуванням норм харчування для забезпечення належного харчування у закладах дошкільної та загальної середньої освіти. Розрахунок очікуваної вартості був проведений наступним чином:
Сік фруктовий та овочевий, пакування тетрапак 0,2 л - 34320шт * 12,00 = 411840,00 грн.;
Сік фруктовий, пакування тетрапак 1 л - 8060л * 36,00 = 290160,00 грн.;
Ціна очікуваної вартості закупівлі становить 702000,00 грн. з ПДВ.
Щодо питання про надання посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) повідомляємо. Відповідно до положень п. 4-1 вищевказаної постанови надаємо посилання на сторінку з інформацією щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та іншої інформації:
https://uompmr.wixsite.com/uompmr/%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%B6%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D1%96-%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%96%D0%B2%D0%BB%D1%96
Скорочене посилання на веб-сайт Замовника:
http://surl.li/dpvta
Номер:
ff4845824aab4d8aa78a18d2c62cdd19
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
07.06.2023 15:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі соків фруктових та овочевих (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-12-13-021220-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Зазначте нормативно-правові акти, якими керувалось Управління освіти Могилів-Подільської міської ради під час встановлення у пункті 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації вимоги щодо надання учасниками торгів завіреної копії (або сканкопії) акту, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, складеного у 2022 році?
2. Яким чином учасником ПП «ТД «Солодкий світ», якого обрано переможцем торгів виконано вимогу пункту 9 додатку 1 тендерної документації, в частині надання переможцем у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 9 частини першої статті 17 Закону шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
fa8eefdd328449449a40696b8dcb4d12
Назва:
Надання пояснень
Дата опублікування:
12.06.2023 17:29
Опис:
Управління освіти Могилів-Подільської міської ради (далі - Замовник) у межах проведення моніторингу закупівлі Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 15320000-7 Фруктові та овочеві соки (Соки фруктові та овочеві), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-12-13-021220-a) надає пояснення згідно поставлених питань.
Щодо запитання № 1
Дані вимоги було встановлено, виходячи із вимог минулорічної тендерної документації. Уповноважена особа не знала, що акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, більше не надається, а на його заміну видають Акт, складений за результатами планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти. Також жоден з потенційних учасників не висунув вимогу про внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Щодо запитання № 2
Оскільки Переможцем було завантажено Довідки замість документів, що вимагалися у пунктами 8, 9 частини першої статті 17 Закону, та відсутності інших учасників у закупівлі, уповноваженою особою було прийнято рішення не відхиляти єдиного учасника, а укласти договір, щоб діти дошкільних навчальних закладів відвідували свої садочки, і щоб не було скандальних інцидентів від батьків, що їхні діти не можуть відвідувати навчальні заклади через те, що немає укладених договорів на продукти харчування.