-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Овочі, фрукти та горіхи (Овочі та фрукти)
Завершена
207 630.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 038.15 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 038.15 UAH
Номер:
9577f510ae5d430f8ed8e94be0673c05
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-11-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.01.2023 00:00
Період моніторингу:
11.01.2023 14:17 - 02.02.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.01.2023 № 2-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 10.01.2023 № 2-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2022-12-13-012214-a від 13.12.2022. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону, абзацу третього пункту 44 Особливостей та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
За результатами моніторингу питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації установлено порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та не допускати в подальшому порушення законодавства у сфері закупівель при складанні тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 січня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління гуманітарної сфери виконавчого комітету Люблинецької селищної ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом від 13.12.2022 (далі – тендерна документація), повідомлення про намір укласти договір від 23.12.2022, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 23.12.2022 №172, договір про закупівлю товарів від 29.12.2022 №76 (далі – Договір), відповіді Замовника від 16.01.2023, від 19.01.2023, від 23.01.2023 на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 11.01.2023, від 17.01.2023 та від 20.01.2023.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що відповідно до вимог частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити відомості, зокрема щодо строку дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Норма частини другої статті 22 Закону є імперативною, а отже обов’язковою для виконання Замовником.
Замовник у пункті 4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановив, що тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом 90 (дев’яносто) днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
Таким чином, Замовником порушено вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону.
Крім того, відповідно до вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, тендерна документація може містити інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством.
Так, пунктом 44 Особливостей визначено, що «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.».
Проте, Замовник у пункті 1. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачив, що Переможець у строк, що не перевищує 10 календарних днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, подає інформацію (шляхом завантаження скан-копій, або оригіналів, або електроних документів в електронну систему закупівель) та документи, встановлені в Додатку 2 до цієї тендерної документації (для переможця).
Однак, пункт 3 Додатку 2 до тендерної документації містять наступні вимоги: Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Таким чином, Замовник затвердив у своїй тендерній документації вимоги щодо термінів подання Переможцем документів, які містять розбіжності між собою, чим порушив вимоги абзацу третього пункту 44 Особливостей та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Крім цього, вимогами пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації Замовник встановив, що «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів. Створити та підписати електронний документ за допомогою кваліфікованого електронного підпису можна за допомогою загальнодоступних програмних комплексів, наприклад: https://acskidd.gov.ua/sign. Якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб кваліфікованого електронного підпису надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий електронний підпис не може вважатися кваліфікованим. Відсутність накладеного кваліфікованого електронного підпису призведе до відхилення пропозиції без розгляду, як такої що не відповідає вимогам тендерної документації.».
Також, вимогами пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893 (далі – Порядок №1082), визначено, що розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється учасником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце учасника , після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи.
Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку. За нормою пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, а відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 зазначеного Закону засіб кваліфікованого електронного підпису – апаратно-програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису, та/або перевірки кваліфікованого електронного підпису, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису, який відповідає вимогам цього Закону.
Згідно з частиною другою статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо, серед іншого, під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису; під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис.
Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису).
Водночас, проведеною під час моніторингу перевіркою накладених Учасником електронних підписів (за посиланням https://czo.gov.ua/verify) встановлено, що після внесення Учасником інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (тендерну пропозицію тощо), на них накладено удосконалений електронний цифровий підпис громадянина Михалевича Дмитра Анатолійовича (тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису – удосконалений, сертифікат – кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом Учасника.
Замовником в ході моніторингу процедури закупівлі надані пояснення, які не спростовують факту наявності встановленої Замовником у тендерній документації вимоги, що тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника.
Таким чином, моніторингом установлено, що в порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника фізичної особи-підприємця Михалевича Дмитра Анатолійовича, як таку, що не відповідає вимогам пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, а визнав його переможцем та уклав договір про закупівлю товарів від 29.12.2022 №76.
Період усунення порушень:
26.01.2023 11:47 - 10.02.2023 00:00
Дата публікації висновку:
26.01.2023 11:47
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У зв'язку з неможливостю усунення порушення, виявленого моніторингом до закупівлі Овочі, фрукти та горіхи (Овочі та фрукти) (UA-2022-12-13-012214-a) ми плануєм його усунути шляхом розірвання договору.
Дата публікації звіту:
06.02.2023 15:29
Запити/Пояснення
Номер:
939b7e3aecc9414cb66c1bb0c285614d
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
11.01.2023 15:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.01.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товару: овочі, фрукти та горіхи (Овочі та фрукти) за ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-13-012214-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
232d060f38ae46a69855a6a64baf4e43
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.01.2023 15:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.01.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товару: овочі, фрукти та горіхи (Овочі та фрукти) за ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-13-012214-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Вимогами розділу ІІІ тендерної документації Замовником встановлено, що тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів. Якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб кваліфікованого електронного підпису надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий електронний підпис не може вважатися кваліфікованим. Відсутність накладеного кваліфікованого електронного підпису призведе до відхилення пропозиції без розгляду, як такої що не відповідає вимогам тендерної документації.
При цьому при перевірці (за посиланням https://czo.gov.ua/verify) електронного підпису, накладеного учасником на свою тендерну пропозицію встановлено, що
на неї накладено удосконалений електронний цифровий підпис Михалевича Дмитра Анатолійовича (тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису – удосконалений, сертифікат – кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом.
Яким чином Замовник при розгляді тендерної пропозиції учасника фізичної особи-підприємця Михалевича Дмитра Анатолійовича визнав його переможцем щодо закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
6c2c0ab1a9c843468cdc6a1a1bac4dce
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
20.01.2023 11:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.01.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товару: овочі, фрукти та горіхи (Овочі та фрукти) за ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-13-012214-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Чому уповноваженою особою Замовника тендерна документація «ВІДКРИТІ ТОРГИ (з особливостями) на закупівлю по предмету Код ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи», яка затверджена 13.12.2022, складена без врахування пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 17.03.2022 №300 (зі змінами)?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
51ea66e8a189407aa1298677a83884a0
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
23.01.2023 13:05
Опис:
Відповідно до підпункту 2 пункту 2 Постанови Кабінету Міністрів України №607 від 24.05.2022р., якою було внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 17 березня 2022 р. № 300 “Деякі питання забезпечення безперебійного функціонування системи надання електронних довірчих послуг” – на період воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування дозволяється використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом, та випадках, пов’язаних з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-комунікаційних систем з урахуванням обмежень, установлених абзацом другим частини другої статті 17 Закону України “Про електронні довірчі послуги”. Оскільки тендерна пропозиція, яку надав учасник ФОП Михалевич Дмитро Анатолійович, не належить до документації, яка підлягає нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації та не є власністю відповідних інформаційних та інформаційно-комунікаційних систем, то учасник, як суб’єкт господарювання, який не є органом державної влади, органом місцевого самоврядування, підприємством, установою та організацією державної форми власності, державним реєстратором, нотаріусом та іншим суб’єктом, уповноваженом державою на здійснення функцій державного реєстратора, може підписати свою пропозицію кваліфікованим електронним підписом або удосконаленим електронним підписом на кваліфікованому сертифікаті. Тому з метою недопущення дискримінації учасників та убезпечення замовника від неправомірних відхилень пропозицій учасників та відповідно оскаржень ними (учасниками) рішень замовника в умовах військового стану уповноваженою особою було прийнято рішення прийняти тендерну пропозицію учасника ФОП Михайлевич Дмитро Анатолійович як єдину найбільш економічно вигідну.
Номер:
5f196fe3e8a1491f848e0ab15a79b58b
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
20.01.2023 11:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.01.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товару: овочі, фрукти та горіхи (Овочі та фрукти) за ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-13-012214-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно до вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника, після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи.
Також, вимогами тендерної документації Замовник затвердив, що тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів.
Чому Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника фізичної особи-підприємця Михалевича Дмитра Анатолійовича, на тендерну пропозицію якого накладено удосконалений електронний цифровий підпис Михалевича Дмитра Анатолійовича (тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису – удосконалений, сертифікат – кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом, а прийняв рішення щодо укладання договору?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
f30c2abbb0084459b2a49b49372ef9c3
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
23.01.2023 13:08
Опис:
Відповідно до підпункту 2 пункту 2 Постанови Кабінету Міністрів України №607 від 24.05.2022р., якою було внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 17 березня 2022 р. № 300 “Деякі питання забезпечення безперебійного функціонування системи надання електронних довірчих послуг” – на період воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування дозволяється використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом, та випадках, пов’язаних з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-комунікаційних систем з урахуванням обмежень, установлених абзацом другим частини другої статті 17 Закону України “Про електронні довірчі послуги”. Оскільки тендерна пропозиція, яку надав учасник ФОП Михалевич Дмитро Анатолійович, не належить до документації, яка підлягає нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації та не є власністю відповідних інформаційних та інформаційно-комунікаційних систем, то учасник, як суб’єкт господарювання, який не є органом державної влади, органом місцевого самоврядування, підприємством, установою та організацією державної форми власності, державним реєстратором, нотаріусом та іншим суб’єктом, уповноваженом державою на здійснення функцій державного реєстратора, може підписати свою пропозицію кваліфікованим електронним підписом або удосконаленим електронним підписом на кваліфікованому сертифікаті. Тому з метою недопущення дискримінації учасників та убезпечення замовника від неправомірних відхилень пропозицій учасників та відповідно оскаржень ними (учасниками) рішень замовника в умовах військового стану уповноваженою особою було прийнято рішення прийняти тендерну пропозицію учасника ФОП Михайлевич Дмитро Анатолійович як єдину найбільш економічно вигідну.