• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти (бензин А-95, дизельне паливо)

Завершена

8 544 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 42 720.00 UAH
Номер: 6434b326b0d645f782a123b5a536f9eb
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-01-09-000057
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.01.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40922492
Період моніторингу: 09.01.2023 13:55 - 31.01.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 09.01.2023 № 1-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Світлана МИГОЛИНЕЦЬ Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 09.01.2023 № 1-з Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2022-12-13-019044-a 13.12.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Ужгород
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 99) 555-05-13, kolodiynataliya86@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Постанова №1178 установлено порушення абзацу 1 пункту 29 та пункту 46 Постанови №1178. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері закупівель під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕЛЕРОН» встановлено порушення підпункту 2 пункту 41 Постанови № 1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2023 рік, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому та з дотриманням вимог абзацу 1 пункту 29 та пункту 46, та підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178 (шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів або аргументовані заперечення до висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 січня 2023 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2023 рік, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Постанова -№1178), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП "Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства міста Ужгорода" (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 13.12.2022; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЕЛЕРОН» (далі – ТОВ «ЕЛЕРОН»); вимогу про усунення невідповідностей до 30.12.2022; повідомлення про продовження терміну розгляду тендерних пропозицій; повідомлення про намір укласти договір від 30.12.2022 року; договір від 06.01.2023 №19/19-23; пояснення та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 12.01.2023. За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Постанови №1178 установлено, що предмет закупівлі, згідно тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів, Замовником, визначено за кодом ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти, а саме : бензин А-95, дизельне паливо. Відповідно до абзацу 1 пункту 29 Постанови №1178 у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 922-VIII Закону замовником не застосовуються, а саме: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, та наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;. Однак, Замовником на порушення абзацу 1 пункту 29 Постанови №1178 в пункті 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено вимогу щодо подання учасниками у складі тендерної пропозиції інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника вимогам, визначеним у статті 16 Закону № 922-VIII згідно Додатку 2 до тендерної документації, яким зокрема передбачено документальне підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а також працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Крім того, пункт 2 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, не відповідає вимогам пункту 46 Постанови № 1178 в частині визначення строків укладання договору про закупівлю. В ході аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено наступне. Пунктом 3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника установлено вимогу, зокрема: з метою запобігання необґрунтованого заниження (демпінгу) та/або завищення ціни тендерної пропозиції учасник надає лист в довільній формі за підписом та печаткою Учасника, в якому Учасник інформує Замовника щодо гарантування порядку формування своєї цінової пропозиції за середньо ринковими цінами на товар, що закуповується. Проте, в складі тендерної пропозиції ТОВ «ЕЛЕРОН» не надано листа в довільній формі в якому Учасник інформує Замовника щодо гарантування порядку формування своєї цінової пропозиції за середньо ринковими цінами на товар, що закуповується та в тендерній пропозиції відсутня будь – яка інформація яка б підтверджувала гарантію учасника щодо формування його ціни. Відповідно до підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Таким чином, в порушення підпункту 2 пункту 41 Постанови № 1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ЕЛЕРОН» як таку, що не відповідає умовам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII, а уклав з ним договір від 06.01.2023 №19/19-23.
Період усунення порушень: 27.01.2023 12:27 - 11.02.2023 00:00
Дата публікації висновку: 27.01.2023 12:27

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 13-02-0003/2023
Номер протоколу: 13-02-0002/2023
Дата відкриття провадження: 03.03.2023 00:00
Номер відкриття провадження : 13-02-0006/2023

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Уповноважена особа буде відправлена на економічне навчання з публічних закупівель
Дата публікації звіту: 03.02.2023 13:27

Запити/Пояснення