-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Ноутбук
Закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178
Завершена
175 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 875.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 875.00 UAH
Номер:
e116242be1de4665bf4ef2b70eb35c7d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-03-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.01.2023 00:00
Період моніторингу:
03.01.2023 13:41 - 25.01.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.01.2023 № 1
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 03.01.2023 № 1
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2022-12-13-019979-a 13.12.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор Григорук
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено порушення норм пп. 2 пункту 41 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 січня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливостей), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план UA-P-2022-12-13-005639-b на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом Уповноваженої особи Сарненської міської ради від 13.12.2022 №123 (далі – Тендерна документація), тендерну пропозицію переможця торгів ФОП Хоронжук Віктор Георгійович, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.12.2022 №140, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю №423 від 27.12.2022 з додатком до нього, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 06.01.2023, 17.01.2023.
За результатами аналізу питання відповідності тендерних пропозицій учасників торгів вимогам тендерної документації та визначення переможця торгів встановлено наступне.
Відповідно до п.1 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження. Учасник відповідно до вимог цієї тендерної документації повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям ст. 16 Закону (згідно вимог Додатку 2 до цієї тендерної документації).
Так, згідно з п.3 розділу 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»» Додатку 2 до Тендерної документації, учасники підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Згідно з п.3.1 розділу 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»» Додатку 2 до Тендерної документації, Учаснику на підтвердження відповідності вищевказаному кваліфікаційному критерію необхідно надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір на закупівлю подібних товарів, що мають схожі технічні характеристики.
На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору, накладну) (п.3.2 розділу 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»» Додатку 2 до Тендерної документації).
В складі тендерної пропозиції учасника ФОП Хоронжук Віктор Георгійович відсутня довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). На підтвердження вищевказаного кваліфікаційного критерію учасником подано 4 договори. Проте, відсутні накладні до будь-якого з доданих договорів, чим не дотримано вимоги п.1 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, п.3.1, п.3.2 розділу 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»» Додатку 2 до Тендерної документації. Також, відсутні документи, що пояснюють причини не надання в складі пропозиції вищевказаних документів.
Отже, тендерна пропозиція ФОП Хоронжук Віктор Георгійович не відповідає вимогам тендерної документації (п.1 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації та Додатку 1 до Тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі», п.3.1, п.3.2 розділу 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»» Додатку 2 до Тендерної документації ).
Як наслідок в порушення вимог пп. 2 пункту 41 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Хоронжук Віктор Георгійович та визнано переможцем торгів.
Пояснення надані Замовником під час проведення моніторингу процедури закупівлі щодо викладених у висновку порушень не спростовують виявлені порушення.
В ході моніторингу Замовником оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю UA-2022-12-13-019979-a (сума оплати за договором про закупівлю: 175 000,00грн).
Період усунення порушень:
18.01.2023 11:07 - 02.02.2023 00:00
Дата публікації висновку:
18.01.2023 11:07
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про усунення порушень, про аргументовані заперечення або про про причини неможливості усунення порушень-відсутні підстави
Дата публікації звіту:
25.01.2023 15:50
Запити/Пояснення
Номер:
c1df221fac30451194baa731c6561f8c
Назва:
Запит Замовнику на пояснення
Дата опублікування:
03.01.2023 14:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.01.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Ноутбук» (ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина), очікуваною вартістю 175 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-13-019979-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та документів).
Відповідно до п.1 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, затвердженої протоколом Уповноваженої особи Сарненської міської ради від 13.12.2022 №123 (далі – Тендерна документація), Учасник відповідно до вимог цієї тендерної документації повинен надати у складі тендерної пропозиції, зокрема інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям ст. 16 Закону (згідно вимог Додатку 2 до цієї тендерної документації).
Так, згідно з п.3 розділу 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»» Додатку 2 до Тендерної документації, учасники підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Згідно з п.3.1 розділу 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»» Додатку 2 до Тендерної документації, Учаснику на підтвердження відповідності вищевказаному кваліфікаційному критерію необхідно надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір на закупівлю подібних товарів, що мають схожі технічні характеристики.
На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору, накладну) (п.3.2 розділу 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»» Додатку 2 до Тендерної документації).
Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ФОП Хоронжук Віктор Георгійович відсутня довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) та відсутні накладні до будь-якого з доданих аналогічних договорів.
Чому при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП Хоронжук Віктор Георгійович Вами не зафіксовано відсутність в її складі вищевказаних документів?
Номер:
4c877079a02b49a6b77c3a796222173e
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
06.01.2023 13:02
Опис:
У складі тендерної пропозиції учасника ФОП Хоронжук Віктор Гергійович є присутні скан - копії договорів №354 від 28.11.2022 на суму 92900 грн., №306 від 10.11.2022 на суму 118400 грн., №240 від 23.08.2022 на суму 23955 грн., №209 від 10.11.2022 на суму 8444 грн., які були укладені головним розпорядником коштів та одержувачем коштів, а саме Сарненською міською радою, КНП Сарненський ЦПМСД» та ФОП Хорожук В.Г. долучення скан-копій накладних не потребує, оскільки Замовник має оригінали документів. ( сканкопії накладних долучаємо)
Оскільки по закупівлі «Ноутбук» (ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина), очікуваною вартістю 175 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-13-019979-a), аукціон не проводився, так як був лише один учасник який запропонував товар який відповідає технічній специфікації до предмета закупівлі підстави для відхилення його тендерної пропозиції – відсутні.
Закупівля «Ноутбук» (ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина), очікуваною вартістю 175 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-13-019979-a), завершилася у 2022 році та строк дії договору до 31.12.2022 року. Відповідно до частини 1 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Порядок здійснення моніторингу процедур публічних закупівель « 1. Моніторинг процедури закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональні територіальні органи (далі - органи державного фінансового контролю). Моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії.
Номер:
9b9364eb559a482e8b9ebb86b9d1b242
Назва:
Запит Замовнику на пояснення
Дата опублікування:
12.01.2023 14:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.01.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Ноутбук» (ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина), очікуваною вартістю 175 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-13-019979-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та документів).
Згідно п.1 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції, зокрема, інформацію та документи, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі відповідно до вимог Додатку 1 до цієї Тендерної документації.
Так, Додатком 1 до Тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» передбачено, що якість товару повинна відповідати вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами і підтверджуватися сертифікатом якості виробника (або сертифікатом відповідності або декларацією про відповідність) та висновком державної санітарно-гігієнічної експертизи.
Учасником ФОП Хоронжук Віктор Георгійович в складі тендерної пропозиції надано декларації про відповідність від 19.10.2021 та 22.04.2022 на комп’ютер персональний (ноутбук) торговельної марки «LENOVO» моделей Idea Pad 1 14IJL7******, Idea Pad 1 15IJL7******, в яких зазначено, що об’єкт декларації відповідає вимогам таких технічних регламентів: Технічний регламент обмеження використання деяких небезпечних речовин в електричному та електронному обладнанні, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 10.03.2017 №139; Технічний регламент щодо вимог до екодизайну для комп’ютерів та комп’ютерних серверів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 14.08.2019 №737; Технічний регламент радіообладнання», затверджений постановою Кабінета Міністрів України від 24.05.2017 № 355.
Поряд з цим, на комп’ютер персональний (ноутбук) та його складові додатково розповсюджується дія наступних Технічних регламентів (крім перерахованих вище): Технічний регламент низьковольтного електричного обладнання, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від16.12.2015 №1067 та Технічний регламент з електромагнітної сумісності обладнання, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 №1077. Однак, учасником ФОП Хоронжук Віктор Георгійович в складі тендерної пропозиції не надано декларації відповідності вищевказаним Технічним регламентам.
Чому при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП Хоронжук Віктор Георгійович Вами не зафіксовано відсутність в її складі вищевказаних документів?
Номер:
1d63a15971ec4fb3b506b44291383a45
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
17.01.2023 18:16
Опис:
Відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» передбачено, що якість товару повинна відповідати вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами і підтверджуватися сертифікатом якості виробника (або сертифікатом відповідності або декларацією про відповідність) та висновком державної санітарно-гігієнічної експертизи.
У запиті замовнику на пояснення, опублікованого 2023-01-16 16:29:07 зазначено: «Поряд з цим, на комп’ютер персональний (ноутбук) та його складові додатково розповсюджується дія наступних Технічних регламентів (крім перерахованих вище): Технічний регламент низьковольтного електричного обладнання, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 №1067 та Технічний регламент з електромагнітної сумісності обладнання, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 №1077. Однак, учасником ФОП Хоронжук Віктор Георгійович в складі тендерної пропозиції не надано декларації відповідності вищевказаним Технічним регламентам.».
З даного приводу повідомляємо, що відповідно до підпункту 1 пункту 3 Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. № 1077 дія цього Технічного регламенту не поширюється на: обладнання, на яке поширюється дія Технічного регламенту радіообладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 травня 2017 р. № 355.
У складі тендерної пропозиції наявна Декларація відповідності на запропонований товар на відповідність вимогам «Технічного регламенту радіообладнання», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.05.2017р. № 355.
Тендерна пропозиція, поряд з цим, містить декларацію про відповідність на запропонований товар на відповідність вимогам Технічного регламенту обмеження використання деяких небезпечних речовин в електричному та електронному обладнанні, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10.03.2017р. № 139, висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, гарантійний лист щодо товару, специфікація (порівняльна таблиця). Зазначені документи в повній мірі підтверджують інформацію щодо якості запропонованого учасником товару. Крім того, учасник надав лист-повідомлення про необов’язкову сертифікацію товарів.
Враховуючи викладена, при комплексному аналізі вимог тендерної документації та інформації/документів, наданих у складі тендерної пропозиції Учасника, Замовник вважає надані інформацію та документи на підтвердження якості товару – достатніми. Адже, вимога тендерної документації, в цій частині, не містить вичерпного переліку технічних регламентів, затверджених КМУ, на виконання яких в Учасника виникає обов’язок надати в складі тендерної пропозиції декларації відповідності.
Поряд з цим, повторно звертаємо увагу, що відповідно до частини 1 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії.
Дія договору за наслідками цієї закупівлі, на дату прийняття рішення про проведення моніторингу 03 січня 2023 року, уже завершилася, про що свідчить звіт про виконання договору, а саме: строк дії за договором 27 грудня 2022 — 31 грудня 2022. Відтак, підстави для проведення моніторингу за цією закупівлею – відсутні.