-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Інструмент металоріжучий
Завершена
1 879 483.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 397.42 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 397.42 UAH
Номер:
d062f8b059bb464b8f06f5d5fbf02014
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-24-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.01.2023 00:00
Період моніторингу:
24.01.2023 21:36 - 15.02.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
НАКАЗ
24.01.2023 № 9
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 23.01.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 24.01.2023 № 9
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
4 UA-2022-12-13-020920-a 13.12.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням особливостей встановлено порушення пункту 17 частини другої статті 22 Закону та порушення статті 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «ІНОТЕХ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 лютого 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VІІІ від 25.12.2015 (далі-Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Філії «Панютинський вагоноремонтний завод» Акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація щодо проведення відкритих торгів із застосуванням особливостей здійснення публічних закупівель, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, затверджена рішенням уповноваженої особи протоколом № 443 від 13.12.2022, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол №458 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22.12.2022, тендерні пропозиції ТОВ «ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «ІНОТЕХ», повідомлення про намір укласти договір від 22.12.2022, договір поставки № ПВРЗ(ВМТПЗ-216/2022-ЮВ) від 29.12.2022,звіт про виконання договору про закупівлю від 25.01.2023, пояснення Замовника, наданого через електронну систему закупівель 01.02.2023 року.
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно пункту 17 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються, зокрема, такі відомості як прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками. Однак за результатами моніторингу встановлено, що у тендерній документації Замовником не зазначено посаду та електронну адресу посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками, чим не дотримано вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону.
В період проведення моніторингу Замовник оприлюднив 25.01.2023 в електронній системі закупівель звіт про виконання договору про закупівлю.
Період усунення порушень:
07.02.2023 17:34 - 22.02.2023 00:00
Дата публікації висновку:
07.02.2023 17:34
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Ваш Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-12-13-020920-a від 07 лютого 2023 був розглянутий на оперативній нараді осіб, які задіяні в процесі здійснення закупівлі згідно Закону України «Про публічні закупівлі» та прийнятий до уваги. Також замовник з розумінням та відповідальністю ставиться до проведеного моніторингу закупівлі. В подальшому під час здійснення закупівель замовник зобов’язується враховувати виявлені моніторингом недоліки та неухильно дотримуватись чинного законодавства.
Дата публікації звіту:
13.02.2023 08:37
Запити/Пояснення
Номер:
a66b97ef20ef4b06a798188fbf4760e8
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
30.01.2023 12:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Інструмент металоріжучий», ДК 021:2015:42670000-3: Частини та приладдя до верстатів (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2022-12-13-020920-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1.Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість? Також надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі ?
2. Чому в тендерній документації замовника не зазначено такі відомості як посада посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками?
3. Надати інформацію та підтвердні документи (видаткові накладні, акти приймання-передачі, платіжні доручення тощо) щодо виконання Договору поставки № ПВРЗ ВМТПЗ- 216-2022-ЮВ від 29.12.2022.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого (-их) питання (-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
c8470822b07a4dcaac9cb94f8951c447
Назва:
ДК 021:2015:42670000-3: Частини та приладдя до верстатів
Дата опублікування:
01.02.2023 15:55
Опис:
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель
Ользі АЛЯБ’ЄВІЙ
Щодо надання пояснень
На ваш запит про надання пояснень філія «ПВРЗ» АТ «Укрзалізниця» повідомляє:
По першому питанню - обґрунтування розміру витрат було визначено на підставі планових завдань АТ «Укрзалізниці» з планового ремонту вагонів під час військового стану. Технічні та якісні характеристики інструмету металоріжучого повинні відповідати:
• Пластина тангенціальна LNUX 301940 SN-DM, сплав 7715
• http://www.vpt.com.ua/General-catalogue-Pramet-2019.pdf (стор. 84) та база ІС Вимоги,
• Пластина твердосплавна XCMT 130404-MF IC908
• https://www.iscar.com/eCatalog/Item.aspx?cat=5508049&fnum=2216&mapp=DR&GFSTYP=M&srch=1
• Пластина твердосплавна H490 ANKX 170608 PNTR, IC908
• https://www.iscar.com/eCatalog/Item.aspx?cat=5605450&fnum=2383&mapp=ML&GFSTYP=M&srch=1
• Пластина твердосплавна H490 ANKX 120508 PNTR IC908
• https://www.iscar.com/eCatalog/Item.aspx?cat=5605566&fnum=2641&mapp=ML&GFSTYP=M&srch=1
• Напайні пластини ДСТУ ГОСТ 25395:2008
Також надаю посилання на сторінку вебсайту https://smarttender.biz/TenderMirror?mirrorId=21618, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Стосовно визначення очікуваної вартості закупівлі, фахівцями філії «ПВРЗ» АТ «Укрзалізниця» був проведений моніторинг ринку цін на дану продукцію та отримані комерційні пропозиції від потенційних постачальників, на підставі чого була розрахована та визначена очікувана вартість предмета закупівлі з найнижчім рівнем ціни.
По другому питанню – дійсно зазначено лише призначені функції (уповноважена особа). Замовник з розумінням та відповідальністю ставиться до проведеного моніторингу закупівлі. На виконання вимоги внесені зміни до проекту тендерної документації. В подальшому під час здійснення закупівель замовник зобов’язується враховувати виявлені моніторингом недоліки та неухильно дотримуватись чинного законодавства.
По третьому питанню – надаю копії документів (видаткова накладна, рахунок, ТТН.) про виконання Договору поставки № ПВРЗ ВМТПЗ- 216-2022-ЮВ від 29.12.2022.
Додаток до листа: комерційні пропозиції, видаткова накладна, рахунок, ТТН.